Announcement

Collapse
No announcement yet.

335i ja JB4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 1349
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2006
    • 231
    • Turku

    Originally posted by brainsurgery View Post
    Samaan menee myös minulla pelkällä 98:lla. 20% E85 niin menee 17 ja vähän ylikin map5:llä.
    Jep kuullostaa ihan järkevältä. En ole edes koittanut e85:ta. Täytyy varmaan testailla, vaikka dp:ja ei olekaan.

    Olishan se huvittavaa saada enemmän heppoja ilman mitään modeja, kuin nämä jotka ovat asennelleet ties mitä.

    No tämä nyt oli vaan vitsi enkä oikeasti kuvittele näin tapahtuvan. (suunnattu tosikoille )
    E91 335i -07
    F20 118i -15

    Comment

    • ReDDog
      BTCF Member
      • Dec 2012
      • 456
      • Nurmijärvi

      Nyt on perjantaista asti ajettu 30 % Blendillä kyllähän se kivaa on
      Bmw e90 335i Platinbronze Metallic
      Ex:
      E92 ///M3 Silverstone II
      E92 335i M-sport '07 Sapphire Black
      E46 ///M3 Phoenix Gelb
      E90 320i '05

      Comment

      • brainsurgery
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2011
        • 1355
        • Helsinki

        Joo, aika kaukana niistä tehoista kuitenkin ollaan kun heillä ahtaa ~20psi

        Comment

        • miyli
          BTCF Member
          • Dec 2008
          • 2089
          • Naantali

          Kyllä siinä on pojat vissi ero kulkupuolella, että antaako 15-17 tai 19-20psi
          Penkit voi näyttää ihan mitä tehoja tahtoo. Itse testaillut todella paljon vetoja esim. map5 ja map7 välillä ja tosiaankin vissi ero noiden välillä. Nykyään ajelen map3 missä ahdot säädetty 20psi ja jos vaihdan siitä map5 on eroa todella paljon. Näitä on niin helppo testailla kun vaihtelee mappejen välillä ja ne erot kyllä huomaa persdynolla.
          Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
          Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
          Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

          Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
          Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



          Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
          1/4 maili 11.8 / 205 km/h
          0-200km/h 11.40s
          100-200km/h 6,00s
          http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

          Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

          Comment

          • samppa...
            Bimmer Rookie
            • Sep 2008
            • 117
            • .

            Mites muuten voiko ajella map 7:llä jos lanttaa riittävsti e85+98.Vaikka jonku 40% liemen,vai tarviiko olla back endflashi autossa et voi käyttää seiska karttaa?Tuolla blandiksellahan oktaani luku on jonku 102-->jos oikein laskin.Eikös siinä ollut vaatimuksena yli 100 oktaania?Ja onko tossa jotain eroa esim map 5 verrattuna,muuta kuin targetti se 18.5psitä?Ja toiseksi monellako täällä on ne kartio tötteröt ilmanputsareina,niin saako niillä oikeasti muuta hyötyä kun kohtuu amiksen näköisen konehuoneen .Omassa orkkis kotelo normi filsulla ja ei se nyt ole ainakaan pahemmin ahtamiseen vaikuttanut,niin kokemuksia onko rahan väärti vai ei..

            Comment

            • Veeksi
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2003
              • 2177
              • Kuopio

              Originally posted by samppa... View Post
              Mites muuten voiko ajella map 7:llä jos lanttaa riittävsti e85+98.Vaikka jonku 40% liemen,vai tarviiko olla back endflashi autossa et voi käyttää seiska karttaa?Tuolla blandiksellahan oktaani luku on jonku 102-->jos oikein laskin.Eikös siinä ollut vaatimuksena yli 100 oktaania?Ja onko tossa jotain eroa esim map 5 verrattuna,muuta kuin targetti se 18.5psitä?Ja toiseksi monellako täällä on ne kartio tötteröt ilmanputsareina,niin saako niillä oikeasti muuta hyötyä kun kohtuu amiksen näköisen konehuoneen .Omassa orkkis kotelo normi filsulla ja ei se nyt ole ainakaan pahemmin ahtamiseen vaikuttanut,niin kokemuksia onko rahan väärti vai ei..
              Map7:aan pitäis olla 50:50 seos vähintään ja ihan hyvä olis olla kyllä olla silloin flashikin. Ja toisaalta se pitäis vaatia jo LPFP-upgraden.

              Ilman DP:tä ei pitäis käyttää edes map2:ta saati mitään kovempaa ahtavaa karttaa tai polttoaineseosta. Saattaa olla ahtimien pakopuolet aika kovilla muuten (lämpö+pakopaine). Tietysti voi käyttää ja jos oon suunnitelmissa pistää ahtimet vaihtoon ja vaikka isommat tilalle, niin turha niitä OEM on silloin säätelläkään.
              BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
              BMW E63 630iA '05

              Comment

              • yarski
                BTCF Member
                • Sep 2013
                • 311
                • Rauma

                Originally posted by samppa... View Post
                ...Ja toiseksi monellako täällä on ne kartio tötteröt ilmanputsareina,niin saako niillä oikeasti muuta hyötyä kun kohtuu amiksen näköisen konehuoneen .Omassa orkkis kotelo normi filsulla ja ei se nyt ole ainakaan pahemmin ahtamiseen vaikuttanut,niin kokemuksia onko rahan väärti vai ei..
                Mulla on ne kartiotötteröt. Konehuonehan on nyt paremman näköinen kuin originaali muovikotelointi, näyttää enemmän moottorilta - "kauneus on katsojan silmässä" ja "bemuja ei tuunata vaan niitä personoidaan"
                Tehontuottoon en tosiaan tiedä onko vaikutusta, ei se ainakaan tehoja pudota... ja kaupanpäälle saa mukavat imuäänen suhinat kun alkaa vetää ilmaa sisään.
                Onko rahan väärti - se on sitten jokaisen ihan itse päätettävä... :think
                Mulle ne oli kun kerran ne hankin
                G26 i4 M50 supercharged
                ex: F36 440i xdrive msport
                ex: E91 335 lci xdrive msport

