Rullan pyöritys on eri asia kuin sen nytkäyttäminen. Mulla ainakin, kun pyöritys ei enää auta, homma menee eteenpäin kun vaan vetäisee rullaa taaksepäin = nytkäytys. Sama toimii niin konsolin cd:lle kuin cd-boksin kanssakin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by AnttiL View PostTänään kokeilin tuota väkisin pyöräyttämistä niin silloin listaa pääsee selaamaan mutta tosiaan toi alaspäin nytkäytys toimii vain puhelinluettelossa.
Comment
-
-
Tervehdys. Tuolta alusta läytyy sama ongelma kun itseäkin askaruttaa. En jaksanut lukea koko topikkia läpi.
Eli onkohan mahdollista jälkiasentaa e90/91 mukitelineitä eteen? Vähän tutkiskelin asiaa ja vaikutti hankalalta hommalta!? Otan mielelläni vinkkejä/kokemuksia vastaan jos niitä löytyy aiheesta.F26 X4 35dXdrive M-Sport
E30 V8 Cabrio
Comment
-
-
Originally posted by Nikk3 View PostEli onkohan mahdollista jälkiasentaa e90/91 mukitelineitä eteen? Vähän tutkiskelin asiaa ja vaikutti hankalalta hommalta!?
Jos tarvisin mukitelinettä niin ehkä kuitenkin käyttäisin jotain ilmaritilään tulevaa tarvikemallia enkä alkaisi kojelautaa sahailemaan.Varmasti kuitenkin tehtävissä jos on näppärä käsistään.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKai siinä vähän joutuu konsolia leikkelemään, että saa tämmöisen asennettua. http://www.ebay.com/itm/BMW-Genuine-...d6f8a7&vxp=mtr
Jos tarvisin mukitelinettä niin ehkä kuitenkin käyttäisin jotain ilmaritilään tulevaa tarvikemallia enkä alkaisi kojelautaa sahailemaan.Varmasti kuitenkin tehtävissä jos on näppärä käsistään.
Itelläni on tällä hetkellä noi mukitelineet mutta oon mahd vaihtamassa jokaisesta kulmasta vetävään malliin jossa ei ko. telineitä löydy. Ovat nimittäin tosi tarpeelliset ellei jopa vaadittavat mulle. Sen verran kahvia tulee juotua ajellessaF26 X4 35dXdrive M-Sport
E30 V8 Cabrio
Comment
-
-
Originally posted by Nikk3 View PostTervehdys. Tuolta alusta läytyy sama ongelma kun itseäkin askaruttaa. En jaksanut lukea koko topikkia läpi.
Eli onkohan mahdollista jälkiasentaa e90/91 mukitelineitä eteen? Vähän tutkiskelin asiaa ja vaikutti hankalalta hommalta!? Otan mielelläni vinkkejä/kokemuksia vastaan jos niitä löytyy aiheesta.Originally posted by Nikk3 View PostJeps, katoin samanlaista shmiedmanilta, eivät oo sieläkään pahan hintaisia... Eli jos haluaa noi laittaa ni menee koko konsolin vaihdoksi!? Ellei sitten ala kuviosahan kanssa leikkimään :think
Nyt minulla on tarvikemallin kokoontaittuva mukiteline, laitoin vänkärin jalkatilan kohdalle keskikonsoliin. Mutta sitäkään ei voi käyttää, jos vänkärin paikalla istuu joku, se kun rajoittaa hieman jalkatilaa.
Opetus: Osta auto haluamillasi varusteilla
Minun tapauksessa se ei toiminut kun ostin käytetyn, kaikki muu tarpeellinen ja tarpeeton tuossa on, mutta ei mukitelineitä...Last edited by sassi; 05-06-2012, 14:27.--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Originally posted by sassi View PostMinähän tuota tämän viestiketjun alussa kyselin ja pitkän haeskelun ja tutkiskelun jälkeen tulin siihen lopputulokseen, että noita orkkismallin mukitelineitä ei saa järkevästi asennettua. Noille pitäisi tehdä reiät kojelautaan, sieltä takaa puuttuu sitten tarpeelliset kiinnikkeet. Lisäksi alkuperäinen mukitelineiden reunoille tuleva koristelista on upotettu kojelautaan ja siinä on ns. puskusauma, joten se leikkausjälki jäisi saumaan näkyville. Yksi vaihtoehto olisi itse rakentaa sopiva peitelevy/kaulus siihen leikattuun reikään, mutta orkkiksen näköinen se ei ainakaan sitten enää ole, enkä minä ainakaan saisi siitä niin siistiä, että edes omaa silmää miellyttäisi.
Nyt minulla on tarvikemallin kokoontaittuva mukiteline, laitoin vänkärin jalkatilan kohdalle keskikonsoliin. Mutta sitäkään ei voi käyttää, jos vänkärin paikalla istuu joku, se kun rajoittaa hieman jalkatilaa.
Opetus: Osta auto haluamillasi varusteilla
Minun tapauksessa se ei toiminut kun ostin käytetyn, kaikki muu tarpeellinen ja tarpeeton tuossa on, mutta ei mukitelineitä...
