Originally posted by 314da
View Post
F3x Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juu taitaa se olla kyseessä, tummanharmaa farkkunelikko?Originally posted by S.P.R View PostKamala raksutus kuuluu asiaan
Auto saattaa olla mun ex (wetteri) , hyvä auto kaikin puolin jos rengasmelun kanssa tulee toimeen.
Mitäs osaat kertoa historiasta?
Ei se mun mielestä paha se melu ollu, mullon ittellä vanha sti-imppu
Emännälle tuota käytiin kattomassa...
Leave a comment:
-
Hep
Kamala raksutus kuuluu asiaan
Auto saattaa olla mun ex (wetteri) , hyvä auto kaikin puolin jos rengasmelun kanssa tulee toimeen.
Leave a comment:
-
Kyllä tyhjäynti on karmivan kuulonen. Pahempi ku dieselit.Originally posted by cSnake View PostKäytiin koeajamassa -14 mallista n.80tkm ajettua 320 bensabemaria, ja ihmettelin että kuuluuko sen koneen nakuttaa niinku dieselin, onko se normaalia?
Semmone sirinä varmaan kuuluu asiaan, mutta sen päälle nakutus, onko ok? :think
Leave a comment:
-
F31 nakutus
Käytiin koeajamassa -14 mallista n.80tkm ajettua 320 bensabemaria, ja ihmettelin että kuuluuko sen koneen nakuttaa niinku dieselin, onko se normaalia?
Semmone sirinä varmaan kuuluu asiaan, mutta sen päälle nakutus, onko ok? :think
Leave a comment:
-
Löytyy ovet/lukitus alla iDrivessa, jos koodattu näyttöön -Originally posted by amisqo View PostSaksan tuliainen kotiutu. Semmosta kyselisin, että kun ovet joko avaa tai lukittaa niin varashäly piippaa vilkkujen tahdissa joko sen kerran tai kaksi miten vilkut vilkahtaa lukitus/avaus tilanteessa.
Onko tähän joku valikko mistä ääni pois vai meneekö koodailuksi?
Jos ei koodattu niin, koodaamalla
HU_NBT (3000) ACOUSTICAL_LOCK_CONFIRM -> nicht_aktiv
Leave a comment:
-
Saksan tuliainen kotiutu. Semmosta kyselisin, että kun ovet joko avaa tai lukittaa niin varashäly piippaa vilkkujen tahdissa joko sen kerran tai kaksi miten vilkut vilkahtaa lukitus/avaus tilanteessa.
Onko tähän joku valikko mistä ääni pois vai meneekö koodailuksi?
Leave a comment:
-
Mistä porukka ehdottelee ottamaan herätteen airlift alustan ohjaukselle? Akun lähistöltä mielellään 🤔:think
Auto f31 - 15
Leave a comment:
-
Sama juttu täällä mielestäni bluetooth laite kohtainen volumetaso ainakin tuossa oneplus 5t:ssä (android 9). Autoon yhdistyessä bluetooth lähtö aina täysillä ja auton volume potikalla sitten säädetään volumea ja tosiaan kännykän volumetaso pysyy aina täysillä.Originally posted by LAtee_ View PostOmassa F31:ssä ainakin on ns. kaksi eri volyymisäätöä eli puhelimesta yleensä itellä volat täysillä ja sit auton volyymisäädöllä mennään.
Eli volyymi ei säädy "synkronoidusti".Last edited by lassiv; 22-05-2019, 12:44.
Leave a comment:
-
Omassa F31:ssä ainakin on ns. kaksi eri volyymisäätöä eli puhelimesta yleensä itellä volat täysillä ja sit auton volyymisäädöllä mennään.Originally posted by miqqi View PostEntäpä tuo volyymikysymys? Pitääkö nostaa puhelimen volyymi itse tappiin, jotta antaa riittävästi ääntä ulos, vai säätyykö puhelimen volyymipalkki auton soittimen volyymia kääntäessä?
Eli volyymi ei säädy "synkronoidusti".
Leave a comment:
-
Minä puhun tässä vaiheessa vain puhelimen omasta musiikkisoittimesta, tai käytännössä siis puhelimessa olevista mp3:ista. Tämä homma tosiaan toimi moitteetta USB-liitäntäisellä Viseeo Tune2Air:lla.Originally posted by lassiv View PostKyllä tuo puhelimen piikkiin mielestäni menisi. Itse soitellut Spotifyllä iät ja ajat se jatkaa automaattisesti aina siitä kohtaa mihin jäi. Spotify käynnistyy automaattisesti kun autoon otetaan yhteys ja jos musiikki oli soimassa kun viimeksi sammutti auton niin soitto jatkuu automaattisesti. Muussakin tapauksessa jatkuu siitä kohtaa mihin jäi, mutta pitää painaa play.
Homma toiminut vuosia jo samanlailla parissa eri merkissä ja kahdessa eri bemarissa (nykyisessä bmw omalla systeemillä, edellisessä aftermarket asennuksella).
-----------------------
Löytyyköhän bemarilta tai schmiedmannlta tms korjauskyniä bemareihin. Kiveniskuja muutamia tullut, niin voisi noita täpytellä piiloon vai pitääkö ostaa jostain maali liikkeestä oikeaa maalia ja koittaa sillä korjailla?
Oletko muuten sammuttanut puhelimen ja silti osaa jatkaa siitä, mihin viimeeksi jäi?
Entäpä tuo volyymikysymys? Pitääkö nostaa puhelimen volyymi itse tappiin, jotta antaa riittävästi ääntä ulos, vai säätyykö puhelimen volyymipalkki auton soittimen volyymia kääntäessä?
Leave a comment:
-
Meillä ainakin paikallinen maaliliike sekoittaa pienen sivellinpullon halvemmalla kuin bemarin oma ja sävy on mun silmään ihan hyvä. Itse töpöttelyyn onkin sitten kaikenlaisia tyylejä, oma on hammastikku toiseen käteen ja suurennuslasi toiseen. Tuolla systeemillä saa sen maalin just sinne mihin pitääkin.Originally posted by lassiv View PostLöytyyköhän bemarilta tai schmiedmannlta tms korjauskyniä bemareihin. Kiveniskuja muutamia tullut, niin voisi noita täpytellä piiloon vai pitääkö ostaa jostain maali liikkeestä oikeaa maalia ja koittaa sillä korjailla?
Leave a comment:
-
Automaalijatarvike.fi Porvoosta auttaa myös.Originally posted by lassiv View PostLöytyyköhän bemarilta tai schmiedmannlta tms korjauskyniä bemareihin. Kiveniskuja muutamia tullut, niin voisi noita täpytellä piiloon vai pitääkö ostaa jostain maali liikkeestä oikeaa maalia ja koittaa sillä korjailla?
Leave a comment:
-
Merkkiliikkeestä löytynee ja schmiedmanniltaOriginally posted by lassiv View PostLöytyyköhän bemarilta tai schmiedmannlta tms korjauskyniä bemareihin. Kiveniskuja muutamia tullut, niin voisi noita täpytellä piiloon vai pitääkö ostaa jostain maali liikkeestä oikeaa maalia ja koittaa sillä korjailla?
Leave a comment:
Leave a comment: