No nyt sitten se 10 pisteen kysymys, kun itselläni ei ole kaapelia, niin kuka tekee ja milloin Hämeenlinna - Helsinki akselilla
335i ja JB4
Collapse
X
-
E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
-
Kannattaa hankkia se kaapeli. Tai sama kaapeli käy kuin INPAan. Lisäksi tarvii Android-laitteen. Voi sitten vaihdella flashia tilanteen mukaan. Ensimmäinen kirjoitus vie 20-40 minuuttia ja sen jälkeen reilu 2 minuuttia. Tuohon pidempään kirjoitukseen tarvitsee virtalähteen auto varten, ettei akku lopu kesken.Originally posted by reekoon View PostNo nyt sitten se 10 pisteen kysymys, kun itselläni ei ole kaapelia, niin kuka tekee ja milloin Hämeenlinna - Helsinki akselilla
Niin, en tosiaan tiedä, kuka tekisi. Ehkä Blitz?
Comment
-
Ihan hyvin voi vielä käyttää BB Flash myös. MHD Flash vaatii tosiaan mielummin omat laitteet kun lisenssiä ei voi ostaa yhteen laitteeseen yli kolmelle vin numerolle. BB:llä ei saa ihan kaikkia karttoja auki, mutta kaikki tärkeimmät kumminkin.
Blitz tosiaan osaisi tehdä ja laittaa Helsingissä kumman vain version. Taitaa kyllä olla autoja nyt jonoksi asti.
Comment
-
Kommentteja logista? Trimmit tuntuu olevan turhan korkealla ainakin ja ahdot heittelee. Ahdot myös yli targetin, mistä johtuu?
edit: Ilmeisesti fuel scalarin arvot pielessä flässissä
JB4 map 3, race flash, DP:t, 30% e85Last edited by larippa; 27-04-2016, 15:22.e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
Hyvältä se näyttää. Ei noin pienistä kannata stressata. Aina se ahtopaine vähän heittää.
Ang ign tulee koko ajan alas. Kestäisi vähän enemmänkin ahtoja.
Fol säätyy automaattisesti trimmien mukaan. Noista ei oikein ilman lisätietoja voi sanoa mitään.Last edited by Pohjoisen Poika; 27-04-2016, 15:13.
Comment
-
FOL on tapissa ja trimmit lähentelee yläkohtaansa mutta HPFP ei näytä mitään antautumisen merkkejä, joten olisiko sitten flashin fuel scalarit, joita pitäisi vähän nostaa?
Voisihan sinne ajaa sisään E85 flashin, laittaa 40% seoksen tankkiin ja katsoa miltä ne trimmit sitten näyttää. E85 flashissa on isommat scalarit kuin Racessa.
Comment
-
Mikähän tuota vaivaa, kun ahot vieläkin pomppaa liian ylös. Sitten yleensä vaihteen vaihdon jälkeen ign4 tai 5 putoaa nollille? :think
Ei tule mitään vikakoodeja, tms. kun nostin ahtovaron korkeemmalle.
BEF pump (uusin päivitys) sisällä ja map2.
E85 on n. 33% seassa.
Tässä on hivenen tuhimpi seos, n. 40% e85 seassa.
EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Ei taida olla tuo Flash aivan optimi sinun autoon. Isompi ongelma on kuitenkin lpfp kyykkäminen. Huutaa myös isompaa välijäähdytintä.Originally posted by bemmeri View PostMikähän tuota vaivaa, kun ahot vieläkin pomppaa liian ylös. Sitten yleensä vaihteen vaihdon jälkeen ign4 tai 5 putoaa nollille? :think
Ei tule mitään vikakoodeja, tms. kun nostin ahtovaron korkeemmalle.
BEF pump (uusin päivitys) sisällä ja map2.
E85 on n. 33% seassa.
Tässä on hivenen tuhimpi seos, n. 40% e85 seassa.
http://datazap.me/u/bemmeri/log-1461...ata=1-10-28-29
On aivan jees.Originally posted by BFI18 View PostLiitteenä yks veto kolmosella map5 98e, ei muita modeja.
Ei missfireja, vikakoodeja ym. (kertaakaan vielä kop, kop).
Boosti alussa vähän korkeemmalla kuin target?
Onko käppyrät jees?
ei näistä bensalla enempää irrotella.
Comment
-
Ok. Cooleri on ollu jo mielessä. Kai se on ruvettava kattelemaan noita pumppuja, nimenomaan matalapainepumppu? (kun tuossa toisessa logissa korkeapainepumppu sahaa ylös alas).Originally posted by Pohjoisen Poika View PostEi taida olla tuo Flash aivan optimi sinun autoon. Isompi ongelma on kuitenkin lpfp kyykkäminen. Huutaa myös isompaa välijäähdytintä.
.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Kyllä matalapainepumppu tankkiin. Voi siinä korkeapainepumpussakin olla häikkää mutta todennäköisesti tasoittuu kun saa vaan riittävästi bensaa mitä pumpata.
Stage 1 riittää tosi pitkälle. Coolerin hinnalla saa myös metanoliruiskutuksen. Ennemmän siitä on apua. Loppu kädessä tarvii molemmat
Comment
-
Kyykkääkö tuo matalapainepumppu liian vahvasta e85 seoksesta vai onko pumppu menossa?
Kattelin kun tuo stage1 sisältää lisäpumpun, mutta jos tuo vanha pumppu on väsyny, niin kannattaako sitten laittaa suoraan stage2 tai muu ratkaisu?EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Iso syy kyykkämiselle on se E85 siellä seassa. Nyt otetaan enemmän tehoa polttoaineella jonka energia määrä on pienempi.
Se kannattaako on sitten oma valinta. Minulla kyykkäsi pumppu heti kun laitettiin E85 sisään. On silti kestänyt 2 vuotta stage 1:n kaverina. Tosin nyt kuitenkin vaihdan stage 2:n kun on tarkoitus ajaa 100% E85:lla.
Comment
-
Ehdottomasti stage 2, riittää pitkälle tulevaisuudessa. Kannattaa kysyä tuota vaikka nic Pluto:lta. ..Originally posted by bemmeri View PostKyykkääkö tuo matalapainepumppu liian vahvasta e85 seoksesta vai onko pumppu menossa?
Kattelin kun tuo stage1 sisältää lisäpumpun, mutta jos tuo vanha pumppu on väsyny, niin kannattaako sitten laittaa suoraan stage2 tai muu ratkaisu?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Minkäs takia JB4 vilkauttaa vilkkuja kerran aina joskus. Johtuuko tuo siitä, että olin jostain lukevinani, että siinä on joku suoja jos öljyt ovat liian kylmät, niin ei anna käyttää ja yleensä tämä on tapahtunut hetken ajamisen
jälkeen, eli ilmoittaako, et nyt voi alkaa laksetteleen?
joo eipä mitään, 6 / 3 warm up flash toggle......
Mitä arvoja porukka on käyttänyt tuossa 10 valikossa noille hukkaporteille? ja sitten kun jossain vaiheessa alkaa omat kilkattamaan niin kumpaan suuntaan sitä pitää säätää. Eli jos oletus on 3000rpm niin isompi rpm kiristää hukkaporttia ja pienempi löysää?Last edited by reekoon; 30-04-2016, 11:32.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
Comment