Originally posted by AnttiL
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E91 Webasto jälkiasennuksena
Collapse
X
-
Juuri meneillään E90 (neliveto) Eberspächer Hydronic 2 puhelinohjauksella -asennus. Mahtaneeko kellään täällä olla tietoa tuon Eberin oman puhallinohjauksen asennuksesta? Ilmeisesti tarviis naittaa tuon (automaatti)ilmastoinnin paneelista löytyvien piuhojen kanssa, mut autokohtaisia ohjeita en ole vielä onnistunut saamaan käsiini...ex: E46 316i -03, A6 2.0 TDI -07, E90 330xdA -08
nyx: E61 530xiA -08
KARJALA CONNECTION
Comment
-
-
Originally posted by Mr. Kennedy View PostJuuri meneillään E90 (neliveto) Eberspächer Hydronic 2 puhelinohjauksella -asennus. Mahtaneeko kellään täällä olla tietoa tuon Eberin oman puhallinohjauksen asennuksesta? Ilmeisesti tarviis naittaa tuon (automaatti)ilmastoinnin paneelista löytyvien piuhojen kanssa, mut autokohtaisia ohjeita en ole vielä onnistunut saamaan käsiini...
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostTarttet autollesi oikein ohjelmoidun ipcu releen ja pari lisärelettä. Kytkennät on selostettu tälläkjin foorumilla muutamaan kertaan.
Lisätietoja saa kysymällä.ex: E46 316i -03, A6 2.0 TDI -07, E90 330xdA -08
KARJALA CONNECTION
Comment
-
-
Originally posted by Lucifer-61 View PostMinkä hintainen oli tuommonen paketti puhelinohjauksella?ex: E46 316i -03, A6 2.0 TDI -07, E90 330xdA -08
KARJALA CONNECTION
Comment
-
-
www.eeperi.com, eberspächer hydronic 5kw + remuc, 1220e. Päälle ipcu-rele, hintaa en tiedä. Arvaus noin 100e.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Suurin piirtein 1800 €. Luulisin että on mahdollista löytää halvemmallakin. Puhelinohjaus on tosiaan myös puhaltimenohjauksen lisäksi Eberin omalla systeemillä
Eikun jaa, ei ilmeisesti. Haiskahtaa kalliilta. Itse olen asentanut 5kw evoja + ipcu + remuc + asennustyö noin 1950€.-F10 520d -11
Esys & Ista -d
Comment
-
-
Originally posted by Nube View PostSisältyikö tuohon siis asennus?
Eikun jaa, ei ilmeisesti. Haiskahtaa kalliilta. Itse olen asentanut 5kw evoja + ipcu + remuc + asennustyö noin 1950€.ex: E46 316i -03, A6 2.0 TDI -07, E90 330xdA -08
KARJALA CONNECTION
Comment
-
-
Ostin kaverilta käytetyn n. 10 vuotta vanhan toimivan ja huolletun Eberin.
5kW malli, jossa kaikki pumput samassa paketissa. Kaikki orkkis-osat seurasi mukana.
Tuon asennusta pitäisi alkaa suunnittelemaan sigun E91:een.
Mitähän kaikkea mun pitää tuon lisäksi vähintään hommata?
IPCU- ja LIN-releet ainakin. Lisäksi varmasti uutta letkua, polttoainelinjaa ja johtoa ainakin.
Mihin letkuihin tuo kytketään konehuoneessa?
Mulla on siellä tällä hetkellä Calixin letkulämmitin asennettuna lämmiövaihtimelta lähtevään letkuun. Laitetaanko tuo sen tilalle?
Vai alkuperäisen kiertovesipumpun tilalle?
Lisäksi on tarkoitus asentaa GSM-ohjaus, mutta se on aika selkeä homma, kun tulee vaan kellon rinnalle.
Kerran olen ollut kaverina asentamassa, juurikin kyseistä Eberiä, kyseisen kaverin Audiin, että ei tässä ihan ummikkona olla liikenteessä.F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
Comment
-
-
Onkos raadilla tarkempaa tietoa tuommoisen Evo 5 webaston toiminnasta e91 bemarissa?
Juuri asennutin liikkeessä ja tänään ensimmäinen testi aamulla.
Sisätilat ei lämmennyt juurikaan, tuulilasin alareunasta tulee lehmänhönkäys haaleata ilmaa vaikka puhallus käännetty tuulilasille ja lämmöt 28*C paneelista ennen virran sammuttamista, kuten ohjeistettu liikkeessä.
Webaston kun pistää kakesta tulille niin ilmastointipaneeliin ei syty virta, vaan on ihan mykkä.
Onkohan tarkoitus olla noin vai pitäisikö tulla virta?
Saisi vähän tietoa ennenkuin lompsin takasin liikkeeseen kyseenalaistamaan tuon toimintaa.F11 535D
Comment
-
-
Originally posted by Displaced View PostOnkos raadilla tarkempaa tietoa tuommoisen Evo 5 webaston toiminnasta e91 bemarissa?
Juuri asennutin liikkeessä ja tänään ensimmäinen testi aamulla.
Sisätilat ei lämmennyt juurikaan, tuulilasin alareunasta tulee lehmänhönkäys haaleata ilmaa vaikka puhallus käännetty tuulilasille ja lämmöt 28*C paneelista ennen virran sammuttamista, kuten ohjeistettu liikkeessä.
Webaston kun pistää kakesta tulille niin ilmastointipaneeliin ei syty virta, vaan on ihan mykkä.
Onkohan tarkoitus olla noin vai pitäisikö tulla virta?
Saisi vähän tietoa ennenkuin lompsin takasin liikkeeseen kyseenalaistamaan tuon toimintaa.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Olisikohan ihan perinteinen setti eli läppäohjauksen disablointi on unohtunut... EI olisi ensimmäinen kerta
Toki nyt pitäisi tietää että oliko webasto päällä kaksi vai kaksikymmentä minuuttia.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Comment