Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) viritys part III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tmpzk
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2011
    • 361
    • Espoo

    Originally posted by mikko_sa View Post
    Kyllä ne taitaa kaikki tehdä td03 osilla ne, ellei erikseen pyydä muuta. Ei ne kestä näitä meidän paineita. burblesta tai antilagista puhumattakaan

    Se on nyt opittu että kannattaa tehdä niiku miyli sano, uudet keskiöt ja td04 rojut, päittäislaakeri on paljon parempi jne..
    No luulis nyt jumalauta ittestään jo tajuuvan jos kerran kaikki td03lla kasatut tulee takasin viikossa. Mulla oo mitään hajua mitä eroa on td03 tai 04 kamoilla, mut tilaus oli että pistävät sinne kaiken ja kaikki ”viritys” osat mitä saa ja mikä sieltä irti vaan lähtee.
    -E90 335i 2008

    Comment

    • reekoon
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2007
      • 3426
      • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

      Onko jb4:n tullut kanssa uusimmassa päivityksessä kylmäkännistyksen hiljennys? Eli vasen läppä putkessa kiinni kunnes kylmäkäynnistyksen sekvenssi mennyt ohi. Itse huomannut tällaisen ominaisuuden, että läppä aukeaa vasta hetken kuluttua, kun ennen se oli suoraan auki. Toisaalta eipä tuo haittaa. Kohtuullisen kovaa mökää pitää jopa nämä kylmänä jos putkisto modauksia. Mhd tai xhp en ole ruksinut mitään ominaisuuksia päälle, ainakaan tietoisesti
      E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
      JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


      E36 316i Compact Hellrot

      Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
      Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

      Comment

      • jessemikkola
        BTCF Member
        • Dec 2014
        • 83
        • Kuusankoski

        Originally posted by reekoon View Post
        Onko jb4:n tullut kanssa uusimmassa päivityksessä kylmäkännistyksen hiljennys? Eli vasen läppä putkessa kiinni kunnes kylmäkäynnistyksen sekvenssi mennyt ohi. Itse huomannut tällaisen ominaisuuden, että läppä aukeaa vasta hetken kuluttua, kun ennen se oli suoraan auki. Toisaalta eipä tuo haittaa. Kohtuullisen kovaa mökää pitää jopa nämä kylmänä jos putkisto modauksia. Mhd tai xhp en ole ruksinut mitään ominaisuuksia päälle, ainakaan tietoisesti
        Mul toimi oma tollee vakiona. Mut läpän akseli nii väljä et rämis kamalasti nii jumiutin koko läpän auki

        Comment

        • Tommix
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 5430
          • S:t Karins

          Originally posted by tmpzk View Post
          No luulis nyt jumalauta ittestään jo tajuuvan jos kerran kaikki td03lla kasatut tulee takasin viikossa. Mulla oo mitään hajua mitä eroa on td03 tai 04 kamoilla, mut tilaus oli että pistävät sinne kaiken ja kaikki ”viritys” osat mitä saa ja mikä sieltä irti vaan lähtee.
          Minulle sanottiin puhelimessa eräässä turboja modaavassa pajassa että ei noilla ole kestävyydessä mitään eroa. :think:think:think
          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

          Comment

          • Georgios Terziakis
            BTCF Member
            • Sep 2010
            • 375
            • Imatra

            Originally posted by Georgios Terziakis View Post
            No miulle tulee Boschin tekeleet kun sattu löytyy sopivalla alehinnalla, jos ei toimi niin menkööt kokeilun piikkiin. Ja tulpat tulee nuo "alkuperäset" Boschit.
            Illalla vaihdoin tulpat ja puolat, nyt loppu vikakoodin tulo. Vielä kun sais nuo dp:t vaihdettua.
            Mitäs noitten jälkeen, ahtoputkien vaihto? Alkuperästen 1.5":n putkien tilalle 2" silikoniletkut sais parilla satasella?
            Välijäähdyttimen jälkeinen putki? Inletit + DCI? Missähän tehoissa sitten pyörittäis noinniinkuin suurinpiirtein, JB4 map2 tai map5:lla?
            BMW 335i coupe -06
            BMW 330i coupe -00
            Ja pari vanhempaa menOpeliä

            Comment

            • mikaell
              BTCF Member
              • Jul 2017
              • 422
              • Kla

              Mulla FBO ilman inlettejä 440hv, 620nm MAP5:sella.

