Minulla DPF pestiin viime syksynä kun oli täynnä, taas mennään. Diesel haisee takana.
Tuleeko mustaa putkesta vai ei? Huomasin että ainakun päräyttää käyntiin niin tulee tuikahdus mustaa, ja heti senjälkeen alkaa höyryämään tms vaikka ei kone ole edes lämmin
Entä tuo imusarjan läppävikakoodi? Koittanut netistä löytää apuja. Siellä jotkut koittanut puhdistaa imusarjan, mutta vika tullut takaisin.
Minun tapauksesta ei vielä tiedä onko läppä likainen vaiko rikki. Autoa en ole vikakoodien ja pakkasen vuoksi viittinyt nyt käynnistellä, aamullakin oli se -30 astetta.
Vikavaloa ei palanut kun auton ostohousujen kanssa ajoin pihaan.
Auto siis ollut minulla lauantaista. Pari päivää...
Jos päädytään myyjän kanssa läppien poistoon, onko se mahdollista? Ja pitääkö ohjelmoida? Jos pitää niin samalla sitten EGR pois ainakin.
Entä tuo imusarjan läppävikakoodi? Koittanut netistä löytää apuja. Siellä jotkut koittanut puhdistaa imusarjan, mutta vika tullut takaisin.
Minun tapauksesta ei vielä tiedä onko läppä likainen vaiko rikki. Autoa en ole vikakoodien ja pakkasen vuoksi viittinyt nyt käynnistellä, aamullakin oli se -30 astetta.
Vikavaloa ei palanut kun auton ostohousujen kanssa ajoin pihaan.
Auto siis ollut minulla lauantaista. Pari päivää...
Jos päädytään myyjän kanssa läppien poistoon, onko se mahdollista? Ja pitääkö ohjelmoida? Jos pitää niin samalla sitten EGR pois ainakin.
Autolla mittarissa 170tkm.
Karstan ja moottorin softan aiheuttama ongelma. Ohjelmapäivityksellä tuo koodi pitäisi poistua ja läppien toimintaa vähän muutettu.
Karstaa se ei sieltä poista joten imukanavien puhallus ja imusarja liotus/putsaus opersstion tuo vielä vaatii + sopeutusarvojen nollaus.
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Osaako joku sanoa mitä tarvii uusata kun imusarjan käyttää irti? Ainakin ne 6 kpl isompaa tiivistettä. Onko muita tiivisteitä tai mitä uusia?
Jos kunnolla haluat tehdä, niin vaihda ihmeessä kaikki mitä räjähdyskuvan/marmoristikin mukaan sinne saa. Just tuohon omaan e91 m47 koneella tein niin meni 4 kpl neliömäistä, 4kpl pyöreää ja 5 kpl ns kumiheloja. Tämä siis tiedoksi kaikille m47 omistajille jotka aikovat imusarjalle jotain tehdä. Tietysti riippuu paljonko niillä sinun tiivisteillä on ajettu, minun tapauksessa olivat uuden näköiset ja varmasti olisivat pesemällä vielä hoitaneet hommansa, ainoastaan yksi kumihela oli muusina kun ilmeisesti edellisellä asentajalla oli mennyt vähän vinosti imusarja ja päässyt se repeämään.
Jos kunnolla haluat tehdä, niin vaihda ihmeessä kaikki mitä räjähdyskuvan/marmoristikin mukaan sinne saa. Just tuohon omaan e91 m47 koneella tein niin meni 4 kpl neliömäistä, 4kpl pyöreää ja 5 kpl ns kumiheloja. Tämä siis tiedoksi kaikille m47 omistajille jotka aikovat imusarjalle jotain tehdä. Tietysti riippuu paljonko niillä sinun tiivisteillä on ajettu, minun tapauksessa olivat uuden näköiset ja varmasti olisivat pesemällä vielä hoitaneet hommansa, ainoastaan yksi kumihela oli muusina kun ilmeisesti edellisellä asentajalla oli mennyt vähän vinosti imusarja ja päässyt se repeämään.
Jepu. Jotain jo tilattu. Muutamat pienemmät tiivisteet joutuu hakemaan/tilaamaan merkkiliikkeen kautta.
Millaisella koneella tälläinen E9X pitäisi katsoa joka olisi suht luotettava? Näissä näköjään noita N sarjan koneita, onko uudet jo parempia kuin esimerkisi sysipaska E46 N42?
En oikein haualla löytänyt mitään näistä/ osannut etsiä oikeilla hakusanoilla.
Millaisella koneella tälläinen E9X pitäisi katsoa joka olisi suht luotettava? Näissä näköjään noita N sarjan koneita, onko uudet jo parempia kuin esimerkisi sysipaska E46 N42?
En oikein haualla löytänyt mitään näistä/ osannut etsiä oikeilla hakusanoilla.
Jos haluaa pienempää konetta esim N43B20 2007-> niin onko siinä vielä noita vanhempien lastentauteja? Lähinnä kun tämä tulisi muijalle, se ei välttämättä tarvitse isoa konetta. Verot ja kulutus myös huomattavasti isommat ajotarpeeseen.
Tuleeko mustaa putkesta vai ei? Huomasin että ainakun päräyttää käyntiin niin tulee tuikahdus mustaa, ja heti senjälkeen alkaa höyryämään tms vaikka ei kone ole edes lämmin
Hmm. Omassa e92 2007vm 335xi:ssä alkaa nyt taas ongelmat. Low battery warning ilmesty ja myös increased battery dischargea. Akkua tuskin ikinä vaihdettu. Miten toimia? Mhd löytyy en tiiä saako sillä akkua koodattua eikä huvittaisi mennä wetterille maksamaan huikeita summia koodauksesta. Elikkäs, mitä akkua sinne kannattaa laittaa ja miten koodata tai toimia sen suhteen.
Ei edes puhallin halunnut toimia, ilmeisesti niin vähän virtaa? Kun auto oli yli tunnin käynnissä niin koko ajan puhallus voimistui asteittain. Antoi myös coolant sensor koodia ja flekti puhalsi täysiä ku tuli low battery warning. Tämä lähti pois kun autoa käytin, comfort Access ei myöskään toiminut. Kuskin lukon kanssa myös ollut ongelmia, olisko voinut jäädä syömään virtaa???
Comment