Originally posted by Zoppa
View Post
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei varsinaisesti virittämistä, mutta nämä näyttävät erittäin käytännöllisiltä/käteviltä
Manufacturer of the world-famous JB4 performance tuner. We've been pioneering plug & play performance tuning, intakes, and mods since 2007.
olisko jotain kimppatilauksen poikasta?
kenelläkään mitään suhteita tuonne BMS suuntaan jos vaikka isompaa erää ottaisi noita?...jos siis joku muu kiinnostunut.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
Kaikkea muuta kuin käytännölliset. Jokapäiväiseen käyttöautoon just nimenomaan en pistäis.Originally posted by reekoon View PostEi varsinaisesti virittämistä, mutta nämä näyttävät erittäin käytännöllisiltä/käteviltä
Manufacturer of the world-famous JB4 performance tuner. We've been pioneering plug & play performance tuning, intakes, and mods since 2007.
olisko jotain kimppatilauksen poikasta?
kenelläkään mitään suhteita tuonne BMS suuntaan jos vaikka isompaa erää ottaisi noita?...jos siis joku muu kiinnostunut.
Comment
-
Kai tuo ihan toimiva on :thinkE92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
Jäähy + 164 taalaa rahtia + alvi about 480 euroo. Tulleja noista ei taida juuri mennä. Ei mikään pahan hintanen paketti. On se hitto että näitä tarjouksia rupee heti löytyyn, kun on itte ostanu kalliillaOriginally posted by hardyy View Posthttp://www.armmotorsports.com/category-s/101.htm
Kellään kokemuksia kyseisen firman tuotteista? :think
Olis aika edullinen jäähy
Eikujaa, varmaan ton 4,5% mukaan tullit - parisenkymppiä lisää.Last edited by TMB; 04-09-2017, 20:37.
Comment
-
-
E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Miyli kerkesikin jo logoa ajamaan samalla coolerilla niin 25-30c oli viileämpää 60-230 kiihdytystä jos en väärin muista. Radalla varmaan vielä isompi ero kun tulee useampi kierros. Toi orkkis cooleri on kyllä todella pieni.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
Samaa FMIC näyttää löytyvän muiltakin myyjiltä tuolla. Pitää jossain vaiheessa harkita tuon FMIC hommaamista, tosin nyt kun ilmat viilenee niin ei kovasti ole tarvetta, toissapäivänä aamulla IAT pyöri alle 20c.Originally posted by reekoon View Post
Ei ole vakioromucoolerillakaan noussut yli 40c IAT. Tosin en ole useita vetoja tehnyt peräkkäin.
Menikö klipit kiinni tiukalle helposti ilman säätämistä? Noissa joissain halpacoolereisa on ollut ongelmana..
Meneekö noi aftermarket DP:t läpi katsastuksesta, varsinkin jos ei ole katteja?
Comment
-
Mulla tälläset paketissa ollu useemman kuukauden enkä oo jaksanu laittaa kiinni... varmaankaan ei tarvii laittaa jos kokemukset tälläsiä tai sitten kokeilen-Originally posted by Bullitt View PostKaikkea muuta kuin käytännölliset. Jokapäiväiseen käyttöautoon just nimenomaan en pistäis.Bmw e90 335i Platinbronze Metallic
Ex:
E92 ///M3 Silverstone II
E92 335i M-sport '07 Sapphire Black
E46 ///M3 Phoenix Gelb
E90 320i '05
Comment
-
Kyllä meni tiukalle. Orkkis kuulerista klipit irti ja uuteen paikoilleen. Putket ihan napsahtivat kunnolla kun työnsi paikoilleen ja yhtään väljää ei ole. Ilman puskurin irroittamista tein tunkilla, aikaa meni about tunti, niin siitäkin suurin osa pohjamuovin kanssa pelaamiseen. Ainoa ongelma oli kun yksin teki, niin paikalleen nostaminen, ylhäällä pitäminen ja samaan aikaan torxien kiristäminen. putket sai paikoilleen, mutta joutui kyllä ihan painamaan kunnolla, eli ei ole väljät.Originally posted by erttuli View PostSamaa FMIC näyttää löytyvän muiltakin myyjiltä tuolla. Pitää jossain vaiheessa harkita tuon FMIC hommaamista, tosin nyt kun ilmat viilenee niin ei kovasti ole tarvetta, toissapäivänä aamulla IAT pyöri alle 20c.
Ei ole vakioromucoolerillakaan noussut yli 40c IAT. Tosin en ole useita vetoja tehnyt peräkkäin.
Menikö klipit kiinni tiukalle helposti ilman säätämistä? Noissa joissain halpacoolereisa on ollut ongelmana..
Meneekö noi aftermarket DP:t läpi katsastuksesta, varsinkin jos ei ole katteja?
JB4 nollaa katti valon automaattisesti ja jos takimmaiset katit kunnossa ei ole ongelmia päästöjen kanssa. Ihan hyvin pääsee, ei näy minnekkään.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
.. kesästä puhumattakaan.
Comment