memebuy23buy

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BMW3
    replied
    Voiko 4,5,6 vaihteiden tehottomuuteen vaikuttaa tuo kaasuläppä.. laakkosella antoi vikakoodia siitä..

    Leave a comment:


  • Magirus
    replied
    Originally posted by Magirus View Post
    Nakkasin kokonaan tuon CDV:n huitsin kuikkaan (lue: minigrip pussiin peräkonttiin ). Pystyy jättämään pois kokonaan. Kaksi sokkaa vain irti ja CDV pois välistä. Sen jälkeen liitos kasaan normaalisti. Toinen sokka jää CDV:hen. Tässä vielä kuva. O-renkaan uusiminen luonnollisesti suositeltavaa. Itse otin riskin ja kasasin vanhalla. Toinen auto ajossa niin vielä en voi analyysiä antaa..
    Parin sadan kilometrin ajojen perusteella CDV:n poisto vaikutti ainoastaan positiivisesti kytkimen toimintaan. Tuntuma muuttui paremmaksi ja aiemmin väliajoin ilmennyt kytkimen ravistus/tärinä häipyi kokonaan..

    Leave a comment:


  • pedroo
    replied
    tähänväliin kyssäri koskien tollasta e92 330/335d automaatti laatikkoa.. Onks näissä se sama kohuloota mikä noissa e60/61 malleissa. eli esiintyykö noissa sitä kierrosten humppailua ymym?

    Leave a comment:


  • Pemu
    replied
    N47 dpf

    Laitetaan nyt tänne...
    Uudellamaalla kaveria, joka osaisi mitata dpf:n tukkoisuuden?

    Leave a comment:


  • Joni_R
    replied
    Mistähän tuo salavalikon 07.00 lämpötila mitataan? Autossa on orig webasto, joka ei siis pitäisi lämmittää lohkoa vaan vain lämppärin kennoa - jos olen oikein ymmärtänyt.

    Rupesin ihmettelemään tuota lämpöä kun eilen oli aamulla tuon valikon mukaan nesteen lämpö 12 astetta ja noin kymmenen minuutin webaston pyörityksen jälkeen samaisen valikon lukema lopulta asettui 25 asteeseen.

    Leave a comment:


  • Raadon
    replied
    Originally posted by pro_tinnitus View Post
    Tämmöistä Basf glysantin G48 litkua tuli ainakin omaan ostettua,sininen korkki. Tietty joku zerokin varmaan käy.
    Kaveri joka on korjaamolla duunissa niin sanoi että heillä käytetäån lähes aina tätä.Ei tarvi värejä kovin tarkkaan katsoa.
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/6098...e-5l--punainen

    Leave a comment:


  • pro_tinnitus
    replied
    Originally posted by epv View Post
    Termareiden vaihto edessä 330d:hen. Mitä jäähdytysnestettä muut on tuonne laittaneet? Ilmeisesti sinistä tai vihreää alkuperäinen?
    Tämmöistä Basf glysantin G48 litkua tuli ainakin omaan ostettua,sininen korkki. Tietty joku zerokin varmaan käy.

    Leave a comment:


  • epv
    replied
    Termareiden vaihto edessä 330d:hen. Mitä jäähdytysnestettä muut on tuonne laittaneet? Ilmeisesti sinistä tai vihreää alkuperäinen?

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by Jonhi View Post
    Itselläni ainakin meni hienosti orkkis koiranluiden kanssa pari vuotta sitten, kun viimeisimmän TA-Technixin asensin.
    Kiitos sulle vastauksesta.

    Leave a comment:


  • Jonhi
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    E9x topicissa ei vastausta kysymykseen tullut joten kysytään täältä. Tarvitseeko coilovereiden kanssa automaattisesti lyhyemmät koiranluut tässä korimallissa? TA-Technixin alusta kyseessä.
    Itselläni ainakin meni hienosti orkkis koiranluiden kanssa pari vuotta sitten, kun viimeisimmän TA-Technixin asensin.

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    E9x topicissa ei vastausta kysymykseen tullut joten kysytään täältä. Tarvitseeko coilovereiden kanssa automaattisesti lyhyemmät koiranluut tässä korimallissa? TA-Technixin alusta kyseessä.

    Leave a comment:


  • amisqo
    replied
    Semmosta mielenkiinnosta kyselen tosta sigun autosta...

    Moottorin vikavalo palaa ja kone kertoi että egr:ssä häikkää. Kumminkaan ei tunnu että auto olisi jonkilaisessa vikatilassa ja tehot tuntuvat olevan ihan hyvin tallella. Mikähän sielä egr:ssä sitten mättää, että valot palaa mutta sitä ei käytännössä huomaa missään muussa kuin vikavalossa ja chekissä "increased emissions"

    Jumittunut jotenkin auki tms? Menisikö näin alkuun egr:n putsauksella? Sehän kumminkin ohjelmoitaessa otetaan ymmärtääkseni pois käytöstä.

    Leave a comment:


  • Jusu^
    replied
    Originally posted by Hastra View Post
    Kävi mielessä tuo pultista tekokin, mutta mielellään harjottelisin tuota sorvausta. Ja tuon halkaisijan tarvisin kuitenkin, että sais osat haalittua ennenku lähtee hallille ajeleen.

    Minkäslaiset tulpat teit pako- ja imusarjaan?
    Nykyset vaan poikki ja hitsaa jotku umpinaiset prikat niihin

    Leave a comment:


  • Hastra
    replied
    Originally posted by jumuli View Post
    Turhaa niihin mitään tulppia sorvauttaa. Mitallistettua pyörötankoa leikkaat pätkät moottorisilikonin kanssa tupaan ja klemmarit kiinni. Ikuinen ratkaisu

    Myös pultista voi tehdä mutta tarpeeksi pitkiä pultteja joissa tasaista osaa, leikkaat kierreosan pois niin toimii myös.

    Voin mitata koon myös kun seuraavan kerran käyn hallilla. Päässyt unohtumaan
    Kävi mielessä tuo pultista tekokin, mutta mielellään harjottelisin tuota sorvausta. Ja tuon halkaisijan tarvisin kuitenkin, että sais osat haalittua ennenku lähtee hallille ajeleen.

    Minkäslaiset tulpat teit pako- ja imusarjaan?

    Leave a comment:


  • jumuli
    replied
    Originally posted by Hastra View Post
    Pystyiskö joku mittaamaan, paljonko egr-termostaatin jäähdytysletkun liitoksen halkaisija on? Tarkoituksena sorvauttaa tulpat jäähdytysletkuihin.
    Turhaa niihin mitään tulppia sorvauttaa. Mitallistettua pyörötankoa leikkaat pätkät moottorisilikonin kanssa tupaan ja klemmarit kiinni. Ikuinen ratkaisu

    Myös pultista voi tehdä mutta tarpeeksi pitkiä pultteja joissa tasaista osaa, leikkaat kierreosan pois niin toimii myös.

    Voin mitata koon myös kun seuraavan kerran käyn hallilla. Päässyt unohtumaan

    Leave a comment:

Working...
X