Originally posted by Tommix
View Post
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko tuo mosfettien kärtsääminen yleistä näissä? Ja mistä tuo johtuu? Huonoista komponenteista, vai? :thinkOriginally posted by majgul View PostNo laitoin sen stage 2+ 98 mapin että testaisin sillä v-powerilla että minkälaisen login saa. Ku olin logia ottamassa nii sittenhän ne mosfetit pamahti ecusta. Että ihan hyödyllinen oli
Eli jos v-power on sama ku muut nii eikö tuo periaatteessa ole sitten huijaamista? 98+ sitä mainostetaan. Kokeilen silti sen login ottaa kunhan saa ecun fiksattua. Pitäs nyt vl aikana saada se. Toivottavasti korjaus onnistuu tai tulee kalliiksi.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
-
Eroa ei tosiaan ole kuin lisäaineistuksessa enää nykyään, ennenhän tuo oli suomessakin 99+ oktaanista. Vpowerilla on tutkitusti suuttimia ja venttiilejä puhdistava vaikutus ja hieman kitkaa poistava, joten muutama tankillinen kesässä ei ainakaan haittaa mitään. Sopivasti kun tankkaa aina siellä missä sattuu nenä näyttämään ni tulee ainakin kaikkien merkkien hyvät ja huonot ominaisuudet sekalaisesti.Originally posted by Tommix View PostMitä eroa on E98 ja VPower tai siis hyötyä tässä tapauksessa? Väitän että ainoastaan mielikuva. Oktaanit on ihan samat suomessa.
Comment
-
Eikös tuon pumpun tehottomuuden pitäisi näkyä livedataa lukiessa? Meikäläisellä kun ei ole jb4 tai mhdtä niin logia ei ilmeisesti saa otettua. Tässähän oli korkeapainealue 50-200bar mikäli en väärin muista?Originally posted by Tommix View PostVilli veikkaus HPFP eli korkeapainepumppu?E91 335i /// LCI Alpinweiß III
E92 325i
E39 520i
E46 316i
Comment
-
Onks sulla inpaa? Jos on niin lataat Test0n. Sillä pystyy loggaamaan läppärillä. Siitä on mun mielestä olemassa myös ns standalone versio mikä ei vaadi inpaa. Toki tarviit inpa kaapelin kaveriksi.Originally posted by Bmw92 View PostEikös tuon pumpun tehottomuuden pitäisi näkyä livedataa lukiessa? Meikäläisellä kun ei ole jb4 tai mhdtä niin logia ei ilmeisesti saa otettua. Tässähän oli korkeapainealue 50-200bar mikäli en väärin muista?
Youtubesta löytyy videoita teston käytöstä, jos tuntuu hankalalta
-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Nii se anto rikkouduttuaan kokoajan vikakoodeja? Kävikö kunnolla? Oliko menny mikään muu rikki? Ku joku kirjotti tääl et menee tulppaa/puolaa luultavasti samalla.Originally posted by majgul View PostPäivitetään tänne sen verran että ecu tuli kuntoon kun mosfetit vaihdettiin, ja vikakoodit hävisi kaikki.
Comment
-
Joo, anto koko ajan vikakooodeja, eikä ne kuittaantunut ennen fettejen vaihtoa. Ei käynyt kunnolla, kuulosti ja kävi kun traktoriOriginally posted by jessemikkola View PostNii se anto rikkouduttuaan kokoajan vikakoodeja? Kävikö kunnolla? Oliko menny mikään muu rikki? Ku joku kirjotti tääl et menee tulppaa/puolaa luultavasti samalla.
Kävi 3-4 pytyllä. Ihme ja kumma nii ei mennyt puolaa tai tulppaa. Kustannus oli 200€, yksityinen teki huolellisesti ja kesti kuulemma 5h.
Comment
-
Comment