Soitin laakkoselle herttoniemeen ja kysyin että onko mahdollista mitenkään noita asentaa. Vastaus oli se että ne on koittanu yhteen ysikymppiin ne laittaa mut sielt tuli jotain "poikittaismuovijuttuja" tielle ja ne pitäis sieltä poistaa ja ne taas ois jonkun muun kansolin alla olevan varusteen kannattimia? Eli en ala orkkiksia yrittämään. Täytynee keksiä joku muu vaihtoehto. Jos sulla jossain vaiheessa on joku kuva laittaa siitä sun virityksestä ni katoisin mielellään.F26 X4 35dXdrive M-Sport
E30 V8 Cabrio
Comment
-
-
Elikäs olisin tiedustellut onko porukalla kokemusta pakoputken nostosta?Mielestäni ainakin Neloskoneisien soikio putkenpää ja pienempien kutesten putken päät "roikkuvat" inansa liian alhaalla ainakin e90/91:ssä?Omassa ainakin saisi olla n3-4cm ylempänä peräpäästä että olisi omaan makuuni.Kokeilin nostaa putken päästä ja ihan valtoimenaan se siinä lepää..Naapurilla kun on e90-08 330xda on sen putket paljon ylempänä kuin omani.Edellisessäkin oli sama ongelma.Mielellään keräisin aiheesta kokemuksia jos jollain on?e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by Nikk3 View PostOk. Löysin juurikin sellaisen nelikon mitä oon etsinyt. Varusteitakin on webastosta proffa naviin mutta, ei oo ruksattu mukitelineitä eteen. Wtf?
Soitin laakkoselle herttoniemeen ja kysyin että onko mahdollista mitenkään noita asentaa. Vastaus oli se että ne on koittanu yhteen ysikymppiin ne laittaa mut sielt tuli jotain "poikittaismuovijuttuja" tielle ja ne pitäis sieltä poistaa ja ne taas ois jonkun muun kansolin alla olevan varusteen kannattimia? Eli en ala orkkiksia yrittämään. Täytynee keksiä joku muu vaihtoehto. Jos sulla jossain vaiheessa on joku kuva laittaa siitä sun virityksestä ni katoisin mielellään.
Joskus ajattelin, et jos sais jotenkin 1-sarjassa, Z:ssa ja ainakin X1:ssä olevan tehtaan irrotettavan mukitelineen siihen keskikonsolin oik. reunaan. Mut ainakaan vielä ei ole oma aika riittänyt sen mahdollisuuden selvittämiseen. Joutuis varmaan rakentamaan kiinnikkeet sille.
OEM-telineisiin tarvii siis vaihtaa koko pirun kojelauta..F31 320xDA
M-B Sprinter 319
Ex: E82 135i, E91LCI 330xd, VW T5 2.5TDI 4Motion, X1 Xdrive20D, Citröen Ax 1.1i
Comment
-
-
Originally posted by J-Boy View PostMulla kans sama, et kaikki muut on paitsi noita OEM-mukitelitelineitä.
Onko mahtanu olla niin kalliit ettei kellään oo ollu varaa niitä ruksailla listaan?!
Kivathan ne olis nii ei tarvis aina niin ihmetelle ku jonku juoma kipon kans ajelee tai ku hörppii kaljaa apparin paikalla eikä jaksa purkkia koko aikaa pirellä
Comment
-
-
Originally posted by J-Boy View PostMulla kans sama, et kaikki muut on paitsi noita OEM-mukitelitelineitä. Omassa ei niinkään ongelma, kun mulla on vaihdekepin edessä lokero ilman kantta, niin siinä pysyy muki aika hyvin, kunhan on tie suht ok. Sen ajaksi siis laskee siihen, jos tarvii toista kättä johonkin muuhun..
Joskus ajattelin, et jos sais jotenkin 1-sarjassa, Z:ssa ja ainakin X1:ssä olevan tehtaan irrotettavan mukitelineen siihen keskikonsolin oik. reunaan. Mut ainakaan vielä ei ole oma aika riittänyt sen mahdollisuuden selvittämiseen. Joutuis varmaan rakentamaan kiinnikkeet sille.
OEM-telineisiin tarvii siis vaihtaa koko pirun kojelauta..
...oon miettiny koittaa juurikin tuollaista mallailla paikalleen kolmoseen kuhan sen viikonloppuna saan.Jos saan sen järkevästi paikalleen niin kuvitan toki tekeleeni sitten tänne.
F26 X4 35dXdrive M-Sport
E30 V8 Cabrio
Comment
-
-
Originally posted by kemo81 View PostElikäs olisin tiedustellut onko porukalla kokemusta pakoputken nostosta?Mielestäni ainakin Neloskoneisien soikio putkenpää ja pienempien kutesten putken päät "roikkuvat" inansa liian alhaalla ainakin e90/91:ssä?Omassa ainakin saisi olla n3-4cm ylempänä peräpäästä että olisi omaan makuuni.Kokeilin nostaa putken päästä ja ihan valtoimenaan se siinä lepää..Naapurilla kun on e90-08 330xda on sen putket paljon ylempänä kuin omani.Edellisessäkin oli sama ongelma.Mielellään keräisin aiheesta kokemuksia jos jollain on?
Comment
-
-
Originally posted by Nikk3 View Post
...oon miettiny koittaa juurikin tuollaista mallailla paikalleen kolmoseen kuhan sen viikonloppuna saan.Jos saan sen järkevästi paikalleen niin kuvitan toki tekeleeni sitten tänne.
Comment
-
Comment