335i (N54) ja JB4 part II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • miyli
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    Taas olis logia viisaammille. Nyt autossa siis jäähdytin, downpipet, JB4+Backend Race Flash ja ~30% e85



    Eikös tuo näytä ihan ok? Tulpa menee vaihtoon nyt seuraavaksi. Näillä ajettu nyt ~30tkm eli mitkäs nyt kannattaa laittaa? OEM vaiko ngk?
    Ihan ok:lta näyttää. Tulpat NGK 95770 ja kärkiväliksi 0,60

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied
    Taas olis logia viisaammille. Nyt autossa siis jäähdytin, downpipet, JB4+Backend Race Flash ja ~30% e85



    Eikös tuo näytä ihan ok? Tulpa menee vaihtoon nyt seuraavaksi. Näillä ajettu nyt ~30tkm eli mitkäs nyt kannattaa laittaa? OEM vaiko ngk?

    Leave a comment:


  • arska86
    replied
    Originally posted by Mxa View Post
    Omassa autossa pitäisi tehdä korkeapainepumpun ohjelmointi aktio, niin pystyykö tuon tekemään vaikka jb4 asennettuna vai pitääkö repiä kikkare irti siksi aikaa?
    Päivityksen pitäisi onnistua 0-kartalla.

    Sen tarkemmin tietämättä mistä aktiosta on kyse, niin jos auto on USA-malli ja siihen on tehty koodauksia esim. valoille ja radiolle, niin varmaan helpommalla pääsee, kun jättää tekemättä. Ei tarvitse sitten uudestaan koodailla tai ihmetellä, kun auto on palautunut "tehdaskoodauksiin".

    Leave a comment:


  • Zoppa
    replied
    Originally posted by vam0s View Post
    Ei taida auto ihan vielä olla sinut E40 kanssa..
    http://datazap.me/u/vam0s/log-150569...6-21-22&solo=5
    Nopealla vilkasulla tossa nyt ei muuta hälyttävää näy, kun että bensapumppu ei jaksa noin vahvaa blandista (jää laahaamaan alle 50psi) ja pahasti tulee nakutusta 1 ja 4 sylintereille.. kokeile e25 karttaa..

    Leave a comment:


  • vam0s
    replied
    Ei taida auto ihan vielä olla sinut E40 kanssa..

    Leave a comment:


  • Mxa
    replied
    Omassa autossa pitäisi tehdä korkeapainepumpun ohjelmointi aktio, niin pystyykö tuon tekemään vaikka jb4 asennettuna vai pitääkö repiä kikkare irti siksi aikaa?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Logia MAP6 ja 27 PSI pyynti.

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    Mites noita pitää tulkita? Että pääsee vähän tuohon sisään.

    Paljonko trimmit pitäisi olla yms. Jotain viite arvoja että osaa lukea. Ihan uutta itselleni kaikki nämä. Ja miten onko pienempi parempi vaiko isompi?

    Onnistuuko sun kautta toi MHD? Autossa on uusittu LPFP kaksi vuotta sitten BMW takuussa. Talvella ei tarkoitus ajaa E85 ollenkaan, joten keväällä sitten tuo pumppu mahdollisesti ja muuten vaan 98:lla nyt.
    Trimmien lukema voi olla välillä 0-50. Trimmit pitäisi olla keskimäärin lähellä 25. 50 on suurin mahdollinen arvo ja jos se menee sinne, ei JB4 pysty huijata korkeapainepumppua enempää ja bensan syöttö jää vajaaksi. Jos menee nollaan niin sitten bensaa menee liikaa.

    Ei onnistu valitettavasti minun kauttani. Itse hommana tuo on yksinkertainen mutta vaatii varmuuden vuoksi virtalähteen (jota minulla ei ole) ensimmäisellä kerralla, kun flashayksessä menee joku kolme varttia. Sen jälkeen sitten kartat pystyy vaihtaa parissa minuutissa.

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied
    Originally posted by brainsurgery View Post
    Joo, trimmit paukkuu yli niin että soi ja sytytyskin näyttäisi menevän sekaisin. Matalapainepumpun paineetkaan ei ihan hirveän hyviltä näytä

    Flashi on nyt pakollinen, jos haluat etanolin kanssa leikkiä. Race flash ennen kuin päivität matalapainepumpun ja sen jälkeen E85 flash.

    Ja jos onnistuu, aktivoi se 6-cyl logging.
    Mites noita pitää tulkita? Että pääsee vähän tuohon sisään.

    Paljonko trimmit pitäisi olla yms. Jotain viite arvoja että osaa lukea. Ihan uutta itselleni kaikki nämä. Ja miten onko pienempi parempi vaiko isompi?

    Onnistuuko sun kautta toi MHD? Autossa on uusittu LPFP kaksi vuotta sitten BMW takuussa. Talvella ei tarkoitus ajaa E85 ollenkaan, joten keväällä sitten tuo pumppu mahdollisesti ja muuten vaan 98:lla nyt.

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    http://www.datazap.me/u/reekoon/log-1505138536

    Yhden kerkesin vetää. Saako tuosta selkoa?

    Tankissa joku 12l E85 loput 98. Täysi tankki
    Joo, trimmit paukkuu yli niin että soi ja sytytyskin näyttäisi menevän sekaisin. Matalapainepumpun paineetkaan ei ihan hirveän hyviltä näytä

    Flashi on nyt pakollinen, jos haluat etanolin kanssa leikkiä. Race flash ennen kuin päivität matalapainepumpun ja sen jälkeen E85 flash.

    Ja jos onnistuu, aktivoi se 6-cyl logging.
    Last edited by brainsurgery; 09-09-2021, 12:00.

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied


    Yhden kerkesin vetää. Saako tuosta selkoa?

    Tankissa joku 12l E85 loput 98. Täysi tankki

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    Tänään tarkoitus käydä ajamassa logi töiden jälkeen. Lisäksi nyt kun cooleri ja downpipet asennettu kannattaako adaptaatiot nollata JB4:n kautta?
    Ei kannata, hanaa vain

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied
    Originally posted by brainsurgery View Post
    Nämä saa selville loggaamalla

    Tänään tarkoitus käydä ajamassa logi töiden jälkeen. Lisäksi nyt kun cooleri ja downpipet asennettu kannattaako adaptaatiot nollata JB4:n kautta?


    If you clear adaptations and your next startup is extremely rough or has a surging idle follow these steps:
    1. Never touch the brake pedal & leave the key inserted the entire time
    2. Insert key and push START Button
    3. Press and HOLD accelerator pedal for 30 seconds.
    4. WITHOUT RELEASING THE ACCELERATOR PEDAL, push the START Button (remember without touching the brake, so the car doesn't really start yet.)
    5. Release accelerator pedal
    6. Wait 30 seconds
    7. Start car normally

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    jos nyt meinaa ajaa vaikka max 30% etanolilla, niin tarvitseeko MHD back end flashin että bensan syöttö/ajoitukset/yms pysyvät mukana? Jos ei käytä etanolia niin kannattaako silti ajaa Map5 vaiko esim Map2:lla?
    Nämä saa selville loggaamalla

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied
    Autossa nyt

    Cooleri
    Evolven 3" katittomat DP:t
    jb4

    jos nyt meinaa ajaa vaikka max 30% etanolilla, niin tarvitseeko MHD back end flashin että bensan syöttö/ajoitukset/yms pysyvät mukana? Jos ei käytä etanolia niin kannattaako silti ajaa Map5 vaiko esim Map2:lla?

    Ja tänne sama kysymys loppuun, Itselläni kun ei ole kaapeleita niin kuka pysytyisi laittamaan minulle tuon MHD back end flashin helsinki/hämeenlinna sektorilla esim?

    Leave a comment:

Working...
X