Osittain väärin, EGR on suljettu regeneraation aikana eli sen kautta ei toimiteta mitään polton aikana. Rikki se ei saa olla. Kaasuläpän kulmaa pienentämällä saadaan palolämpötilaa nostettua ja jos se ei toimi, ei tapahdu regenerointiakaan.
Polton saa toki pakotettua rikkinäisellä läpälläkin päälle, kun ecu testaa tuon vain käyttämällä virrat pois/päälle. Se että toimiiko poltto ihan täydellä terällä on asia erikseen. Noh, tämä ei liity millään itse otsikkoon
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Noniin... Eli kun mulla on ilmeisesti sekä EGR, että kaasuläppä romuna, lienee vain ajan kysymys koska mylly hyytyy!?
EGR sentään on jo Matkahuollossa, mutta mahtaakohan sitä kaasuläppää olla mitään järkeä yrittää saada puhdistettua niin, että toimis edes yhden päivän? Että sais edes pari kertaa poltot päälle!
Aika pajalle 3. enskuuta eli viel ehtis vaikka tilaamaanki mokoman...
Ja kiitoksia selventävistä kommenteista. Mieli on avartunut taas hiukan enemmän!
Onko muuten mitään käryä tästä katsastusmiesten himosta alkaa oikeasti mittaamaan hiukkasia co2: n lisäksi? Faktaa vai fiktiota?
Noniin... Eli kun mulla on ilmeisesti sekä EGR, että kaasuläppä romuna, lienee vain ajan kysymys koska mylly hyytyy!?
EGR sentään on jo Matkahuollossa, mutta mahtaakohan sitä kaasuläppää olla mitään järkeä yrittää saada puhdistettua niin, että toimis edes yhden päivän? Että sais edes pari kertaa poltot päälle!
Aika pajalle 3. enskuuta eli viel ehtis vaikka tilaamaanki mokoman...
Ja kiitoksia selventävistä kommenteista. Mieli on avartunut taas hiukan enemmän!
Onko muuten mitään käryä tästä katsastusmiesten himosta alkaa oikeasti mittaamaan hiukkasia co2: n lisäksi? Faktaa vai fiktiota?
Heitä kaikki pois pönttöä myöden nii ei oo enää rikki
Omassakaa ole ollut mitään noista enää pitkiin aikoihin
Levisi turbo omasta 318d eilen. Kuinkas isoa hyrskytintä tuohon voi maksimissaan laittaa tilalle että olisi fiksu ajella? Suuttimet voin vaihtaa tarpeen mukaan isompiin.
Sigun toukasta DPF poistettu ja ohjelmointi AJ-Techillä. Tulos: 414hv/807Nm
Pahoittelut, jos on E9x ot.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment