Eikös tuo kuvassa näkyvä seuraava huolto ole ns. Vehicle check, siis lähinnä visuaalinen tsekkaus, jonka voi suorittaa vaikka vasta seuraavan 'konkreettisen' huollon yhteydessä? Enpä tarkkaan muista, siksi kyselen..
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juuri näin, pelkästään tuon takia ei kannata huoltoon viedä vaan yleensä teetetään seuraavan huollon yhteydessä.Originally posted by BFI18 View PostEikös tuo kuvassa näkyvä seuraava huolto ole ns. Vehicle check, siis lähinnä visuaalinen tsekkaus, jonka voi suorittaa vaikka vasta seuraavan 'konkreettisen' huollon yhteydessä? Enpä tarkkaan muista, siksi kyselen..Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Ok, kiitos. Tulipahan tuokin varmistettua.Originally posted by Tommix View PostJuuri näin, pelkästään tuon takia ei kannata huoltoon viedä vaan yleensä teetetään seuraavan huollon yhteydessä.
Toinen asia mitä mietin noista pakoputken pörinöistä (e92 335i) että olisko kontin kuskin reunasta sivuverhoilun takaa otettu liitin irti/ muutettu kytkentää, jotta putkiston läpät olisi aina auki. Saako kuvista selvää, mielestäni liitin ei roiku ainakaan vapaana. Ääni on melko rouhea ainakin
Last edited by BFI18; 08-01-2021, 07:55.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
Lienee liitin irroitettu jos pörisee miehekkäästi ainakin kylmänä. Pura vähän enemmän auki niin saat varmuuden.Originally posted by BFI18 View PostOk, kiitos. Tulipahan tuokin varmistettua.
Toinen asia mitä mietin noista pakoputken pörinöistä (e92 335i) että olisko kontin kuskin reunasta sivuverhoilun takaa otettu liitin irti/ muutettu kytkentää, jotta putkiston läpät olisi aina auki. Saako kuvista selvää, mielestäni liitin ei roiku ainakaan vapaana. Ääni on melko rouhea ainakin
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Ainakin E91 335i:ssä se putkiston läpän liitin on ihan siinä hollilla, näkee heti kun avaa vasemman puolen suojaläpän kontista. Kannattaa tsekata myös alipaineletkut sieltä kontista ja myös auton alta vasemman putken luota onko paikallaan.
Just tuli kokeiltua Performance-putkistolla kevään saundeja liitin irti
ei näköjään tule vikakoodeja ainakaan parin päivän ajeluilla joten helpompi ottaa tuo liitin vaan irti sen sijaan että kikkailee alipaineletkujen kanssa.
Comment
-
Tarvitaan koodaus apua TURUN alueella! Elikkä tarttis saada E91 LCI:ssä päiväajovaloautomatiikka toimimaan. Niin, että pystyisi ajamaan koko ajan valot A-asennossa. Valosalla palaisi annelit ja hämärän tullen räpsähtäisi ajovalotkin päälle. Autossa halogeniumpiot.
Jos joltain moinen onnistuu Turun suunnalla, niin laitappa privaa!
F06 640i GC M-sport.
F22 M235i.
F32 428i xDrive M-sport.
E92 M3.
E82 135i M-sport.
E91 320D M-sport.
Comment
-
Kohta sinäkin voit tehdä tuon ihan rattinapeilla...Originally posted by Hiace View PostJust tuli kokeiltua Performance-putkistolla kevään saundeja liitin irti
ei näköjään tule vikakoodeja ainakaan parin päivän ajeluilla joten helpompi ottaa tuo liitin vaan irti sen sijaan että kikkailee alipaineletkujen kanssa.
JB4
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
eli liitin irti niin läpät on koko aika auki? mikäli nyt käsitin oikein :thinkBmw e90 335i Platinbronze Metallic
Ex:
E92 ///M3 Silverstone II
E92 335i M-sport '07 Sapphire Black
E46 ///M3 Phoenix Gelb
E90 320i '05
Comment
-
Showroomin puolella oli jollain kokemusta tuosta Focalista. Olisikohan ollut Tommix?Originally posted by kinkkelaade View Post
Comment
-
Mulla oli peruskajarit kaikissa ovissa ilman diskantteja.Laitoin Focal paketin eteen erillisillä diskanteilla.Originally posted by kinkkelaade View Post
Parannus on suuri joten suosittelen.
Mulla oli penkkien alla 2 mid bassoa 6,5".Nyt siellä on 2 x Rainbow IL-S8F .
Taas parani huomattavasti.
Noi perus ämyrit oli aika naurettavat......F46 218d - 18
Ex E 91 330 xD a -10 318 / 682
Comment
-
Riippuu mihin vertaa. Karvalakkikajareihin verrattuna on ero ISO. L7:aan ero on mitätön.Originally posted by kinkkelaade View PostKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Mulle sanoivat lahden hifix:llä että esim Rainbowin erkka sarjalla saa paremman äänen aikaiseksi... Itse laitois Rainbowin erkkasarjat, enkä ole ainakaan sitä katunut. Helppo asentaa vaikka eivät autokohtaiset olleetkaan. SuosittelenOriginally posted by kinkkelaade View Post
Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment
Comment