              Originally posted by Georgios Terziakis View Post
              Illalla vaihdoin tulpat ja puolat, nyt loppu vikakoodin tulo. Vielä kun sais nuo dp:t vaihdettua.
              Mitäs noitten jälkeen, ahtoputkien vaihto? Alkuperästen 1.5":n putkien tilalle 2" silikoniletkut sais parilla satasella?
              Välijäähdyttimen jälkeinen putki? Inletit + DCI? Missähän tehoissa sitten pyörittäis noinniinkuin suurinpiirtein, JB4 map2 tai map5:lla?
              BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
              ✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
              p. 040 166 7576 / Whatsapp

              Comment

              • reekoon
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 3426
                • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

                Originally posted by jessemikkola View Post
                Mul toimi oma tollee vakiona. Mut läpän akseli nii väljä et rämis kamalasti nii jumiutin koko läpän auki
                Teikö tän koodaamalla vaiko mekaanisesti?
                E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
                JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


                E36 316i Compact Hellrot

                Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
                Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

                Comment

                • jessemikkola
                  BTCF Member
                  • Dec 2014
                  • 83
                  • Kuusankoski

                  Originally posted by reekoon View Post
                  Teikö tän koodaamalla vaiko mekaanisesti?
                  Ihan mekaanisesti ettei se helise putkessa ollenkaa. Sai kavereilt kuittailuu ku helis nii pahasti

                  Comment

                  • 135valtteri
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2016
                    • 64
                    • HKI

                    Mistäs mahtaa nykyisin saada järkevimmällä hinnalla vesipumpun N54:seen? :think tarvikkeena tuntuu olevan monennäköistä tarjolla, tekeekö niillä mitään?

                    Comment

                    • Juppe
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2002
                      • 4541
                      • TURKU

                      Vaikka täältä:

                      Comment

                      • böntti
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2011
                        • 2857
                        • Tampere

                        Eiköhän se tässä ole, oem-tarvike: https://m.autodoc.fi/vdo/1737256

                        Nuo Juppe:n linkkaamqt pumput eivät käy kun eivät ole bsd-väyläisiä.
                        -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
                        -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
                        -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
                        -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

                        -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

                        Comment

                        • P33P33
                          Bimmer Rookie
                          • Dec 2015
                          • 181
                          • Kellokoski

                          Oiskos tässä vielä piirun verran halvempi.

                          -Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi

                          Comment

                          • Dubbeli
                            BTCF Member
                            • May 2009
                            • 30
                            • Espoo

                            Vielä kun muistaa ottaa huomioon pumppua tilatessa ne uudet kiinnitysruuvit, jos ei halua vanhoja alkaa lyhentämään. Kiinnityslaippa ohuempi kuin alkuperäisessä pumpussa.


                            Samalla kertaa vaihtaa sitten tuon termarin. Itselläni alkoi tulemaan ensiksi vikakoodia termostaatin toiminnasta ja siitä jonkin ajan jälkeen aika nopeasti menikin vesipumppu.
                            F30 320dA xDrive M-Sport / -15

                            EX: E92 335CiA -07 / JB4 + BEF / xHP Stage 3

                            Comment

                            • Dualfun
                              Moderator
                              • Jan 2003
                              • 17851
                              • PKS

                              Kukaan irroitellut suuttimia N54? Lähteekö ilman työkaluja vetämällä vai tarviiko jotain lyöntivasaran tyyppistä?

                              E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                              E28 ///M535i '87 zinnoberrot
                              E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

                              E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
                              ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                              ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
                              ½
                              G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
                              Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                              Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
                              Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                              Comment

                              • P33P33
                                Bimmer Rookie
                                • Dec 2015
                                • 181
                                • Kellokoski

                                Originally posted by Dualfun View Post
                                Kukaan irroitellut suuttimia N54? Lähteekö ilman työkaluja vetämällä vai tarviiko jotain lyöntivasaran tyyppistä?


                                Useitakin tullu irrotettua. Osa lähtis ilmankin tuollaista lyöntivasara työkalua, osa taas on ollut tosi tiukassa kiinni. Itse ostin tuon precision raceworksin suutintyökalun. Pakko sanoa, että yksi parhaita työkaluhankintoja ja helpottaa suutin asennuksia todella paljon
                                -Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