Osaatteko kertoa miksei -05 e91 320d auton ihka muista asetettuja lämpötiloja? Eli kun sammutan auton ja käynnistän uudelleen, lämpötilat palaa aina 22 asteeseen. Ärsyttävä ominaisuus näin kesällä
Toisen takaoven kaiuttimen suojaritilä on halki, siihen siis tarvisin uuden. Molemmat noista vaihtoehdoista sopii mun autoon ja on mustia, mikä siis ero ja kumpihan on oikea?
V60 D4 AWD -16 Civic "Track-spec" VTEC -02 kauppakassi
ex V60 D4 -13 ex E36 323i 4D -96 ex E91 320d -06 Stage 1
Toisen takaoven kaiuttimen suojaritilä on halki, siihen siis tarvisin uuden. Molemmat noista vaihtoehdoista sopii mun autoon ja on mustia, mikä siis ero ja kumpihan on oikea?
Luulisin, että toinen on hifi -kajareille / top-hifi ja toinen normikajareille.
Jarppa
BMW i4M50 individual -23 exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12 e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Nonii elikkä muijan e90 alkanu temppuilemaan dtc valo. Tiukoissa kurveissa vilkuttaa valoa ja jarruttaa menoa, pitkään ajettaessa vakkarilla alkaa nykimään ja vilkuttaa dtc valoa. Tämän jälkee syttyy tripin viereen kolmio ja vasenta nappulaa kun pitää pohjassa ilmestyy ABS kuva. Inpalla luettiin koodit ja katsottiin ABS antureiden lukemia. Kaikki anturit toimivat ja vikakoodiksi näytti ihmeellisesti jarrupalojen kulumista takana. Voiko tuo kyseinen jarrupalajohto aiheuttaa vikaa?
Kellään tietoa saako e92 ulkopuolen ovenkahvaa helposti korjattua, joku repässy niin kovaa, että on pois paikoiltaan tai jotai vastaavaa eli ei saa ovea auki ulkopuolelta
Eilen lauantaina alkoi autoni käyttäytyä vastaavalla tavalla. Jarruttelua ilmeni molempiin suuntiin käännyttäessä suhteellisen jyrkästi esimerkiksi poistuttaessa motarin rampeista (HML motarilta KehäIII:lle). Ihmettelin, että mistä nyt on kyse. DTC:n kun otti pois päältä, auto toimi moitteetta.
....puhdistin molemmat abs-kehät takaa vetoakseleiden päästä. Laitoin sinne likistyksiin palasen hiomasientä ja pyörittelin akselia räikällä pyörän napamutterista. Kehät olivat melkoisessa ryönässä. Nyt ovat kohtuullisen puhtaat ja testiajon perusteella auto toimii niin kuin ennenkin....
Nonii elikkä muijan e90 alkanu temppuilemaan dtc valo. Tiukoissa kurveissa vilkuttaa valoa ja jarruttaa menoa, pitkään ajettaessa vakkarilla alkaa nykimään ja vilkuttaa dtc valoa. Tämän jälkee syttyy tripin viereen kolmio ja vasenta nappulaa kun pitää pohjassa ilmestyy ABS kuva. Inpalla luettiin koodit ja katsottiin ABS antureiden lukemia. Kaikki anturit toimivat ja vikakoodiksi näytti ihmeellisesti jarrupalojen kulumista takana. Voiko tuo kyseinen jarrupalajohto aiheuttaa vikaa?
Alkupään E9x-malleja vaivaava tyyppivika josta aiemminkin on ollut tässä topicissa puhetta, korjaantuu ilmeisesti DSC-moduulin softapäivityksellä. Jarrupalojen kuluneisuusanturi ei vaikuta asiaan millään tavalla.
No jo on kirkkaat. Mä kirkastin omia bmwhatilla. Edelleen siis halogeenit.
Tuo operaatio olisi kiva toteuttaa myös omaan kotteroon, jos se pre-Lci E90:ssä vain onnistuu. Aiemmin oli 3w ledit , mutta ne eivät näkyneet kuin illalla ja tallissa. Halogeenit sentään hiukan näkyvät jopa aurinkoisella kelillä.
Tuskin nuo luonnossa ihan noin kirkkailta näyttää kuin kuvissa, tuppaa vähän kuvat vääristämään.
Noihin mainosmiesten kuviin ei kannata paljon uskoa
Päivän kun pistää valotusaikaa niin himmeämpikin polttimo näyttää kuvassa kirkkaalta
Isot pojat kertoneet, että PreFaceliftin valokuitu senverran huono, ettei DRL-valoja saa millään.
Itse vaihdoin 25W ledit ihan vain sentakia, että sain värin lähemmäs xenonin väriä
Comment