Originally posted by Silmaauki
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Sellainen tuntuma myös jäänyt että E39:iin verrattu tuo E92 eriste on pienempi ja kevyempää tekoa. E39 konepeltihän ei kolise sulkiessä mitenkään, E92 pelti taas "soi" jos sitä koputtelee. Varmaan alumiinia E92:ssa?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostSen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?
Onkos tässä jokin syy miksi se ehkä olisi useimmista otettu irti tai kenties hajonnut?
Ja kun on "kiinni" vaan pikku sivuläpillä konepellin aukoissa niin en ihmettele että niitä revitään pois kun alkaa pahastikin roikkumaan.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Kyllä siellä huopa on.
E93:
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Kaikissa löytyy huopa ja melkoisen suotavaa pitääkkin ainakin suoraruiskuissa. Yksi syy voi olla pois ottamisessa että huopa kutistuu aika voimakkaasti, jos pääsee kastumaan.
Sitten alkaa repsottamisongelmat ja jos huopa saumasta aukeaa, sisältä tulee sellasta hilsettä joka paskoo joka kohdan.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostSen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?
Onkos tässä jokin syy miksi se ehkä olisi useimmista otettu irti tai kenties hajonnut?ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
Tähän mennessä kaikilla on tuo paikallaan. Paitsi mulla.
Originally posted by Cunttory View PostKaikissa löytyy huopa ja melkoisen suotavaa pitääkkin ainakin suoraruiskuissa. Yksi syy voi olla pois ottamisessa että huopa kutistuu aika voimakkaasti, jos pääsee kastumaan.
Sitten alkaa repsottamisongelmat ja jos huopa saumasta aukeaa, sisältä tulee sellasta hilsettä joka paskoo joka kohdan.
Originally posted by Zeta View PostMaalauksessa kun otetaan pois niin saattaa unohtua tai jopa hajota irroitettaessa ja jää sitten laittamatta takaisin.
Aarteen hankintalistalla tuo on jo ollut hetken aikaa. Pulkkaan sitä en hanki.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostTähän mennessä kaikilla on tuo paikallaan. Paitsi mulla.
Mitäs tarkoitat tuolla melkoisen suotavalla juuri suoraruiskuisssa?Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Tiedä sitten onko sillä huovalla suurtakaan merkitystä.
En ole bemissä kokeillut, mutta meillä on kaksi 1.6crdi kiaa, joista toisessa on vielä paksumpi huopa konepellissä kuin bemmis ja toisessa ei mitään.
Ei niistä oikein kuule sisälle tai ulos suurempaa eroa.
Bemarista kun sen vuoratun muovikopan poistaa venttiilikopan päältä, niin sitten kyllä kuulee dramaattisen eron, kun alkaa kuulostamaan jo puimakoneelta.ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
-
-
Originally posted by alfaromeo View PostKonepellin huovalla on myös lämpöä eristävä tarkoitus. Kesähelteillä ruuhkassa konehuoneessa on suhteellisen kuumat oltavat. Pahimmillaan alkaa konepellin maalit/lakat kiehumaan ja maalipinta pilalla...
Talvipulkan N43:lla tuskin on lämmönnousulle vaaraa.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostTää on kyllä hyvä syy hommata tohon 335i:hin se huopa. Kesähelteillä on tullut sekin huomattua, että autosta noustessa voi auton altakin puhaltaa aika lämmin henkäys.
Talvipulkan N43:lla tuskin on lämmönnousulle vaaraa.E92 335ia
F11 535ia
Comment
-
-
Originally posted by alfaromeo View PostSmiedmannilta n.150€ genuine "äänieristysmatto".. Kilohinta kohdillaanE93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
kysymys valoista
E92 potilaana ja oikea umpio oli saanut kosteutta ja sen seurauksena lyhyet ja pitkät ei toimi oikeanpuoleisessa umpiossa. Vikakoodeja oli tallentunut muistiin ja mittarissa myös cc-id 295. Vikakoodit oli 009CBE,009CBD 00932C ja 00930B. Istalla luettu. Onkohan näille muita sulakkeita esim. FRM:ssä? (52,53,59 tarkastettu)
Pitää varmaan ottaa toisesta umpiosta ballasti ja pottimo ja tämän jälkeen tarvittaessa testata toisen umpion toimivuutta oikealla puolella. Kaarrevalojen ohjainlaitetta ei varmaan voi siirtää toiselle puolelle testiin ilman asianmukaista koodausta?
Comment
-
Comment