Juuri saapui jb4 + bt palikka
Huomenna pitäis koittaa asennella jos riittää aika vaan...
Samalla sitten testailla tota mobilea
Kerro miten pelaa, tein omaan eilen pidemmän piuhan, kun tuli ärsyttävästi hanskalokeroon ja piti aina pelleillä jatkopiuhan kanssa, nyt piuha tulee tuhkikselle asti piilotettuna. On edes vähän järkevämpi käyttää.
Mistä tilasit ja paljon köyhdyit? Kumpi versio iPhone vai Android?
Moi, otan vähän aiemman kommentin tästä lainaan. Loistavaa, tätä infoa vähän kaipasinkin. Koska mulla alko pätkimään viime kesänä isoilla kierroksilla/kaasu pohjassa (silloin tällöin). RE85sella ei tee tuota. Siis puhutaan JB4 asetuksista 0-2, 0-5.
Aattelin että se tyrkkää sen verran tavaraa tonne sylinteriin, olis paras kattoa noi tulppien välit hiukan pienemmäksi.
Tosin mulla ei ole koskaan vikakoodeissa misfireä... ainoastaan fuel mixture controllia, ja niitä muita tuohon liittyen. Nyt sitten sain tauluun muutaman kerran että Bank2sen Lambda "on irti". Olen katellut noit lambda arvoja OBD:n kautta, ja aika linjassa on keskenään. Vaihdan tuon Lambdan joka tapauksessa.
Mä nyt tässä mietin että pitäiskö noi puolatkin vaihtaa ihan varoiksi... jos niitä oikeasti menee paskaksi. Jos on puolassa vikaa, niin saatteko varmasti misfireä vikamuistiin?
Puolat on kyllä aika kulutustavaraa ainakin näissä enemmän viritetyissä. Itsellä edellisestä sarjasta kun vaihdoin kaikki kerralla hajosi 2 jo 5000 km jälkeen, yleensä tulee vikakoodia.
Täällä lienee useilla VRSF:n DP:t ja FMIC, mistäpäin olette noita tilailleet? Josko keväällä kanssa tekisi seuraavan upgraden autolle.
Entä te joilla on JB4 MHD backend flasheja käytössä, oletteko muokkailleet niiistä ensin "euro-versiot" vai fläshänneet ihan vaan sellaisenaan sisään. Itselläni kanssa JB4 MHD pump backend flash sisässä, enkä tehnyt sille mitään ennen fläshäystä. Shadow koodessa näkyy tästä syystä 2A18 DMTL diagnosis module tank leakage, heating: input signal, joka tietääkseni on jenkkiautoista löytyvät lisävaruste. Mutta jostain muistan lukeneeni että jotkut epäilivät kulutuksen kasvavan jos JB4 MHD backend-softan laittaa ilman euro-konvertointia. Onko huhuissa perää? Onko kukaan muokkaillut näistä softista euro-versioita?
Kerro miten pelaa, tein omaan eilen pidemmän piuhan, kun tuli ärsyttävästi hanskalokeroon ja piti aina pelleillä jatkopiuhan kanssa, nyt piuha tulee tuhkikselle asti piilotettuna. On edes vähän järkevämpi käyttää.
Mistä tilasit ja paljon köyhdyit? Kumpi versio iPhone vai Android?
No niin nyt sain jb:en ja bt palikan kiinni ja nyt mitä kerkesin testailla sitä hetken ei ollut yhteysvirheitä ja aika reaaliaikaisesti näyttäisi luvut pyörivän kännykän näytöllä
iPhone on käytössä ja hinnan katson kun löydän kuitin jostain
Bensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...
1989 E30 316i 2D HARRASTE
1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
Ex. E92 335 CiA m-sport
Ex. 2005 E87 130i m-sport
...monta muuta ennen sitä
No niin nyt sain jb:en ja bt palikan kiinni ja nyt mitä kerkesin testailla sitä hetken ei ollut yhteysvirheitä ja aika reaaliaikaisesti näyttäisi luvut pyörivän kännykän näytöllä
iPhone on käytössä ja hinnan katson kun löydän kuitin jostain
Katselin kuittia tuossa ja hintaa en saanut selville kun oli näköjään kuitissa paketti hinta koko kasalle.
Futurezilta hommasin paketin ja näyttäisi olevan hyllyssä tuota bt palikkaa. Kysyppä ihmeessä sieltä mitä kustantaisi.
Bensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...
1989 E30 316i 2D HARRASTE
1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
Ex. E92 335 CiA m-sport
Ex. 2005 E87 130i m-sport
...monta muuta ennen sitä
Täällä lienee useilla VRSF:n DP:t ja FMIC, mistäpäin olette noita tilailleet? Josko keväällä kanssa tekisi seuraavan upgraden autolle.
Entä te joilla on JB4 MHD backend flasheja käytössä, oletteko muokkailleet niiistä ensin "euro-versiot" vai fläshänneet ihan vaan sellaisenaan sisään. Itselläni kanssa JB4 MHD pump backend flash sisässä, enkä tehnyt sille mitään ennen fläshäystä. Shadow koodessa näkyy tästä syystä 2A18 DMTL diagnosis module tank leakage, heating: input signal, joka tietääkseni on jenkkiautoista löytyvät lisävaruste. Mutta jostain muistan lukeneeni että jotkut epäilivät kulutuksen kasvavan jos JB4 MHD backend-softan laittaa ilman euro-konvertointia. Onko huhuissa perää? Onko kukaan muokkaillut näistä softista euro-versioita?
Noista kulutuksista oli puhetta kun JB4 backend tuli ulos. Silloin burgerin yleinen vastaus oli ettei heitä kiinnosta paljon ne kuluttaa kuhan kulkee.
Kyllä varmasti kaikki softat nostaa kulutusta. Tuskin siinä on paljon eroa onko se oman pohjan päällä vai ei. Kaikki tosiaan taitaa muokata euro-version.
Vrsf:n dp:t on yhdet parhaista. Aina ovat istuneet hyvin. Heidän fmic 7" on myös itsellä käytössä. Hyvin toimii kun ei ole asennuksen jälkeen tarvinnut miettiä ahtolämpöjä.
Suoraan heiltä on omat osat tilattu mutta silloin oli kurssi 1€=1,30$ nyt en osaa sanoa mikä on paras paikka. Vai kannattaako ottaa Wagner Briteistä?
Noista kulutuksista oli puhetta kun JB4 backend tuli ulos. Silloin burgerin yleinen vastaus oli ettei heitä kiinnosta paljon ne kuluttaa kuhan kulkee.
Kyllä varmasti kaikki softat nostaa kulutusta. Tuskin siinä on paljon eroa onko se oman pohjan päällä vai ei. Kaikki tosiaan taitaa muokata euro-version.
Vrsf:n dp:t on yhdet parhaista. Aina ovat istuneet hyvin. Heidän fmic 7" on myös itsellä käytössä. Hyvin toimii kun ei ole asennuksen jälkeen tarvinnut miettiä ahtolämpöjä.
Suoraan heiltä on omat osat tilattu mutta silloin oli kurssi 1€=1,30$ nyt en osaa sanoa mikä on paras paikka. Vai kannattaako ottaa Wagner Briteistä?
Ok, kiitos tiedoista! Ei tunnu tuota VRSF:ää olevan täällä suunnalla missään edustettuna, eli pitänee tilata Atlantin toiselta puolelta. Keväämmällä olisi tarkoitus DP:t ja FMIC tilata, josko tuo uusi presidentti saisi sitä ennen dollarin kurssin syöksyyn. Sitten pitäisi vielä löytää joku joka ne taikoisi paikalleen, auto on xDrive, joten ahtaat paikat tiedossa.
Löytysikö täältä ketään halukasta tekemään euro-konversiota tuosta tuoreimmasta JB4 MHD pump backend -flashista IJE0S-softan päälle? Itselläkin tuo TunerPro tuossa on ja hieman sitä katsellut, mutta ehkä mieluummin haluaisi ensin nähdä mallisuorituksen joltain asian osaavalta ennenkuin itse lähtee kokeilemaan. Ihan hyvin tämä toiseksi tuorein flash konvertoimattomanakin on toiminut, mutta toki mieluummin tuollaisen euro-version laittaisi.
Asentelin tuossa eilen JB4 autoon. Kiihdyttäessä antaa kyseisen vikakoodin:
30FE Exhaust fume turbo charger, high pressure side
EXPLANATION: ECU boost over ECU target
FIX: Generally related to tuning. If your tune is equipped with lagfix, the first step is to disable it. If problem persists.
Missähän vois olla vika? tulee aina kun kierroksia jotain 2500-3000.
Mitä mahtaa tarkoittaa: If your tune is equipped with lagfix, the first step is to disable it?
Comment