Onko paha homma vaihtaa E91 takaikkunan mikrokytkin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally Posted by juovi
E92 latausjännite pyöriin 14-14,1 V välillä ja mielestäni hieman matala latausjännitteeksi? Tässä ei ole kauheasti kuormaa päällä vielä. Vaihdoin jännitteensäätimen ja ei muutosta lopputulokseen.
Maa ja virtajohtoja tutkittu monesta paikkaa ja niillä ei ole vaikutusta jännitteeseen. Joku maajohto on vielä tutkimatta moottorin alapuolella ja tämä pitää tarkistaa vielä. Moottori malli n52. Tässä ei oo IBS:ä akun maakaapelissa.
Pystyykö Impalla tutkimaan laturin kuntoa? Muita ehdotuksia korjaukseen ennen uuden laturin ostoa.
En kyllä itse lähtisi laturia tämän takia vaihtamaan, jos säädinkin on kerran uusi eikä autossa ole AGM akkua. Tuo reilu 14V riittää normiakulle ihan hyvin.
Mun tiedon mukaa latausjännite AGM akuun pitää olla matalampi, eli normi akulle jännite on ihan speksin alarajassa. Eli tässä tapauksessa tuo 14 v ei olisi riittävä. Miten muilla jännitteet, eli onko tuo 14-14,2 normaalia näissä.
Comment
-
-
Mikähän nyt tuota sigun LCI:tä vaivaa vilkun osilta, oikea etuvilkku lakkas toimimasta, vaihdettu uus moduuli, koodattu laskuri nollille mut ei pelitä vieläkään.
Onko se vika sitten umpiossa?:think
E: Niin ja vikakoodia ei annaLast edited by Matuh; 06-02-2020, 20:48.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostMikähän nyt tuota sigun LCI:tä vaivaa vilkun osilta, oikea etuvilkku lakkas toimimasta, vaihdettu uus moduuli, koodattu laskuri nollille mut ei pelitä vieläkään.
Onko se vika sitten umpiossa?:think
E: Niin ja vikakoodia ei annae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostMiltä ne laskurit näyttää? Jos ei näy mitään hapettumia liitoksissa, niin sitten mittaisin, että johdot on ehjät.
Ohan se tietysti mahdollista et johto poikkasee, mutta erittäin epätodennäköistä? :thinkE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostMikähän nyt tuota sigun LCI:tä vaivaa vilkun osilta, oikea etuvilkku lakkas toimimasta, vaihdettu uus moduuli, koodattu laskuri nollille mut ei pelitä vieläkään.
Onko se vika sitten umpiossa?:think
E: Niin ja vikakoodia ei annaOriginally posted by HTK12 View PostMiltä ne laskurit näyttää? Jos ei näy mitään hapettumia liitoksissa, niin sitten mittaisin, että johdot on ehjät.
Laskurit näytti 0 kaikki muut paitsi vasemman pitkän??? 170
Vikakoodia ei varmaankaan enää anna sen takia kun jo aiemmin koodasin valitukset pois ettei pimputtele ja ettei vilku vilkut nopeasti.
Nyt ne voisi tietysti palauttaa, mutta se ei vikaa korjaa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostLaskurit näytti 0 kaikki muut paitsi vasemman pitkän??? 170
Vikakoodia ei varmaankaan enää anna sen takia kun jo aiemmin koodasin valitukset pois ettei pimputtele ja ettei vilku vilkut nopeasti.
Nyt ne voisi tietysti palauttaa, mutta se ei vikaa korjaa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSilloin se ei anna vikakoodia. Jos laskurit on nollilla, niin pitäisi kyllä syttyä. Seuraavaksi alkaisin tarkistamaan onko ne johdot ehjät. Jos siellä ei ole hapettumia ja laskurit nollilla, niin ei tuossa taida enää olla kuin kaksi vaihtoehtoa johto poikki tai sitten frm rikki.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostJees. Tuo jälkimmäinen kuulloostaa ihanan kalliiltae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Onko muilla ollut ongelmia e90 320d LCI sähköisen ohjaustehostimen kanssa? Tällä hetkellä bemarissa on seuraavanlainen vika: Ohjaustehostin välillä pykältää reilusti ja kun alkaa pykältämään niin kuuluu sähkömoottorin ininää konepellin alta ja ohjaus jäykistyy reilusti, eli ihankuin ohjaustehostin tippuisi pelistä hetkeksi aikaa. Vikakoodeja autoon ei tuolloinkaan ilmesty. Pakkasella tuota pykällystä tuntuisi tekevän useammin, kuin nollakelissä ja plussalla. Autoa nostettiin ja ohjausnivelissä missään ei ollut minkäänlaista väljyyttä.
Vielä täältä pitää kysyä vähän neuvoa, koska ohjausvaihde on vähän vittumainen vaihtaa ja ei mieluiten laittaisi yli 400e:a vaan arvuutteluun. :think Auto on siis 2009 320D LCI ja kilometrejä alkanee olemaan reilusti, 285tkm.Last edited by Hyväilijä; 08-02-2020, 20:12.
Comment
-
-
N46 Throttle valve actuaattori
Vaihdoin uuden throttle valve actuaattorin p/n: 1354 1439 224-04 (VDO). Paketissa oli teksti, että pitää ohjelmoida/update ennen kuin viat voi nollata. ISTA+ D ohjelmasta en löytänyt kohtaa, jolla olisi voinut sen tehdä. Vaatiiko jonkun toisen ohjelman, vai enkö vain löytänyt oikeaa polkua?
Comment
-
-
Sivuääni kierrosalueella 1800-3500rpm
Olen uusi bemaristi, olisiko kellään ajatusta tähän, auto E92
Kierroksia nostaessa, aivan sama onko vaihde vapaalla ja auto paikallan vai jollain vaihteella, joko D tai M/S-asennolla kuuluu konehuoneesta kummallinen terävä naputus n. kierrosalueella 1800-3500rpm. Tyhjäkäynnillä ei kuulu ja kun kierrokset nostaa 4000 luokkaan ja yli, ääni katoaa.
Tässä näyte, kun huolella kuuntelee, tuosta just ja just hoksaa äänen kun kierrokset nousee hiljalleen:
Auto sinänsä toimii moitteetta ja tehot löytyy. Ideoita, mikä tuo ääni on? Se ei kuulu äänenvaimentimista takaa siis eikä ole (mielestäni) hukkaporttirallatuskaan. En oikein tähän hätään onnistunut paikalistamaan sitä tarkemmin, kuin että konehuoneesta.
Kiitos.
Comment
-
-
Originally posted by hpniemi View PostSe ei kuulu äänenvaimentimista takaa siis eikä ole (mielestäni) hukkaporttirallatuskaan. En oikein tähän hätään onnistunut paikalistamaan sitä tarkemmin, kuin että konehuoneesta.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Comment