F3x Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haagert
    replied
    Originally posted by 314da View Post
    Jakopää taitaa olla noissa jonkun verran ongelmallinen, tarkista huoltohistoriasta onko tuohon yksilöön jo vaihdettu. Ihan mahdottomasti noissa ei kalliita tyyppivikoja ole, alkupään vuosimalleissa taisi olla jotain hammastanko hommia. Mikä vuosimalli?
    Auton yleiskunto antaa ehkä parhaan kuvan ja tietenkin huoltohistoria. Tietenkin moottorin, vaihteiston ja alustan kunto kannattaa tsekata ettei ole hälyääniä ja toimii kaikin puolin kunnolla.
    vm.13-14

Leave a comment:

• S.P.R
    replied
    Hyvä kampe kaikin puolin! Privalla lisää.

Leave a comment:

• cSnake
    replied
    Originally posted by S.P.R View Post
    Kamala raksutus kuuluu asiaan Auto saattaa olla mun ex (wetteri) , hyvä auto kaikin puolin jos rengasmelun kanssa tulee toimeen.
    Juu taitaa se olla kyseessä, tummanharmaa farkkunelikko? Mitäs osaat kertoa historiasta?
    Ei se mun mielestä paha se melu ollu, mullon ittellä vanha sti-imppu Emännälle tuota käytiin kattomassa...

Leave a comment:

• S.P.R
    replied
    Hep

Kamala raksutus kuuluu asiaan Auto saattaa olla mun ex (wetteri) , hyvä auto kaikin puolin jos rengasmelun kanssa tulee toimeen.

Leave a comment:

• duckland
    replied
    Originally posted by cSnake View Post
    Käytiin koeajamassa -14 mallista n.80tkm ajettua 320 bensabemaria, ja ihmettelin että kuuluuko sen koneen nakuttaa niinku dieselin, onko se normaalia?
    Semmone sirinä varmaan kuuluu asiaan, mutta sen päälle nakutus, onko ok? :think
    Kyllä tyhjäynti on karmivan kuulonen. Pahempi ku dieselit.

Leave a comment:

• cSnake
    replied
    F31 nakutus

Käytiin koeajamassa -14 mallista n.80tkm ajettua 320 bensabemaria, ja ihmettelin että kuuluuko sen koneen nakuttaa niinku dieselin, onko se normaalia?
    Semmone sirinä varmaan kuuluu asiaan, mutta sen päälle nakutus, onko ok? :think

Leave a comment:

• Dualfun
    replied
    Originally posted by amisqo View Post
    Saksan tuliainen kotiutu. Semmosta kyselisin, että kun ovet joko avaa tai lukittaa niin varashäly piippaa vilkkujen tahdissa joko sen kerran tai kaksi miten vilkut vilkahtaa lukitus/avaus tilanteessa.

Onko tähän joku valikko mistä ääni pois vai meneekö koodailuksi?
    Löytyy ovet/lukitus alla iDrivessa, jos koodattu näyttöön -

Jos ei koodattu niin, koodaamalla

HU_NBT (3000) ACOUSTICAL_LOCK_CONFIRM -> nicht_aktiv

Leave a comment:

• amisqo
    replied
    Saksan tuliainen kotiutu. Semmosta kyselisin, että kun ovet joko avaa tai lukittaa niin varashäly piippaa vilkkujen tahdissa joko sen kerran tai kaksi miten vilkut vilkahtaa lukitus/avaus tilanteessa.

Onko tähän joku valikko mistä ääni pois vai meneekö koodailuksi?

Leave a comment:

• Bimmerniko
    replied
    Mistä porukka ehdottelee ottamaan herätteen airlift alustan ohjaukselle? Akun lähistöltä mielellään 🤔:think

Auto f31 - 15

Leave a comment:

• lassiv
    replied
    Originally posted by LAtee_ View Post
    Omassa F31:ssä ainakin on ns. kaksi eri volyymisäätöä eli puhelimesta yleensä itellä volat täysillä ja sit auton volyymisäädöllä mennään.
    Eli volyymi ei säädy "synkronoidusti".
    Sama juttu täällä mielestäni bluetooth laite kohtainen volumetaso ainakin tuossa oneplus 5t:ssä (android 9). Autoon yhdistyessä bluetooth lähtö aina täysillä ja auton volume potikalla sitten säädetään volumea ja tosiaan kännykän volumetaso pysyy aina täysillä.
    Last edited by lassiv; 22-05-2019, 12:44.

Leave a comment:

• LAtee_
    replied
    Originally posted by miqqi View Post
    Entäpä tuo volyymikysymys? Pitääkö nostaa puhelimen volyymi itse tappiin, jotta antaa riittävästi ääntä ulos, vai säätyykö puhelimen volyymipalkki auton soittimen volyymia kääntäessä?
    Omassa F31:ssä ainakin on ns. kaksi eri volyymisäätöä eli puhelimesta yleensä itellä volat täysillä ja sit auton volyymisäädöllä mennään.
    Eli volyymi ei säädy "synkronoidusti".

Leave a comment:

• miqqi
    replied
    Originally posted by lassiv View Post
    Kyllä tuo puhelimen piikkiin mielestäni menisi. Itse soitellut Spotifyllä iät ja ajat se jatkaa automaattisesti aina siitä kohtaa mihin jäi. Spotify käynnistyy automaattisesti kun autoon otetaan yhteys ja jos musiikki oli soimassa kun viimeksi sammutti auton niin soitto jatkuu automaattisesti. Muussakin tapauksessa jatkuu siitä kohtaa mihin jäi, mutta pitää painaa play.

Homma toiminut vuosia jo samanlailla parissa eri merkissä ja kahdessa eri bemarissa (nykyisessä bmw omalla systeemillä, edellisessä aftermarket asennuksella).

-----------------------

Löytyyköhän bemarilta tai schmiedmannlta tms korjauskyniä bemareihin. Kiveniskuja muutamia tullut, niin voisi noita täpytellä piiloon vai pitääkö ostaa jostain maali liikkeestä oikeaa maalia ja koittaa sillä korjailla?
    Minä puhun tässä vaiheessa vain puhelimen omasta musiikkisoittimesta, tai käytännössä siis puhelimessa olevista mp3:ista. Tämä homma tosiaan toimi moitteetta USB-liitäntäisellä Viseeo Tune2Air:lla.
    Oletko muuten sammuttanut puhelimen ja silti osaa jatkaa siitä, mihin viimeeksi jäi?

Entäpä tuo volyymikysymys? Pitääkö nostaa puhelimen volyymi itse tappiin, jotta antaa riittävästi ääntä ulos, vai säätyykö puhelimen volyymipalkki auton soittimen volyymia kääntäessä?

Leave a comment:

• kooma
    replied
    Löytyyköhän bemarilta tai schmiedmannlta tms korjauskyniä bemareihin. Kiveniskuja muutamia tullut, niin voisi noita täpytellä piiloon vai pitääkö ostaa jostain maali liikkeestä oikeaa maalia ja koittaa sillä korjailla?
    Meillä ainakin paikallinen maaliliike sekoittaa pienen sivellinpullon halvemmalla kuin bemarin oma ja sävy on mun silmään ihan hyvä. Itse töpöttelyyn onkin sitten kaikenlaisia tyylejä, oma on hammastikku toiseen käteen ja suurennuslasi toiseen. Tuolla systeemillä saa sen maalin just sinne mihin pitääkin.

Leave a comment:

• Movember
    replied
    Automaalijatarvike.fi Porvoosta auttaa myös.

Leave a comment:

• Nettipepe
    replied
    Merkkiliikkeestä löytynee ja schmiedmannilta

Leave a comment:

Working...