Announcement

Collapse
No announcement yet.

335i ja JB4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reekoon
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2007
    • 3426
    • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

    No nyt sitten se 10 pisteen kysymys, kun itselläni ei ole kaapelia, niin kuka tekee ja milloin Hämeenlinna - Helsinki akselilla
    E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
    JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


    E36 316i Compact Hellrot

    Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
    Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

    Comment

    • brainsurgery
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2011
      • 1355
      • Helsinki

      Originally posted by reekoon View Post
      No nyt sitten se 10 pisteen kysymys, kun itselläni ei ole kaapelia, niin kuka tekee ja milloin Hämeenlinna - Helsinki akselilla
      Kannattaa hankkia se kaapeli. Tai sama kaapeli käy kuin INPAan. Lisäksi tarvii Android-laitteen. Voi sitten vaihdella flashia tilanteen mukaan. Ensimmäinen kirjoitus vie 20-40 minuuttia ja sen jälkeen reilu 2 minuuttia. Tuohon pidempään kirjoitukseen tarvitsee virtalähteen auto varten, ettei akku lopu kesken.

      Niin, en tosiaan tiedä, kuka tekisi. Ehkä Blitz?

      Comment

      • Pohjoisen Poika
        Bimmer Fanatic
        • May 2014
        • 464
        • Lappi

        Ihan hyvin voi vielä käyttää BB Flash myös. MHD Flash vaatii tosiaan mielummin omat laitteet kun lisenssiä ei voi ostaa yhteen laitteeseen yli kolmelle vin numerolle. BB:llä ei saa ihan kaikkia karttoja auki, mutta kaikki tärkeimmät kumminkin.
        Blitz tosiaan osaisi tehdä ja laittaa Helsingissä kumman vain version. Taitaa kyllä olla autoja nyt jonoksi asti.

        Comment

        • larippa
          Bimmer Rookie
          • Jun 2015
          • 110
          • hki



          Kommentteja logista? Trimmit tuntuu olevan turhan korkealla ainakin ja ahdot heittelee. Ahdot myös yli targetin, mistä johtuu?

          edit: Ilmeisesti fuel scalarin arvot pielessä flässissä

          JB4 map 3, race flash, DP:t, 30% e85
          Last edited by larippa; 27-04-2016, 15:22.
          e90 335i AT
          JB4, MHD race flash E45, VRSF DP

          Comment

          • Pohjoisen Poika
            Bimmer Fanatic
            • May 2014
            • 464
            • Lappi

            Hyvältä se näyttää. Ei noin pienistä kannata stressata. Aina se ahtopaine vähän heittää.
            Ang ign tulee koko ajan alas. Kestäisi vähän enemmänkin ahtoja.

            Fol säätyy automaattisesti trimmien mukaan. Noista ei oikein ilman lisätietoja voi sanoa mitään.
            Last edited by Pohjoisen Poika; 27-04-2016, 15:13.

            Comment

            • brainsurgery
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2011
              • 1355
              • Helsinki

              FOL on tapissa ja trimmit lähentelee yläkohtaansa mutta HPFP ei näytä mitään antautumisen merkkejä, joten olisiko sitten flashin fuel scalarit, joita pitäisi vähän nostaa?

              Voisihan sinne ajaa sisään E85 flashin, laittaa 40% seoksen tankkiin ja katsoa miltä ne trimmit sitten näyttää. E85 flashissa on isommat scalarit kuin Racessa.

              Comment

              • bemmeri
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 4181

                Mikähän tuota vaivaa, kun ahot vieläkin pomppaa liian ylös. Sitten yleensä vaihteen vaihdon jälkeen ign4 tai 5 putoaa nollille? :think

                Ei tule mitään vikakoodeja, tms. kun nostin ahtovaron korkeemmalle.

                BEF pump (uusin päivitys) sisällä ja map2.



                E85 on n. 33% seassa.





                Tässä on hivenen tuhimpi seos, n. 40% e85 seassa.

                EVERYTHING | WORKS

                Comment

                • BFI18
                  BTCF Member
                  • Aug 2012
                  • 1456
                  • Turku

                  Liitteenä yks veto kolmosella map5 98e, ei muita modeja.
                  Ei missfireja, vikakoodeja ym. (kertaakaan vielä kop, kop).
                  Boosti alussa vähän korkeemmalla kuin target?
                  Onko käppyrät jees?
                  Last edited by BFI18; 08-01-2021, 07:55.
                  G26 i4 M50 Black Sapphire

                  Comment

                  • Pohjoisen Poika
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2014
                    • 464
                    • Lappi

                    Originally posted by bemmeri View Post
                    Mikähän tuota vaivaa, kun ahot vieläkin pomppaa liian ylös. Sitten yleensä vaihteen vaihdon jälkeen ign4 tai 5 putoaa nollille? :think

                    Ei tule mitään vikakoodeja, tms. kun nostin ahtovaron korkeemmalle.

                    BEF pump (uusin päivitys) sisällä ja map2.



                    E85 on n. 33% seassa.





                    Tässä on hivenen tuhimpi seos, n. 40% e85 seassa.

                    http://datazap.me/u/bemmeri/log-1461...ata=1-10-28-29
                    Ei taida olla tuo Flash aivan optimi sinun autoon. Isompi ongelma on kuitenkin lpfp kyykkäminen. Huutaa myös isompaa välijäähdytintä.
                    Originally posted by BFI18 View Post
                    Liitteenä yks veto kolmosella map5 98e, ei muita modeja.
                    Ei missfireja, vikakoodeja ym. (kertaakaan vielä kop, kop).
                    Boosti alussa vähän korkeemmalla kuin target?
                    Onko käppyrät jees?
                    On aivan jees. ei näistä bensalla enempää irrotella.

                    Comment

                    • bemmeri
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2006
                      • 4181

                      Originally posted by Pohjoisen Poika View Post
                      Ei taida olla tuo Flash aivan optimi sinun autoon. Isompi ongelma on kuitenkin lpfp kyykkäminen. Huutaa myös isompaa välijäähdytintä.
                      .
                      Ok. Cooleri on ollu jo mielessä. Kai se on ruvettava kattelemaan noita pumppuja, nimenomaan matalapainepumppu? (kun tuossa toisessa logissa korkeapainepumppu sahaa ylös alas).
                      EVERYTHING | WORKS

                      Comment

                      • Pohjoisen Poika
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2014
                        • 464
                        • Lappi

                        Kyllä matalapainepumppu tankkiin. Voi siinä korkeapainepumpussakin olla häikkää mutta todennäköisesti tasoittuu kun saa vaan riittävästi bensaa mitä pumpata.
                        Stage 1 riittää tosi pitkälle. Coolerin hinnalla saa myös metanoliruiskutuksen. Ennemmän siitä on apua. Loppu kädessä tarvii molemmat

                        Comment

                        • bemmeri
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2006
                          • 4181

                          Kyykkääkö tuo matalapainepumppu liian vahvasta e85 seoksesta vai onko pumppu menossa?

                          Kattelin kun tuo stage1 sisältää lisäpumpun, mutta jos tuo vanha pumppu on väsyny, niin kannattaako sitten laittaa suoraan stage2 tai muu ratkaisu?
                          EVERYTHING | WORKS

                          Comment

                          • Pohjoisen Poika
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2014
                            • 464
                            • Lappi

                            Iso syy kyykkämiselle on se E85 siellä seassa. Nyt otetaan enemmän tehoa polttoaineella jonka energia määrä on pienempi.

                            Se kannattaako on sitten oma valinta. Minulla kyykkäsi pumppu heti kun laitettiin E85 sisään. On silti kestänyt 2 vuotta stage 1:n kaverina. Tosin nyt kuitenkin vaihdan stage 2:n kun on tarkoitus ajaa 100% E85:lla.

                            Comment

                            • Tommix
                              BTCF Member
                              • Dec 2006
                              • 5429
                              • S:t Karins

                              Originally posted by bemmeri View Post
                              Kyykkääkö tuo matalapainepumppu liian vahvasta e85 seoksesta vai onko pumppu menossa?

                              Kattelin kun tuo stage1 sisältää lisäpumpun, mutta jos tuo vanha pumppu on väsyny, niin kannattaako sitten laittaa suoraan stage2 tai muu ratkaisu?
                              Ehdottomasti stage 2, riittää pitkälle tulevaisuudessa. Kannattaa kysyä tuota vaikka nic Pluto:lta. ..
                              Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                              Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                              ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                              Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                              Comment

                              • reekoon
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2007
                                • 3426
                                • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

                                Minkäs takia JB4 vilkauttaa vilkkuja kerran aina joskus. Johtuuko tuo siitä, että olin jostain lukevinani, että siinä on joku suoja jos öljyt ovat liian kylmät, niin ei anna käyttää ja yleensä tämä on tapahtunut hetken ajamisen
                                jälkeen, eli ilmoittaako, et nyt voi alkaa laksetteleen?


                                joo eipä mitään, 6 / 3 warm up flash toggle......

                                Mitä arvoja porukka on käyttänyt tuossa 10 valikossa noille hukkaporteille? ja sitten kun jossain vaiheessa alkaa omat kilkattamaan niin kumpaan suuntaan sitä pitää säätää. Eli jos oletus on 3000rpm niin isompi rpm kiristää hukkaporttia ja pienempi löysää?
                                Last edited by reekoon; 30-04-2016, 11:32.
                                E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
                                JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


                                E36 316i Compact Hellrot

                                Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
                                Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