Originally posted by Dusty
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vinkvink muillekkin mlperformance lähettää kyllä muullakin tavalla, kun sillä ykkösluokan hävittäjällä, joka on seuraavana päivänä kolkuttelemassa ovella jo.
Pitää vaan kysyä erikseen niin läh. kulut tippuvat sieltä reilusti.
Originally posted by tkkaisla View PostVakioturbot tässä vaiheessa(kun edellinen omistaja oli ne juuri vaihtanut) mutta täytyyhän siihen varautua. Laitetaan siispä sitä silmällä pitäen HD tilaukseen. ML performancesta on tavaraa tullut jo ostettuakin. Osaako joku vinkata halvempaa paikkaa muualta netistä. Toki sitä tullitkin voi maksella jos halvemmalla pääsee, mutta ne tahtovat aika tiukasti syödä hyödyt US:stä tilaamiselta.BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
p. 040 166 7576 / Whatsapp
Comment
-
-
Mulla on hyllyssä yksi uusi käyttämätön n20 TMAP voin myydä samalla hinnalla kuin mitä itse maksoin.
Description Unit price Qty Amount
3,5BAR N20 TMAP Ladedrucksensor N54 N55 MHD JB4 inkl. Plug&Play Adapter
Item# EZP10009.2 118.00 EUR 1 €118.00 EUR
Subtotal €118.00 EUR
Shipping and handling €12.50 EUR
Total €130.50 EUR
Payment €130.50 EUR
Löytyy hämeenlinnasta ja nouto/postitus tai voin tuoda Pitskuun Hki. Käteinen/mobilepay/tilisiirto
Omani kun saan kuntoon niin en tule yli 16psi paineilla ajamaan, koska vakio sisuskalut eivät selkeästikkään kestä.Last edited by reekoon; 13-09-2018, 13:40.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostMulla on hyllyssä yksi uusi käyttämätön n20 TMAP voin myydä samalla hinnalla kuin mitä itse maksoin.
Description Unit price Qty Amount
3,5BAR N20 TMAP Ladedrucksensor N54 N55 MHD JB4 inkl. Plug&Play Adapter
Item# EZP10009.2 118.00 EUR 1 €118.00 EUR
Subtotal €118.00 EUR
Shipping and handling €12.50 EUR
Total €130.50 EUR
Payment €130.50 EUR
Löytyy hämeenlinnasta ja nouto/postitus tai voin tuoda Pitskuun Hki. Käteinen/mobilepay/tilisiirto
Omani kun saan kuntoon niin en tule yli 16psi paineilla ajamaan, koska vakio sisuskalut eivät selkeästikkään kestä.
Comment
-
-
Sen tiedän että noita koneits on paukahtanut liian pitkillä öljynvaihto väleillä, möhnää kertynyt, jos samalla käyttää paljon E85, öljy lirumpaa. Jos käytetty öljyä jossa Huono kuumapään öljynkesto, moniurahihna mennyt koneeseen, sytytyskatkoksia ja kuumuus tappanut männän, suuttimet valskannut... Onhan noita vaihtoehtojaLast edited by majgul; 14-09-2018, 06:14.
Comment
-
-
Originally posted by hardyy View Post
Miten virtaus paranee kun ainakin kuvassa tuo näyttää aika lailla samalta kuin orkkis?
Ja mitä hyötyä on kierrättää kovemmilla kierroksilla kun orkkis turboista loppuu kuitenkin tuotto 5000 rpm jälkeen?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by hardyy View PostOnko noita imusarjoja kukaan foorumilla edes vaihtanut autoihinsa?Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
N54 riemua, 2D2E angle of throttle valve
Turbojen vaihdon jälkeen jäi päälle ihme tempominen puolikaasulla ja otsikon mukainen vikakoodi ilmestyi aika-ajoin. Täyskaasulla ei ongelmia. Autossa pelkkä JB4 ja luultavasti tyhjätyt katit. Viinaa aika-ajoin tankissa n. 30%.
Päätelmä oli, että alipainepuolella ongelma, eli vaihtoon ap-letkut, turbojen solenoidit, PCV-venttiili ja luonnollisesti tulpat ja puolat. Ja ei perkele moinen vaiva poistunut niilläkään. Pari suutintakin vaihdoin, toisaalta suutinongelmathan pitäs antaa puolimoottoria, jota ei ikinä tullut. Ongelma päällä edelleen.
Lamdojen arvot nollasin myös (valikko 1/4)
Aikani Burgerin sivuilla seikkailtuani löytyi seuraava lause "2D2E is just a tuner plausibility fault, from having menu10 and/or menu12 cranked a little too high, which causes extra boost in front of the partially closed throttle, improving response, but can trigger that shadow fault.
You may need to lower those menus. I'd start by lowering menu10 to 2000rpm."
Ahaa, sen kimppuun siis. Itellä oli raja 3000, puotin 2000 ja tempominen loppui heti. Nostin arvoon 2500, tempominen edelleen poissa ja sitten vielä takas 3000 ja ongelma ei ole tullut takaisin sen koommin, vaikka siis palasin alkuperäiseen arvoon!
Mitähän minä taas tein?E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by hardyy View PostOnko noita imusarjoja kukaan foorumilla edes vaihtanut autoihinsa?Nyt E91 335d Lci -09 M-sport
Ex: -
-E91 330d -07 M-sport
-E46 330Ci -03 M-sport ll
-E36 Cabriolet S50B30 -98 M-sport
-E39 530d -00 M-sport
Comment
-
Comment