Ei se kuukaus oo ees paha aika odotella, oliko asennuksien kanssa mitään ongelmia? tai onko jälkeenpäin tullut? esim onko kosteutta päässyt umoioiden sisään, tai välkkyykö rinkulat?
Itse tilasin honkikonkista, näyttää 100% samoilta. Pikkusen halvemmalla vaan, mutta toimitusaika olikin jo kuukauden.
Siis nämä tilasin: http://www.ebay.com/itm/H8-20W-CREE-...item43c01f6ade
Edit: ja hinnaksi jäi toi mikä ebayssä sanotaan.. valtio ei vaatinut mitään.
Elikkä e91 320d LCI malli kyseessä ja pakoputken pään vaihto houkuttaisi. Alkuperäinen on melko happamassa kunnossa.
Tarkoitus olisi vaihtaa alkuperäinen nihkeän näköinen ovaali tuuba tuplaputkenpäähän, samanlaiseen kuin esim 325 & 330.
Takavaimentajasta lähtevä putki, jossa alkuperäinen tailpipe on kiinni, on ovaalin mallinen. Joten mitenköhän nuo esim. ebayssa myytävät tailpipet saa kiinnitettyä, kun ovat ainakin kuvien perusteella ihan pyöreitä. :think Väittävät ainakin että ovat yhteensopivia.
Kiitos jo etukäteen
Itse tilasin honkikonkista, näyttää 100% samoilta. Pikkusen halvemmalla vaan, mutta toimitusaika olikin jo kuukauden.
Siis nämä tilasin: http://www.ebay.com/itm/H8-20W-CREE-...item43c01f6ade
Edit: ja hinnaksi jäi toi mikä ebayssä sanotaan.. valtio ei vaatinut mitään.
Kyl mä uskon jos ne ei oo yhtä hyvät kun ne ebaystä tilatut, joo tiedän et vakiona on jo silleen että sisempi on kirkkaampi. Muutamassa e92 nähnyt vaan ledi enkelit jotka on kirkkaan ja molemmat rinkulat samalla valoteholla. ootko ollut tyytyväinen noihin? mites ajotietokone reagoi, tuleeko vikakoodeja? tarvitseeko koodailla jotain? Paljon noi suunnilleen tuli maksamaan jos laskee kaikki kulut mukaan?
Oon ollut tosi tyytyväinen. Tosin vasta maanantaista asti ollut autossa. Ei tule vikakoodeja, kun noissa vastukset. Ei myöskään tarvii mitään koodailuja. Helpot myös asentaa. Kaiken kaikkiaan maksoivat noin 70€ ja tulivat briteistä noin kolmessa päivässä.
Pimeällä siis tosiaan näyttävät, että olisivat yhtä kirkkaat, mutta päivänvalossa ulommat rinkulat eivät ihan yhtä kirkkaat ole.
Itse tilasin ebaysta 35w ledit ja maksoi n.70€. Kaukaa ja suoraan katsottuna aikalailla yhtä kirkkaat molemmat rinkulat. Aluksi mulla oli 6w ja silloin päivävaloilla ajellessa väläyteltiin pitkiä lähes päivittäin ja nyt tuskin koskaan. Samaa tavaraa ne ebayssa on kuin suomitavara, tosin puolet halvemmalla myynnissä.
Kyl mä uskon jos ne ei oo yhtä hyvät kun ne ebaystä tilatut, joo tiedän et vakiona on jo silleen että sisempi on kirkkaampi. Muutamassa e92 nähnyt vaan ledi enkelit jotka on kirkkaan ja molemmat rinkulat samalla valoteholla. ootko ollut tyytyväinen noihin? mites ajotietokone reagoi, tuleeko vikakoodeja? tarvitseeko koodailla jotain? Paljon noi suunnilleen tuli maksamaan jos laskee kaikki kulut mukaan?
Tossa e92 ne rinkulat on vakiona jo sillain, että se sisempi on kirkkaampi kuin ulompi. Se optiikka on toteutettu sillä tavalla ja ei mun mielestä ole järkevää tapaa muuttaa sitä.
Itse tilasin Ebaysta nämä ja nämä ainakin tarpeeksi kirkaat ja värisävy hyvä.
Toinen vaihtoehto on tilata pelkät kirkkaamat h8 polttimot (kokeilin myös tätä vaihtoehtoa), mutta niissä värisävy ei ole yhtä valkoinen/sininen kuin noilla ledeillä. Toki näin pääsee halvemmalla. Itseasiassa, jos olet noita halukas kokeilemaan niin voin vaikka lahjoittaa omani, noin kuukauden käytössä olleet
Onkos tietoo kenelläkään mistä vois saada oikeesti järkevät kirkkaat angel eyesit? On monia eri enkeleitä myynnissä joissa sisempi rinkula on kirkkaampi mutta olisi tarkoitus löytää sellaiset missä molemmat rinkulat olisi yhtä kirkkaat. Ei mielellään markkinoiden kalleinta mallia edustavat. malliin E92 335i
Tossa e92 ne rinkulat on vakiona jo sillain, että se sisempi on kirkkaampi kuin ulompi. Se optiikka on toteutettu sillä tavalla ja ei mun mielestä ole järkevää tapaa muuttaa sitä.
Itse tilasin Ebaysta nämä ja nämä ainakin tarpeeksi kirkaat ja värisävy hyvä.
Toinen vaihtoehto on tilata pelkät kirkkaamat h8 polttimot (kokeilin myös tätä vaihtoehtoa), mutta niissä värisävy ei ole yhtä valkoinen/sininen kuin noilla ledeillä. Toki näin pääsee halvemmalla. Itseasiassa, jos olet noita halukas kokeilemaan niin voin vaikka lahjoittaa omani, noin kuukauden käytössä olleet
Onkos tietoo kenelläkään mistä vois saada oikeesti järkevät kirkkaat angel eyesit? On monia eri enkeleitä myynnissä joissa sisempi rinkula on kirkkaampi mutta olisi tarkoitus löytää sellaiset missä molemmat rinkulat olisi yhtä kirkkaat. Ei mielellään markkinoiden kalleinta mallia edustavat. malliin E92 335i
Joo, paskanvitut.
Tuohon samaan koloon mäki sen nyt tungin.
En jaksa enää mistää Ruotsista alkaa tilailee mitää turhia osia, olkoot.
mulla on ctekin akkulaturi myös tuossa sinisessä ympyrässä,ja maa rungossa. Vähän eri tarkotus kun teillä, mutta kumminkin.. Ois vähän kätevämmin saanu kytkettyä röökisytkärin kautta, mutta niinkuin ylhäällä sanottiin pistoke ei ole yhteydessä akkuun,ellei sytytysvirta ole kytketty.
Mulla ollut vahvarit aina tuosta sinisessä ympyrässä olevasta liittimsetä, ja hyvin toimii... Ainakin kaveri Laakkosella sanoi ettei tuosta mitään haittaakaan ole
Joo, paskanvitut.
Tuohon samaan koloon mäki sen nyt tungin.
En jaksa enää mistää Ruotsista alkaa tilailee mitää turhia osia, olkoot.
Quote:
Originally Posted by Raadon Onko tosiaan niin että Bemarissa tulee nortin sytyttimille ja takatilan 12v pistokkeeseen virtaa vain auton käydessä ?
Sytytysvirta kytkettynä tulee. Eli avain sisään ja paina starttinappia ilman että jalka on jarrulla.
Kuinka vaarallista on ohittaa tuo akun päällä oleva paukku?
Eli siis vahvistimelle pitäs virtaa saada ja menin nyt tilaamaan Laakkoselta semmosen metallisen liittimen et saa sen piuhan noihin sille tarkotettuihin paikkoihin kii, mut siihenhän näköjään tarvii viel sen semmosen muovihärpäkkeen.
Tässä nyt siis näkyy se muovihärpäke. Tuo turkoosi siis.
Ja sitten suuntaa antava kuva; voiko siis piuhan vetää suoraan tuohon siniseen ympyrään vai käydäänkö taas marmorilla ja tilataan lisää palikkaa jotta saadaan piuha vihreeseen ympyrään?
Mulla ollut vahvarit aina tuosta sinisessä ympyrässä olevasta liittimsetä, ja hyvin toimii... Ainakin kaveri Laakkosella sanoi ettei tuosta mitään haittaakaan ole
Nykäsemällä se muistaakseni lähtee, tiukka on. Omassa oli vielä vähän rikki tuo kanta toiselta puolelta, niin ei oikein saanu otetta. Tuollanen on se kanta: http://tinyurl.com/qjexzkb
Kiitos. Piti tosiaan vähän voimaa käyttää ja heiluttaa niin lähti irti. Pelotti välillä että heijastinpinta tippuu umpion sisään.
Leave a comment: