Originally posted by majgul
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
-
-
Ihan hypoteettisesti...mitä n54 saa ulos bensalla? Ilman viinakikkailuja :thinkHelkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostIhan hypoteettisesti...mitä n54 saa ulos bensalla? Ilman viinakikkailuja :think-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostOmasta lähti JW-Servicen penkissä 390hp. 3" downpipet, wagner evon kopio sekä MHD Flash Stage2+. 98E5 tietysti tankissa. Nyt heitin E60-seoksen ja etanolisoftan, ei oo bensaan paluuta.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostTaas vaihteeksi pitäisi uutta ja kallista osaa tilata. Eli eilen syttyi engine fault, reduced power, flekti huusi täysillä ja oli pitkä startti. Vikakoodina 29f2.
Käynnistelin 3 kertaa uusiksi ja aina tuli koodi. Että aika selvä peli että se hpfp tuli tiensä päähän.
Uskaltaakohan tuolla ajaa nyt ollenkaan jos pintakaasulla ajelee? Esim. ajaa auto kotiin ja sitte korjaamolle kun uusi osa saapuu?
Mistä porukka on tilaillut näihin niitä pumppuja, hirvitti ku katto netistä niin lähemmäs 1000€ uutena esim. bemariosista.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostJoo, hpfp porsinu. Omalla ajelin kyllä, juurikin pintakaasulla. Käytin SAH:lla oman. Pumpun hinta oli muistaakseni 980€ tjsp. Ja joo, hpfp on kallis osa. Ovat nostaneet hintaa moninkertaiseksi. Joku sanoi täällä ostaneesa muutama vuosi sitten uuden pumpun ja silloin alta 300€ oli hintaa.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostTuo oli varmaan renkailta? Inletit vois myös avittaa tehon kanssa lisää.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Ostin tommosen E92 -08 335i, naisella ollut ja en tiedä onko viritetty. Tuntuu potkivan ainakin ihan eläimen raivolla, tekee 1-2 vaihteen välissä sitä 9 kertaa kymmenestä että nuukahtaa hetken, sitten kakkosta ja menoksi taas? 2-3 ja 3-4 välin vaihtaa ihan nätisti. Pari kertaa tehnyt kiihdytyksessä sen että puolimoottorivalo syttyy, suuttimet? Auto turussa.
Vauhtia nostaa niin raivolla että vaikea uskoa 306 heppaiseksi, 180 vauhdissa tuntuu että nyt se vasta innostuu. Missä tollanen JB4 boksi on jos siinä on sellainen?Last edited by Oldtimer; 10-07-2018, 18:30.----: Fuck The Fuel Economy :----
Z3 2.8i Supercharged - E92 335i
Comment
-
-
Originally posted by Oldtimer View PostOstin tommosen E92 -08 335i, naisella ollut ja en tiedä onko viritetty. Tuntuu potkivan ainakin ihan eläimen raivolla, tekee 1-2 vaihteen välissä sitä 9 kertaa kymmenestä että nuukahtaa hetken, sitten kakkosta ja menoksi taas? 2-3 ja 3-4 välin vaihtaa ihan nätisti. Pari kertaa tehnyt kiihdytyksessä sen että puolimoottorivalo syttyy, suuttimet? Auto turussa.
Vauhtia nostaa niin raivolla että vaikea uskoa 306 heppaiseksi, 180 vauhdissa tuntuu että nyt se vasta innostuu. Missä tollanen JB4 boksi on jos siinä on sellainen?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJB4 huomaa helpoiten kun istut autossa ja kokeilet pääsetkö jb4 valikkoon ratin napeilla. Jos JB4 on paikallaan, niin pääseet sisään, jos ei niin et pääse. Toki siellä voi olla virisoftakin laitettu.
Jos tuo meinaan on vakio niin viritetty repii vaatteet päältä...----: Fuck The Fuel Economy :----
Z3 2.8i Supercharged - E92 335i
Comment
-
-
Originally posted by Oldtimer View PostOkei kiitos, ei ole tullut mitään outoja valikoita vaikka olen kaikkia nappeja painanut. Ihan normaalit, audion valinnat yms. Tarvii toi kait viedä piikkiöön tai piispanristille, kuullemma siellä on tietoa ja taitoa.
Jos tuo meinaan on vakio niin viritetty repii vaatteet päältä...
Tässä video, noin 2 min kohdalla näet napit:
Ja saattaa siellä olla pelkkä MHD softa moottorin ecullakin...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by TMB View PostNoita korkeapainepumppuja näkyy olevan ainakin parilla eri numerolla. 13517616446, joka on ihan järkevän hintainen ja sitten 13517616170, joka on tonnin pinnassa, miinus runkopantti ~150.
Googlaamalla näyttää, että toi eka on tehdaskunnostettu ja jälkimmäinen olisi uusiotuotantoa. Ehkä.
Onko noissa käytön kannalta jotain eroja?
Comment
-
-
Mitä mieltä n54 äänimaailmasta? Pitäs olla vakio, mutta puolan(?) johtoja ainakin roplattu.
E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
Comment