Aiheuttaako vuotava suutin laakerivian?
Lueskelin jenkkifoorumeilta n54sta, että vuotavat suuttimet kuulemma voivat vuotaa öljyn sekaan ja siten aiheuttaa esim. kk-laakerivaurion.
Onko näin? Ja eikös n54ssa suuttimet ylipäätäänkin ole jonkinlainen ongelmakohta, joten onko joku helppo tapa varmistaa, ettei ne vuoda ja toisaalta, pitäskö konerempan yhteydessä siis varmuuden vuoksi uusia suuttimet, koska nyt ei tiedetä, mikä viime kädessä aiheutti mun koneen kk-laakerivaurion...
Lueskelin jenkkifoorumeilta n54sta, että vuotavat suuttimet kuulemma voivat vuotaa öljyn sekaan ja siten aiheuttaa esim. kk-laakerivaurion.
Onko näin? Ja eikös n54ssa suuttimet ylipäätäänkin ole jonkinlainen ongelmakohta, joten onko joku helppo tapa varmistaa, ettei ne vuoda ja toisaalta, pitäskö konerempan yhteydessä siis varmuuden vuoksi uusia suuttimet, koska nyt ei tiedetä, mikä viime kädessä aiheutti mun koneen kk-laakerivaurion...
Comment