                Comment

                • Tommix
                  BTCF Member
                  • Dec 2006
                  • 5425
                  • S:t Karins

                  Originally posted by Veeksi View Post
                  Map7:aan pitäis olla 50:50 seos vähintään ja ihan hyvä olis olla kyllä olla silloin flashikin. Ja toisaalta se pitäis vaatia jo LPFP-upgraden.
                  Juu, ja ei toimi välttämättättä noillakaan muutoksilla vielä. Täällä ei ainakaan map7 toimi, misfireä pukkaa kovassa rasituksessa. Enpä usko että toimii miylillä eikä hoikaksellakaan?
                  Pohjoisen pojalla toimii mutta mukana on metanoliruisku... Map 3 kuitenkin toimii samoilla ahdoilla :think
                  Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                  Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                  ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                  Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                  Comment

                  • hoikkas
                    BTCF Member
                    • Oct 2005
                    • 1579
                    • TURKU

                    Originally posted by Tommix View Post
                    Juu, ja ei toimi välttämättättä noillakaan muutoksilla vielä. Täällä ei ainakaan map7 toimi, misfireä pukkaa kovassa rasituksessa. Enpä usko että toimii miylillä eikä hoikaksellakaan?
                    Pohjoisen pojalla toimii mutta mukana on metanoliruisku... Map 3 kuitenkin toimii samoilla ahdoilla :think
                    Nyt en olekkaan testannut, että toimisiko map7 kun muutoin on logit ollut vissiin ihan ok ja ei tule mitään vikakoodia. Pitää varmaan ihan huomenna testata jossain Mikkelin perukoilla ja antaa feedback tänne et miten nyt pelittää...
                    BMW i4M50

                    Comment

                    • Pohjoisen Poika
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2014
                      • 464
                      • Lappi

                      Minulla Map 7 kanssa vaatii E70 + metanolin käytön.
                      E60 + 80% metanoli seos ei vielä riittänyt vaan ennakoissa oli pientä laskua.
                      Toki autossa on Flash ja 4/2 asetus päällä joka nostaa map7 targetin 19,7psi:n.
                      Veden lisääminen metanoli ruiskutukseen olisi toki toinen vaihtoehto. Silloin riittäisi pienempi oktaani.

                      Comment

                      • bemmeri
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2006
                        • 4181

                        Mitenkä JB4:ään vaihtaa karttoja, jos ei nappeja ole ratissa?

                        Meinaan kun yksi seurannassa olevista autoista on niin karvalakki varustukseltaan.
                        Last edited by bemmeri; 01-07-2015, 07:31.
                        EVERYTHING | WORKS

                        Comment

                        • Pluto
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2002
                          • 1860
                          • Raisio

                          Originally posted by bemmeri View Post
                          Mitenkä JB4:ään vaihtaa karttoja, jos ei nappeja ole ratissa?

                          Meinaan kun yksi seurannassa olevista autoista on niin karvalakki varustukseltaan.
                          Läppärillä ainakin sit saa. Ei kovin kätevä kyllä loppupelissä.
                          BMW F32 435d

                          Comment

                          • bemmeri
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2006
                            • 4181

                            Originally posted by Pluto View Post
                            Läppärillä ainakin sit saa. Ei kovin kätevä kyllä loppupelissä.
                            Tätä vähän ounastelinkin. :think
                            EVERYTHING | WORKS

                            Comment

                            • Veeksi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2003
                              • 2177
                              • Kuopio

                              Jos sun bemmeri ei ole oikeasti tarkoitus tarkemmin alkaa N54:ää virittämään kuin vähän ohjelmointia, niin tänä päivänä JB4 ei välttämättä ole parasta vastinetta rahalle. Varsinkin kun olin lukevinani jostain että et ala viinan kanssa sekoilemaan. Jos et laita viinaa, etkä metanolia etkä halua tarkemmin karttojen kanssa pelata, niin varmasti kannattais vaan laittaa MHD flashi. Huomattavasti edullisempi vaihtoehto ja tarviit vaan kaapelin, softan ja android/ios järjestelmän. Sillä saa varmasti samat tehot bensalle kuin JB4:lläkin. Lisäks siinä taitaa olla nykyään hukkaporttien rallatuksen korjaus (jos rallattaa) ja kylmästartin korjaus (mikä on näissä äärimmäisen äänekäs muuten etenkin downpipeilla).
                              BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                              BMW E63 630iA '05

                              Comment

                              • Veeksi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2003
                                • 2177
                                • Kuopio

                                Originally posted by Pluto View Post
                                Läppärillä ainakin sit saa. Ei kovin kätevä kyllä loppupelissä.
                                Olishan tuossa se mahdollisuus, että hommais iOS:iin tai androidille sen JB4 appsin ja vetäis kaapelin tai BT-sovittimien JB4:ään kiinni. Eikös sillä saa hyvinkin kartatkin vaihdettua sitten luurin tai täppärin kautta, kun pystyyhän sillä päivittämään firmiksen, loggailtua jne.
                                BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                                BMW E63 630iA '05

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