Meinasin asentaa vakioalustan tilalle m-sport jouset ja konin srt:eet, onko mitään erikoista mitä pitää ottaa huomioon? Onko ne etuiskareiden ylälaakerit samanlaisia kummassakin alustassa? Mistä kannattaa tilata ne ylälaakerit? Olis varmaan hyvä vaihtaa samalla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kahlasin tämän ketjun läpi jo ja siellä jotain juttua olikin noista madaltavista jousilautasista, yksikään linkki ei toiminut enää suoraan sivuille joista porukka oli tilannut..
Itse löysin tälläiset https://www.supersport.de/cgi-bin/vm...ction_noshow=1
Mahtaako tuo olla kpl hinta vai pari?
Onko ketään tilannut tuolta tai löytänyt jostain muualta vastaavia?E93 330dA LCI -10 M-Sport
F31 320d -12 Luxury Line
Ex's
E36 320i -91, E46 325Ci -01 AC Schnitzer, E46 323 -99 M-Sport, E46 328 -00 M-sport, E46 323i -99
E90 320d -06, E90 320d -05, E90 330d LCI -10 M-Sport, E90 320d -06
Comment
-
-
Originally posted by Jonhi View PostKahlasin tämän ketjun läpi jo ja siellä jotain juttua olikin noista madaltavista jousilautasista, yksikään linkki ei toiminut enää suoraan sivuille joista porukka oli tilannut..
Itse löysin tälläiset https://www.supersport.de/cgi-bin/vm...ction_noshow=1
Mahtaako tuo olla kpl hinta vai pari?
Onko ketään tilannut tuolta tai löytänyt jostain muualta vastaavia?
Googlaa tuolla artikkelinumerolla niin sen avulla löytyy muita liikkeitä, mutta tuskin tuokaan yhtään sen huonompi liike on kuin muut?
Comment
-
-
Originally posted by Puistis View PostParihinta.
Googlaa tuolla artikkelinumerolla niin sen avulla löytyy muita liikkeitä, mutta tuskin tuokaan yhtään sen huonompi liike on kuin muut?
Näyttää vaan olevan loppu...
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostNäyttää vaan olevan loppu...
Comment
-
-
Originally posted by Puistis View PostJa tosiaan samalla vaivalla vaihtaa jouset. Ei nuo jousilautaset huonot ole, mutta eipä sillä keulimista saa kokonaan pois ja samalla vaivalla eteen vaihtaa madallusjouset. Hyvä puoli noissa jousilautasissa on se, että eivät jäykistä alustaa ja madallus on niin maltillinen, että hidastetöyssyt ei tuota ongelmia.E93 330dA LCI -10 M-Sport
F31 320d -12 Luxury Line
Ex's
E36 320i -91, E46 325Ci -01 AC Schnitzer, E46 323 -99 M-Sport, E46 328 -00 M-sport, E46 323i -99
E90 320d -06, E90 320d -05, E90 330d LCI -10 M-Sport, E90 320d -06
Comment
-
-
Originally posted by Jonhi View PostMulla on jo H&R:n jouset alla.. Keula vaan tippui mielestäni hieman liian vähän suhteessa perään ja epäilen, että noilla lautasilla se olis omaan silmään juuri passeli!
Millä tuotenumerolla H&R:n jouset? Itsellä on ollut E91 320d:ssä H&R setti ja tuli todella tasapainoinen madallus. Siihen 15-20mm eteen lisää madallusta, niin olisi ollut aivan järkyttävä teinietukeno.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMillä tuotenumerolla H&R:n jouset? Itsellä on ollut E91 320d:ssä H&R setti ja tuli todella tasapainoinen madallus. Siihen 15-20mm eteen lisää madallusta, niin olisi ollut aivan järkyttävä teinietukeno.
EDIT: 330mm edessä ja 320mm takana...Last edited by Jonhi; 27-02-2014, 22:02.E93 330dA LCI -10 M-Sport
F31 320d -12 Luxury Line
Ex's
E36 320i -91, E46 325Ci -01 AC Schnitzer, E46 323 -99 M-Sport, E46 328 -00 M-sport, E46 323i -99
E90 320d -06, E90 320d -05, E90 330d LCI -10 M-Sport, E90 320d -06
Comment
-
-
Originally posted by Jonhi View PostKahlasin tämän ketjun läpi jo ja siellä jotain juttua olikin noista madaltavista jousilautasista, yksikään linkki ei toiminut enää suoraan sivuille joista porukka oli tilannut..
Itse löysin tälläiset https://www.supersport.de/cgi-bin/vm...ction_noshow=1
Mahtaako tuo olla kpl hinta vai pari?
Onko ketään tilannut tuolta tai löytänyt jostain muualta vastaavia?
On tilattu ja asennettu edelliseen autoon uuden vakio (KYB) alustan kanssa!
Ajettavuus +10 näillä suomen teillä ja nuo lautaset poistivat "keulimisen" kun vertaa perään.
Sport alustan kanssa voisi olla ihan hyvä muutos jos pelkkää ulkonäköä haluaa korjata.
Itse tosin tilasin maxxtunelta, mutta sama tuote kyseessä,
F30 320iA xDrive M-Sport Edition
Comment
-
-
Originally posted by joni_t View PostMoi,
On tilattu ja asennettu edelliseen autoon uuden vakio (KYB) alustan kanssa!
Ajettavuus +10 näillä suomen teillä ja nuo lautaset poistivat "keulimisen" kun vertaa perään.
Sport alustan kanssa voisi olla ihan hyvä muutos jos pelkkää ulkonäköä haluaa korjata.
Itse tosin tilasin maxxtunelta, mutta sama tuote kyseessä,
http://www.maxxtune.de/product_info....-suft015-.htmlE93 330dA LCI -10 M-Sport
F31 320d -12 Luxury Line
Ex's
E36 320i -91, E46 325Ci -01 AC Schnitzer, E46 323 -99 M-Sport, E46 328 -00 M-sport, E46 323i -99
E90 320d -06, E90 320d -05, E90 330d LCI -10 M-Sport, E90 320d -06
Comment
-
-
Mitähän tuollaiseen E91 335xi:hin keksisi kun auto tuntuu hieman vetelältä. Ei tarvitsisi hirveän jäykäksi mennä mutta vähän jämäkämpi saisi olla. Olisiko järkeä vaihtaa pelkät jouset joihinkin jäykempiin? Vaikuttaako tuollainen iskareiden kestoon?
Jos oikein luin niin näihin ei sporttialustaa ole saanutkaan tehtaalta?
Comment
-
-
Originally posted by Jonhi View Post29183-2. Täytyy kaaresta navan keskelle vielä tarkistaa mitat, mutta kyllä tuo silmällä katsoessa ainakin näyttää vähän keulivan.. Vähän saattaa tietysti hämätä se, että takavanteet ovat kaaren sisällä pahemmin, kuin edessä.. Onneksi kohta saa laittaa kesäpallot alle!
EDIT: 330mm edessä ja 320mm takana...BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostMitähän tuollaiseen E91 335xi:hin keksisi kun auto tuntuu hieman vetelältä. Ei tarvitsisi hirveän jäykäksi mennä mutta vähän jämäkämpi saisi olla. Olisiko järkeä vaihtaa pelkät jouset joihinkin jäykempiin? Vaikuttaako tuollainen iskareiden kestoon?
Jos oikein luin niin näihin ei sporttialustaa ole saanutkaan tehtaalta?
Tuolta ECS Tuning voi esimerkinä katsoa,mitä kannattaa päivittää,jotta saa löysyyden alustasta pois.Itsellä käytännössä Etu- takapään päivitys paketti Level 2 Ei voi muuta sanoa,kuin autolla eroa kuin yö ja päivä kun vertaa esim.tehtaan M-sport tai pelkkä KW1 päivitys.
Itsellä M-sport alusta meni löysäksi (pompottavaksi) n.100tkm kohdalla,jolloin päivitys KW1:seen.KW1 oli loppu n.75tkm jälkeen (omalla tuntumalla) Nyt alla KW3Last edited by b mutteri kasa; 08-03-2014, 00:40.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostJos iskareita ja jousia lähtee vaihtamaan,niin kannattaa tosissaan harkita muidenkin osien päivitystä alustaan.
Tuolta ECS Tuning voi esimerkinä katsoa,mitä kannattaa päivittää,jotta saa löysyyden alustasta pois.Itsellä käytännössä Etu- takapään päivitys paketti Level 2 Ei voi muuta sanoa,kuin autolla eroa kuin yö ja päivä kun vertaa esim.tehtaan M-sport tai pelkkä KW1 päivitys.
Itsellä M-sport alusta meni löysäksi (pompottavaksi) n.100tkm kohdalla,jolloin päivitys KW1:seen.KW1 oli loppu n.75tkm jälkeen (omalla tuntumalla) Nyt alla KW3
Edit: Niin siis tuosta voi tsekata mitä kaikkea kannattaa vaihtaa. Eli tuon mun kysymyksen voi unohtaa.Last edited by brainsurgery; 08-03-2014, 10:29.
Comment
-
-
Nelikkoon en tiedä,pitäis tarkastella osanumeroita.Itse katsoin osat ja numerot aikoinaan E90Post:sta ja ostin M3:sen osat ihan marmorilta.Nyt näyttää että esim ECS Tuning tehnyt valmiin paketin,joka helppo tilata suoraan...tosin tuohon taitaa rahteja tulla jonkin verran,enkä tiedä kuinka paljon on neuvotteluvaraa,kuinka merkitsevät hinnan lähetykselle,jonka mukaan Suomen päässä määräytyy ALV.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
Comment