e91 parkkitutka ei pelitä. Kun lyö pakin päälle tulee mittaristoon keltanen kolmiokuviohuutomerkki tai jotai vastaavaa. parikertaa on kuitenkin nopeesti piipannutkin esteestä.
Joku tutka rikki vai johto vai boksi? mistä tutka? ebay?
uskaltaako ostaa yhen tutkan ja alkaa sitten purkaan puskuria. Mistä tietää mikä tutka on rikki?
ja joo vikakoodit varmaan kertois..
Täällä sama vaiva! Mistäköhän löytäis toimivan anturin hyvään hintaan? Marmorilla aika suolanen 117 Eur, ei oikein houkuttele kyllä... tilasitko jo jostain?
--------------------------------------------------- E91 325d M-Sport ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04, E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98
Joku myi täällä foorumilla boschin antureita joskus aika halvalla. Ite ostin ja hyvin pelitti. Puskuria ei ehkä joudu edes irrottaa jos keskimmäisistä on kyse??
Kyllä ne keskimmäiset sai puskuria irrottamatta just vaihdettua, reunemmat varmasti helpommin irrottamatta puskinta.
On, M sport alustan kanssa putosi ihan mukavasti keula. Aavistuksen jäi siltikin keulimaan, mutta auton liikkuessa ei tuota keulimista edes havainnut. Jos autossa on normialusta niin M sport yläpäänlaakereilla putoaa myös hieman keula.
Samalla vaivalla keulaan vaihtaa kuitenkin madallusjouset, mutta tietysti jos ei halua kovin matalaa autoa niin siinä tapauksessa nuo on ihan hyvä vaihtoehto.
On, M sport alustan kanssa putosi ihan mukavasti keula. Aavistuksen jäi siltikin keulimaan, mutta auton liikkuessa ei tuota keulimista edes havainnut. Jos autossa on normialusta niin M sport yläpäänlaakereilla putoaa myös hieman keula.
Samalla vaivalla keulaan vaihtaa kuitenkin madallusjouset, mutta tietysti jos ei halua kovin matalaa autoa niin siinä tapauksessa nuo on ihan hyvä vaihtoehto.
Kiitos. Mulla on jo (joku) kiinteä madallussarja mutta keulaa saisi juuri tuon -10mm tiputtaa. Sitten menisi hyvässä tasapainossa. Pitääpä laittaa ostoslistalle.
No nyt iski ihme tärinä kiihdytyksessä, ja vain kun täydet tehot käytössä. ja autohan on ohjelmoitu ja mahtuu vähän luisuakin kuivalla tähän mennessä, ja esiintyy vaan +100kmh kun käskee täysillä.
No nyt iski ihme tärinä kiihdytyksessä, ja vain kun täydet tehot käytössä. ja autohan on ohjelmoitu ja mahtuu vähän luisuakin kuivalla tähän mennessä, ja esiintyy vaan +100kmh kun käskee täysillä.
335d
Mulla oli samat oireet kun vanne oli vino,normiajossa ei mitään mutta heti kun tuli torguee niin ravisti/täristi kuin kardaanissa oisi heittoa..alkuun vaihdoinkin kumilimput sinne,sun tapauksessa kattoisin tosiaan kardaanin kumilimput/keskilaakerin.
Mulla oli samat oireet kun vanne oli vino,normiajossa ei mitään mutta heti kun tuli torguee niin ravisti/täristi kuin kardaanissa oisi heittoa..alkuun vaihdoinkin kumilimput sinne,sun tapauksessa kattoisin tosiaan kardaanin kumilimput/keskilaakerin.
Jep tossa aamusta tasapainotin vanteet ja renkaissa on pieni heitto mutta tasapainoituksella loppui melkein kokonaan tai niin pieni enää että ei haittaa enää, mutta kyllä luulin että jossain muussa vika sen verran kyllä ravisti
Mitä meni pieleen? Uudet levyt, palat + kuluneisuusanturi vaihdettu, sitten huoltoilmaisimen nollaus= 16000km ajotietokoneen mukaan kilsoja edessä :think
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Yritin etsiskellä oikeeta keskusteluu mut ei oikeen löytynyt nii kysästään täällä. Millaisia arvoja porukka laittanut pyöränsuuntauksissa. Minun auto e91 ja siinä ois 19 vanteet. Konehhan tiety antaa joitakin arvoja mut ois hyvä saada kerrasta hyvät.
Mitä meni pieleen? Uudet levyt, palat + kuluneisuusanturi vaihdettu, sitten huoltoilmaisimen nollaus= 16000km ajotietokoneen mukaan kilsoja edessä :think
Ajat vaan menemään. Kyllä se siitä sitten oppii, että hei tää jantteri painaa pelkkää kaasua eikä jarrua koskaan, lisätääs ennusteeseen vähän kilometrejä..
Comment