Nyt on homma korjattu, vaikka ei ollut nyt kyse ihan tavallisesta tapauksesta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
-
-
e91 ja frm ongelmat
moro! oiskohan jollain ideoita😅 koodailin ncs expertillä parijuttua frm moduuliin ja senjälkeen pistin valot päälle, jonkuaikaa palo ja sitte yhtäkkiä alko oikeanpuolen parkki välkkymään ja sitte sippas kokonaan, sekä uloimmat takavalot sammu😅 resettasin tool32:sella shortcircuit laskurin( parkin laskuri oli pelkästään täynnä), mutta ei syty vieläkään. ostin sitte uuen frmboxin, iskin kiinni mutta vieläkään ei parkki taikka takavalot syty. En vielä koodannu autoon joten vieläköse siitä on kiinni? vai pitäskösen palaa ilman koodausta🤔 sulakkeet oon kanssa tonkinu vaan ehjiä oli sekä vikäkoodit nollasin vielä kertaalleen.
Comment
-
-
Koodaa se poksi autoon.
Edit. Ja kopioi myös varustelista cassista frmmään. Varustelista on siis e9x sarjassa kahdessa modulissa, cassissa ja frmmässä, ja nyt frmmässä on edellisen auton varustelista (oletan että ostit käytetyn).Last edited by alpine3; 11-02-2023, 22:22.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Originally posted by alpine3 View PostKoodaa se poksi autoon.
Edit. Ja kopioi myös varustelista cassista frmmään. Varustelista on siis e9x sarjassa kahdessa modulissa, cassissa ja frmmässä, ja nyt frmmässä on edellisen auton varustelista (oletan että ostit käytetyn).
Comment
-
-
Originally posted by alpine3 View PostSepä on outoa, kun frmmän pinneistä menee yksittäiset johdot suoraan kullekin valolle.
Edit. Sitten varmaankin kannattaa tarkastaa liittimet sieltä frmmän päästä, maat ym.
Comment
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostTänään vihdoinkin sain auton talliin ja katoin kaikki sulakkeet, ehjiä.
N. -10c asteessa reteot toimii, mut jos ajan lähikauppaan (3km), niin kaupasta kotiin lähtiessä ei enää toimi, vaan jää buuttailemaan.
Tällä vkolla kun ollut -5C - +2C, niin ei ole lähtenyt kertaakaan päälle, vaan jää buuttailemaan.
Vikakoodit luin, ei mitään.
Notta, etinkö uuden soittimen jostakin, vai onko joku joka osais noita korjailla?
Korjausohjeita löydetty netistä ja videoo youtubesta. Kunhan talviriehat vkonloppuisin on ohi, niin sitten reteoitten kimppuun. Kirjottelen sitten että miten kävi.BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostNyttemmin ei enää reteot tee muuta kun väläyttää näyttöä muutaman minuutin välein.
Korjausohjeita löydetty netistä ja videoo youtubesta. Kunhan talviriehat vkonloppuisin on ohi, niin sitten reteoitten kimppuun. Kirjottelen sitten että miten kävi.
Comment
-
-
e91 dampperin momentti
en löytänyt searcilla mistä näkyisi kiristys momentteja.dampperin vaihto edessä niin siihen olisin tarvinnut kiristys momentin.
auto e91 318dE70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Oletko etsinyt newtis:stä? Ainakin muita momentteja sieltä löytyy.
E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostOletko etsinyt newtis:stä? Ainakin muita momentteja sieltä löytyy.
https://www.btcf.fi/forum/showthread...ghlight=NewtisE70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Sen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?
Onkos tässä jokin syy miksi se ehkä olisi useimmista otettu irti tai kenties hajonnut?E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostSen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment