Eihän sillä muuten mitään väliä ole, kunhan vanne vaan keskittää kunnolla. 5mm palalla voi tosiaan olla jo rajoilla. Kaikki 10mm palat ei sitten sovi E9x koriin ilman keskiön työstöä.
Meinasin siis sitä, että jos haluan keskittävät niin on pakko ostaa vähintää 10mm kiekko? En tarvitsisi yhtää leveempää kuin tuo 5mm. Kerros nyt joku niksi miten tuon ei-keskittävän saa keskitettyä ihan keskelle? Kaks-puoleinen teippi
Meinasin siis sitä, että jos haluan keskittävät niin on pakko ostaa vähintää 10mm kiekko? En tarvitsisi yhtää leveempää kuin tuo 5mm. Kerros nyt joku niksi miten tuon ei-keskittävän saa keskitettyä ihan keskelle? Kaks-puoleinen teippi
10mm on eka keskittävä ja monet 10mm halpis palat ei sovi E9x... Eihän sillä ole mitään merkitystä onko 5mm ei keskittävä keskellä. Jos ei napa ylty vanteeseen asti, niin eihän niitä voi käyttää. Muutenkin aika pelleilyä noitten 3-5mm palojen käyttö, jos ei ole pakko käyttää esim. coilover tolpan takia.
10mm on eka keskittävä ja monet 10mm halpis palat ei sovi E9x... Eihän sillä ole mitään merkitystä onko 5mm ei keskittävä keskellä. Jos ei napa ylty vanteeseen asti, niin eihän niitä voi käyttää. Muutenkin aika pelleilyä noitten 3-5mm palojen käyttö, jos ei ole pakko käyttää esim. coilover tolpan takia.
Onhan sillä sen verran väliä, että jos se ei ole aivan keskellä niin se täristää. Ja muistaakseni tuo FK palojen keskireikä on aavistuksen isompi kuin auton napa niin se keskittyy vain pulteilla eikä silloin ole ikinä ihan keskellä.
Olethan sinä itsekkin suositellut noita 5mm paloja tällä forumilla ihan vain ulkonäkösyistä
Onhan sillä sen verran väliä, että jos se ei ole aivan keskellä niin se täristää. Ja muistaakseni tuo FK palojen keskireikä on aavistuksen isompi kuin auton napa niin se keskittyy vain pulteilla eikä silloin ole ikinä ihan keskellä.
Olethan sinä itsekkin suositellut noita 5mm paloja tällä forumilla ihan vain ulkonäkösyistä
No ei taatusti ole merkitystä, nyt oot kyllä täydellisen pihalla. Noin pieni alumiiniläpyskä lähellä keskiötä ei vaikuta käytännössä mitään tasapainoitukseen. Ainut mikä ratkaisee tuossa on se että vanteen pitää keskittyä auton napaan, kun spaceri ei ole keskittävä.
Näytä missä olen suositellut 5mm palaa? Ulkonäön takia se on aika turha, kun ei sitä kukaan huomaa, onko 5mm pala vai ei. Siinä tapauksessa sitä voi käyttää, jos vanteessa oleva viiste ei ole isompi kuin spacerin yli jäävä kaulus. 3mm pala menee käytännössä aina, mutta 5mm ei välttämättä, jos vanne on reilusti viistetty... Joko nyt ymmärsit, vai pitääkö vielä vääntää rautalangasta malli?
eli sigun auto ollut 7kk käytössä ja äänikomennot ei ole toimineet luulin että ymmärtää saksaa:think mutta kun otin toisen avaimen käyttöön ja jotenkin kokeilin äänikomentoja niin napin painamisen jälkeen tuli merkkiääni ja auto ymmärsi englantia
no uudestaan avaimen vaihto ja kun painaa "naamankuvaa" ei pimputusta eikä ymmärrä puhettamiten siis saan homman toimimaan molemmilla avaimilla
eli sigun auto ollut 7kk käytössä ja äänikomennot ei ole toimineet luulin että ymmärtää saksaa:think mutta kun otin toisen avaimen käyttöön ja jotenkin kokeilin äänikomentoja niin napin painamisen jälkeen tuli merkkiääni ja auto ymmärsi englantia
no uudestaan avaimen vaihto ja kun painaa "naamankuvaa" ei pimputusta eikä ymmärrä puhettamiten siis saan homman toimimaan molemmilla avaimilla
Luulempa että sinun pitää vaihtaa i-drive / ajotietokoneen kieli englanniksi se Saksa avain paikallaan. Itsellä ainakin "saku avain" oppi englannin kieliset tekstit.
No ei taatusti ole merkitystä, nyt oot kyllä täydellisen pihalla. Noin pieni alumiiniläpyskä lähellä keskiötä ei vaikuta käytännössä mitään tasapainoitukseen. Ainut mikä ratkaisee tuossa on se että vanteen pitää keskittyä auton napaan, kun spaceri ei ole keskittävä.
Näytä missä olen suositellut 5mm palaa? Ulkonäön takia se on aika turha, kun ei sitä kukaan huomaa, onko 5mm pala vai ei. Siinä tapauksessa sitä voi käyttää, jos vanteessa oleva viiste ei ole isompi kuin spacerin yli jäävä kaulus. 3mm pala menee käytännössä aina, mutta 5mm ei välttämättä, jos vanne on reilusti viistetty... Joko nyt ymmärsit, vai pitääkö vielä vääntää rautalangasta malli?
Itse asiassa mainitsit mulle siitä ulkonäkö seikasta ohimennen tuolla rengas/vannefit topicissa kun oli puhe ottaako etuvanne(8,5" et37)coileihin kiinni, mutta ei siitä sen enempää, ja ei tarvi malleja rautalangasta
Oon sitten saanut väärää tietoa ton spacerin vaikutuksesta tärinään. Mutta hyvä tietää, että pikku tärinät ei johdu spaceristä. Kaipa ne on sählännyt sen tasapainotuksen sitten.
Oon sitten saanut väärää tietoa ton spacerin vaikutuksesta tärinään. Mutta hyvä tietää, että pikku tärinät ei johdu spaceristä. Kaipa ne on sählännyt sen tasapainotuksen sitten.
Tärinä ei johdu siitä että se 5mm lätty ei ole keskellä, vaan todennäköisesti siitä että vanne ei keskity siihen auton napaan. Ootko ikinä itse vaihtanut vanteita?
Kysytään nyt täällä. Onko joku tilannut mistään mustia sivuvilkkuja, kun ei oikein mistään löytynyt sopivia? Mielellään semmoset jotka menee paikalleen kohtuudella ja olisi liittimet sun muut paikallaan. Auto tosiaan vm. 2007 ja e91.
NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Kysytään nyt täällä. Onko joku tilannut mistään mustia sivuvilkkuja, kun ei oikein mistään löytynyt sopivia? Mielellään semmoset jotka menee paikalleen kohtuudella ja olisi liittimet sun muut paikallaan. Auto tosiaan vm. 2007 ja e91.
Luulempa että sinun pitää vaihtaa i-drive / ajotietokoneen kieli englanniksi se Saksa avain paikallaan. Itsellä ainakin "saku avain" oppi englannin kieliset tekstit.
no eipä toiminut täytyy vissiin ottaaa 2avain ykköseksi:think
vai millähän saisi :thinktoimimaan
Tuli viimeviikolla hommattua itselle '09 saksantunti E91:nen käyttikseksi ja pari kyssäriä.
Tuossa pitäisi olla matkapuhelinvalmius. Miten ja mistä saan naitettua puhelimen yhteen. Oma noksu ei löydä suoraan mitään bt verkkoa auton sisällä ollessa.
Mahtako tuossa olla DPF kun ei myyntipaperissa sanottu eikä vin decoder sano kuin o2. Tuossa muutaman henkilön autoesittelyitä katsonut niin niissä antanut erikseen riville DPF:n.
Comment