Originally posted by reekoon
View Post
335i (N54) ja JB4 part II
Collapse
X
-
Taas olis logia viisaammille. Nyt autossa siis jäähdytin, downpipet, JB4+Backend Race Flash ja ~30% e85
Eikös tuo näytä ihan ok? Tulpa menee vaihtoon nyt seuraavaksi. Näillä ajettu nyt ~30tkm eli mitkäs nyt kannattaa laittaa? OEM vaiko ngk?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mxa View PostOmassa autossa pitäisi tehdä korkeapainepumpun ohjelmointi aktio, niin pystyykö tuon tekemään vaikka jb4 asennettuna vai pitääkö repiä kikkare irti siksi aikaa?
Sen tarkemmin tietämättä mistä aktiosta on kyse, niin jos auto on USA-malli ja siihen on tehty koodauksia esim. valoille ja radiolle, niin varmaan helpommalla pääsee, kun jättää tekemättä. Ei tarvitse sitten uudestaan koodailla tai ihmetellä, kun auto on palautunut "tehdaskoodauksiin".
Leave a comment:
-
-
Originally posted by vam0s View PostEi taida auto ihan vielä olla sinut E40 kanssa..
http://datazap.me/u/vam0s/log-150569...6-21-22&solo=5
Leave a comment:
-
-
Ei taida auto ihan vielä olla sinut E40 kanssa..
Leave a comment:
-
-
Omassa autossa pitäisi tehdä korkeapainepumpun ohjelmointi aktio, niin pystyykö tuon tekemään vaikka jb4 asennettuna vai pitääkö repiä kikkare irti siksi aikaa?
Leave a comment:
-
-
Logia MAP6 ja 27 PSI pyynti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reekoon View PostMites noita pitää tulkita? Että pääsee vähän tuohon sisään.
Paljonko trimmit pitäisi olla yms. Jotain viite arvoja että osaa lukea. Ihan uutta itselleni kaikki nämä. Ja miten onko pienempi parempi vaiko isompi?
Onnistuuko sun kautta toi MHD? Autossa on uusittu LPFP kaksi vuotta sitten BMW takuussa. Talvella ei tarkoitus ajaa E85 ollenkaan, joten keväällä sitten tuo pumppu mahdollisesti ja muuten vaan 98:lla nyt.
Ei onnistu valitettavasti minun kauttani. Itse hommana tuo on yksinkertainen mutta vaatii varmuuden vuoksi virtalähteen (jota minulla ei ole) ensimmäisellä kerralla, kun flashayksessä menee joku kolme varttia. Sen jälkeen sitten kartat pystyy vaihtaa parissa minuutissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostJoo, trimmit paukkuu yli niin että soi ja sytytyskin näyttäisi menevän sekaisin. Matalapainepumpun paineetkaan ei ihan hirveän hyviltä näytä
Flashi on nyt pakollinen, jos haluat etanolin kanssa leikkiä. Race flash ennen kuin päivität matalapainepumpun ja sen jälkeen E85 flash.
Ja jos onnistuu, aktivoi se 6-cyl logging.
Paljonko trimmit pitäisi olla yms. Jotain viite arvoja että osaa lukea. Ihan uutta itselleni kaikki nämä. Ja miten onko pienempi parempi vaiko isompi?
Onnistuuko sun kautta toi MHD? Autossa on uusittu LPFP kaksi vuotta sitten BMW takuussa. Talvella ei tarkoitus ajaa E85 ollenkaan, joten keväällä sitten tuo pumppu mahdollisesti ja muuten vaan 98:lla nyt.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reekoon View Posthttp://www.datazap.me/u/reekoon/log-1505138536
Yhden kerkesin vetää. Saako tuosta selkoa?
Tankissa joku 12l E85 loput 98. Täysi tankki
Flashi on nyt pakollinen, jos haluat etanolin kanssa leikkiä. Race flash ennen kuin päivität matalapainepumpun ja sen jälkeen E85 flash.
Ja jos onnistuu, aktivoi se 6-cyl logging.Last edited by brainsurgery; 09-09-2021, 12:00.
Leave a comment:
-
-
Yhden kerkesin vetää. Saako tuosta selkoa?
Tankissa joku 12l E85 loput 98. Täysi tankki
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reekoon View PostTänään tarkoitus käydä ajamassa logi töiden jälkeen. Lisäksi nyt kun cooleri ja downpipet asennettu kannattaako adaptaatiot nollata JB4:n kautta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostNämä saa selville loggaamalla
Tänään tarkoitus käydä ajamassa logi töiden jälkeen. Lisäksi nyt kun cooleri ja downpipet asennettu kannattaako adaptaatiot nollata JB4:n kautta?
If you clear adaptations and your next startup is extremely rough or has a surging idle follow these steps:
1. Never touch the brake pedal & leave the key inserted the entire time
2. Insert key and push START Button
3. Press and HOLD accelerator pedal for 30 seconds.
4. WITHOUT RELEASING THE ACCELERATOR PEDAL, push the START Button (remember without touching the brake, so the car doesn't really start yet.)
5. Release accelerator pedal
6. Wait 30 seconds
7. Start car normally
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reekoon View Postjos nyt meinaa ajaa vaikka max 30% etanolilla, niin tarvitseeko MHD back end flashin että bensan syöttö/ajoitukset/yms pysyvät mukana? Jos ei käytä etanolia niin kannattaako silti ajaa Map5 vaiko esim Map2:lla?
Leave a comment:
-
-
Autossa nyt
Cooleri
Evolven 3" katittomat DP:t
jb4
jos nyt meinaa ajaa vaikka max 30% etanolilla, niin tarvitseeko MHD back end flashin että bensan syöttö/ajoitukset/yms pysyvät mukana? Jos ei käytä etanolia niin kannattaako silti ajaa Map5 vaiko esim Map2:lla?
Ja tänne sama kysymys loppuun, Itselläni kun ei ole kaapeleita niin kuka pysytyisi laittamaan minulle tuon MHD back end flashin helsinki/hämeenlinna sektorilla esim?
Leave a comment:
-
Leave a comment: