Originally posted by JP-76
View Post
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tämä nyt heti aluksi, sen jälkeen aiemmin mainitut osat + softa ja tietenkin laatikkoparkaOriginally posted by epv View PostEli putki alas ja pönttö tyhjäksi pikimmiten? :think
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Täällää mentiin toisinpäin. KISS ohjelmoi ja vajaa 1000 km ja tyhjennys ja jos oisin tiennyt mikä homma niin ois saanut Kissveskis tehä kokl homman siihen hintaan mitä sanoi.Originally posted by Kissvesala View PostTässäkin asiassa kauneus on katsojan silmissä. Ei sieltä mitään rikki mene, mutta vikatila jossain kohtaa kyllä tulee.
Comment
-
-
On sillä myös toinen funktio... Kun sammutat auton, läppä menee kiinni. Jos esim turbo hajoaa ja pukkaa öljyt läpi, auto käy niin kauan ku öljyä riittää kun ilma ei lopu.Originally posted by jone1993 View Postmites onko toi ennen egr venttiiliä oleva kaasuläppä turha jos on dpf poistettu :think jotenkin käsittäny olen niin että se vaikuttaa vaan dpf toimintaan kun ei vanhemmissa edes ole sitä läppää ennen egr. autohan on 320d m47 2006Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Ja tuon lisäksi vielä alaväännön parantaminen ilmaa kuristamalla.Originally posted by Kissvesala View PostOn sillä myös toinen funktio... Kun sammutat auton, läppä menee kiinni. Jos esim turbo hajoaa ja pukkaa öljyt läpi, auto käy niin kauan ku öljyä riittää kun ilma ei lopu.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Kattoppas! Saan perua ajatellun kevään S-joki reissun, kun näyttää oma jo olla käpälöity yksilöOriginally posted by jukkae View PostIhan musta jos vertaa meidän E91, josta voi vaikka peilailla omaa kuvaa sisäpuolelta
Ihan hyvä tieto
F11 530D xDrive -14
Ex. E61 530D -05 | E92 325d -08 | E36 320c -94
Comment
-
Ei oleOriginally posted by jone1993 View PostTossa se on aina auki :think
kun sammutat auton se on niin kauan kiinni että auto sammuu. Sitte taas aukeaa kyllä.
Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Sekoitat varmaan nyt imusarjan läppiin, jotka noin vaikuttaa alavääntöön, kun moottoriin menevän ilman virtaus kiihdytetään imukauloissa sulkemalla toiset.Originally posted by VolvoTDi View PostJa tuon lisäksi vielä alaväännön parantaminen ilmaa kuristamalla.
Täytös paranee ja pyörre paranee.
Alavääntö huononee, jos kokonaisilman määrää vähennetään/kuristetaan, koska silloin syöttömääräkin pienenee - ilmamassaohjattu.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
Meillä läpsii tuossa auki kiinni sitä vaikka kuin monesti jossei oo ovia lukittu, oikee vinkuu pellin alla joku ja läpsähtelee se läppä, ihan normia? Loppuu kyllä kun menee lepotilaan. Välillä vaan säikäytti kun hihnoja vaihtelin niin korvan juuressa akseli kääntyyOriginally posted by Kissvesala View PostEi ole
kun sammutat auton se on niin kauan kiinni että auto sammuu. Sitte taas aukeaa kyllä.
Comment
-
.
Tuskinpa valmistaja on alun perin halunnut, että se läppä moottorin sammumisen jälkeen enää jää läpsyttelemään.
Asentotiedon voisi tarkistaa, tuleeko sitä, vai hakeeko se ohjain sen silloin uudelleen, kun se ajaa läppää puolelta toisella.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
Kuulostaa kuitenkin suht valmiilta tapaukselta, läpän akselin tiivisteen läpi hiipinyt öljyä (turbolta vuotaa EGR:n kautta imusarjaan, siksi siellä sitä mönjääkin on) ja asentoanturi alkaa olla vainaa.
Toisinaanhan DPF kuolee pikkasen ennen aikojaan kun kaasuläppä ei toimi enää --> ei polttoa --> DPF tukehtuu. Pesulla voi tietysti kokeilla.
Jos osanumero on N57-moottorille 13547806231, niin Smiidi antaa hinnaksi 313€, GP 271,94€. Findpart kertoo vaihtoehdoksi VDO A2C5951430: KLIK. Autoteilemann.de tarjoaa pyynnöstä (ei vissiin hyllytuote) hintaan 196,87€: KLIK.
Comment
-
Totta, mutta jotain se tuokin vaikuttaa kun jos bemuissa tai volkkareissa on tuo läppä rikki ja ollen koko ajan auki niin alavääntö on ohutta, muuten on täydet konit tallissa.Originally posted by tuikku View PostSekoitat varmaan nyt imusarjan läppiin, jotka noin vaikuttaa alavääntöön, kun moottoriin menevän ilman virtaus kiihdytetään imukauloissa sulkemalla toiset.
Täytös paranee ja pyörre paranee.
Alavääntö huononee, jos kokonaisilman määrää vähennetään/kuristetaan, koska silloin syöttömääräkin pienenee - ilmamassaohjattu.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
Comment