Onko LCI 325d:tä saanut 197hv koneella? Voi olla että olen törmännyt painovirheeseen, mutta tämmönen käveli vastaan. Jos 325d:n ostan sen on oltava ehdottomasti sillä uudemmalla koneella.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Rupes oma kuluttaa dieseliä aika reippaasti tänään, eli rangesta hävis kilometri noin 700 ajettua metriä kohtaan ja taloudellisesti ajoin eli aika reippaasti tuntuu maistuvan tällä hetkellä ja selkeesti kyllä väheni myös tankin mittari (työmatkalla n.25km).. ja välillä range kasvo parikilsaa yhtäkkiä ja taas laski.. Mistään ei vuoda ainaka näkyvästi mitään ja auto toimii normaalisti eikä savuta.. Öljyistä nyt on paha sanoa että onko ihan normaalit vai onko dieseliä seassa, kun on eka dieselauto ja ei hirveesti ole tarvinu tommosia tutkia :think
Autosta on tyhjennetty dpf ja auto on ohjelmoitu. Yks vaihtoehto mikä tuli mieleen että dpf olis ruvennu tekemään jotain, mutta eikai sekää nyt ihan noin paljo sitä löpöä vaadi poltoon Jokatapauksessa auto huomenna autosalpaan, mut tuli vaan mieleen kysyä täältä, että olisko jollain tapahtunu kenties jotain vastaava?e30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
Se vetää löpöä ihan helvetisti jos poltto lähtee päälle ja kun tyhjää pönttöä aletaan polttamaan puhtaaksi, jää systeemi herkästi looppiin ja polttoja alkaa tulla lisää. Mersun kohdalta on kokemuksia tästä. Poltto päällä mantiellä pääsi nippa nappa 8,5L/100km ja kaupungissa kymppi meni helposti puhki. Senkyllä haistaa ja kuulee jos näin käy. Katku perässä on melkoinen. Mese toimi monta tonnia hyvin, ennen kuin alkoi kiukuttelemaan tyhjennetystä pöntöstä. Ohjelmia tehtiin toista kymmentä ennen kuin vika saatiin hanskaan. Parhaimmillaan ecun nollauksen jälkeen ajettiin 4500km ilman polttoja, mutta sitten ne taas alkoi. Nyt kun sillä on ajettu yli 15tkm ilman polttoja, alan uskomaan, että homma on kunnossa.Last edited by Juppe; 11-11-2013, 20:47.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostSe vetää löpöä ihan helvetisti jos poltto lähtee päälle ja kun tyhjää pönttöä aletaan polttamaan puhtaaksi, jää systeemi herkästi looppiin ja polttoja alkaa tulla lisää. Mersun kohdalta on kokemuksia tästä. Poltto päällä mantiellä pääsi nippa nappa 8,5L/100km ja kaupungissa kymppi meni helposti puhki. Senkyllä haistaa ja kuulee jos näin käy. Katku perässä on melkoinen. Mese toimi monta tonnia hyvin, ennen kuin alkoi kiukuttelemaan tyhjennetystä pöntöstä. Ohjelmia tehtiin toista kymmentä ennen kuin vika saatiin hanskaan. Parhaimmillaan ecun nollauksen jälkeen ajettiin 4500km ilman polttoja, mutta sitten ne taas alkoi. Nyt kun sillä on ajettu yli 15tkm ilman polttoja, alan uskomaan, että homma on kunnossa.e30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
Kuullostaa kovin tutulta. Mersu herjaili liian pienestä paine-erosta. Mua koitettiin saada vaihtamaan yhtä jos toista osaa ja kerrottiin moneen otteeseen, kuinka mun täytyy nyt vaan uskoa, että auto on rikki. Tulihan niitä vaihdettuakin. Paineanturia, maffia ja ties mitä. Kaikki ihan turhaan. Ohjelman tekijäkin vaihtui jossain kohtaa toiseen ja uusi tekijäkin teki vissiin neljä yritystä, ennen kuin lopulta homma saatiin kuntoon. Se suodattimen poisto ei aina ole ollenkaan niks naks homma, vaikka toki kaikki niin kertovat, kun sitä ohjelmaa on ostamassa. Oikeastaan sitä parempi, mitä vanhemmat softat autossa on. Kannattaa koittaa nollata se DPF-laskuri. Mun tapauksessa sen jälkeen sai ajella käryittä 2500-3000km. Hyvällä tuurilla vaiva voi korjaantua kokonaankin sillä. Viimeisin toimiva ohjelma ei sitten enää antanut mitään herjoja paine-erosta tai mistään muustakaan.Last edited by Juppe; 12-11-2013, 00:46.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostKuullostaa kovin tutulta. Mersu herjaili liian pienestä paine-erosta. Mua koitettiin saada vaihtamaan yhtä jos toista osaa ja kerrottiin moneen otteeseen, kuinka mun täytyy nyt vaan uskoa, että auto on rikki. Tulihan niitä vihdettuakin. Paineanturia, maffia ja ties mitä. Ohjelman tekijäkin vaihtui jossain kohtaa toiseen ja uusi tekijäkin teki vissiin neljä yritystä, ennen kuin lopulta homma saatiin kuntoon. Se suodattimen poisto ei aina ole ollenkaan niks naks homma, vaikka toki kaikki niin kertovat, kun sitä ohjelmaa on ostamassa. Oikeastaan sitä paremi, mitä vanhemmat softat autossa on. Kannattaa koittaa nollata se DPF-laskuri. Mun tapauksessa sen jälkeen sai ajella käryittä 2500-3000km. Hyvällä tuurilla vaiva voi korjaantua kokonaankin sillä. Viimeisin toimiva ohjelma ei sitten enää antanut mitään herjoja paine-erosta tai mistään muustakaan.e30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
Originally posted by Tourister View PostJoo no jos tuo ongelman aiheuttaja nyt on tuo dpf, ni on kyllä vähän omaakin hölmöyttä kun en tota paine-ero hommaa ottanut tosissaan, vaikka yks foorumilainen siitä varottelikin no selvitellään huomenna..e30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
Onko porukka mistä ostellu e91 m-sport etupuskureja? Uskaltaako ostaa jonku replican, vai saako niitä ikinä istumaan nätisti keulalle?Nyt Suzuki gsx-r
ex. e91 320d m-sport
ex.Bmw e46 330ia cäbi
ex.Mazda Rx-8
ex.Bmw e36 328i touring
ex.Bmw e38 740il vm. 1996
Comment
-
-
Tällä viikolla tuli vähän äkkinäinen sauma ja vaihdettiin avovaimon Vectra E91 325d:n. Varustelista bemarissa on erittäin lyhyt, vaikka sisältää muutaman mukavuudenkin (kattokaiteiden poiston, xenonit, sporttijakkarat, retrofit blackline-takavalot). Onko kellään mitään havaintoa mitä "P9BEA MOTIVATIONPACKAGE Motivation Package" on Jumalan vuonna 2007 pitänyt sisällään? Hyvähän se on, että motivaatiota tulee auton mukana, mutta millaista...?BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
Comment