Originally posted by salmol
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F3x Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by nappana View PostEi kai? Mulla on Luxury Line ja siitä löytyy sport+, tosin sport vaihteisto launchilla on myösEx: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Comment
-
-
Originally posted by salmol View PostOn se hurja vehje kun kuivalla asfaltilla vinkuu neliveto-löpövehkeessä renkaat (siis kiihdytyksessä), siis tuossa Launch Control -lähetyksessä. Lähtee kyllä paremmin kuin vain lyömällä lappu lattiaan, kyllä tosi on näin, tänään kokeilin kunnolla.
Itse tuota kaasua vähän kutittelin, mutten tohtinut pohjaan polkasta ettei mitään hajoa. Eli vielä ei ole LC kokemusta meikäläiselläF06 640i GC M-sport.
F22 M235i.
F32 428i xDrive M-sport.
E92 M3.
E82 135i M-sport.
E91 320D M-sport.
Comment
-
-
Originally posted by deeque View PostSport+ löytyy omasta, mutta ei sport vaihteistoa, eikä ole myöskään m-sportti
Comment
-
-
Originally posted by ster View PostEli siis kun jalka on jarrulla, niin rohkeesti pitää polkasta kaasu pohjaan..
Itse tuota kaasua vähän kutittelin, mutten tohtinut pohjaan polkasta ettei mitään hajoa. Eli vielä ei ole LC kokemusta meikäläisellä
Kesällä ei kehtaa kokeilla, koska alitehoinenBMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View PostMie oon kokeillu talvella vaikka miten päin muttei oo lippua näkyny, joskaan kun eihän tässä öljyt ole sadassa pakkasella juuri koskaan niin vaikuttaneeko sitten seKesällä ei kehtaa kokeilla, koska alitehoinen
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Comment
-
-
Originally posted by salmol View PostOnko sinulla Sport+ -moodi? Lämmöistä, niin kunhan lämmöt ovat nousseet, se riittää, ei tarvitse olla 100c. Ja tärkeää on että päällä on sport+ ja vaihdekeppi sport-asennossa. Sitten jarru pohjaan ja kaasu kick-downin yli niin lipun pitäisi syttyä.
Pitänee kokeilla vielä joku päivä uusiksi, ehkä en sitten painanut sitä kaasua ihan pohjaan tai jarrua tarpeeksi:think
Ja mitä tulee tuohon ohjaukseen niin itsellänikin sellainen tunne että ecoprolla ohjaus jäykistyy, tai ehkä tavallaan muuttuu tahmeammaksi, olen olettanut että pudottaa ecoilun takia ohjaustehostimen pumpun toimintaa säästääkseen energiaa koneelta.
Sportilla on vain jäykkä ja täydellinen kuten E39ssä, comfortilla raivostuttavan tunnoton, varsinkin keskialueella.BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by vmslehtinen View Post3. Edelleen vinkkejä sisäpiuhan reititykseen, lauantaina pitäs asennella sisäpiuha ja letkulämmitin
-sisäpistokkeen johto (defan miniplug) saa automaattilaatikolla olevassa helpoiten vedettyä kytkinvaijerin reiästä kabiiniin ja siitä sitten varovasti vetojousen kanssa reitin etsien keskitunnelin ja keskikonsolin välistä hanttarin puolelle. Reitti on aika optimoitu, defan suosittelema metrin jatko jäi näin käyttämättä.
-sumarin kehys sport-versiossa on loistava paikka pistokkeelle, isot tasaiset alueet sopivanpaksuisessa muovissa. Asentamaan pääsee helpoiten alakautta tiputtamalla etukulmasta sen 30x40 kanttiinsa olevan muovipalan pois (koko huopaista 100 ruuvilla kiinni olevaa pohjasuojaa ei tarvitse irroittaa
-hankalin osuus koko hässäkässä oli defen kiinnikeraudan saamien moottorin kannakepultin alle. Paikka on todella ahdas ja alapuolelta sinne päästäkseen olisi pitänyt tiputtaa teräksinen koko pohjan levyinen panssari pois, tein yläkautta. Avain on pervo E12, onnistuakseen yläkautta vaatii juuri sopivan kokoiset jatkovarret ja nivelen, 3/8" karaisella räikällä
-sähköpääkeskus kannattaa suosiolla purkaa aika osiksi, että saa johdot kunnolla pois tieltä (nippusiteillä johtoniput sivuun)
-haaroituspalasen sijoitukseen on varmaan moniakin hyviä paikko, itsellä jäi siihen sähkökeskuksen etureunan eteen, josta riitti tosiaan sitten joka paikkaan yksi johto.
Työaikaa meni erittäin rauhallisesti tehden n. 5h.
Comment
-
-
Onko kokemuksia nelivedossa madallusjousista? Meneekö vetarit huonoon asentoon tms.? Aikaisemmin ollut minulla takavedoissa eibach tai h&r mutta tähän tarve olisi kyllä madaltaa enemmän kuin 30mm niin onko mitään vaihtoehtoja? Pikaisesti etsiessä nelikkoon vain - 30mm tarjolla :thinkBMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View PostOnko kokemuksia nelivedossa madallusjousista? Meneekö vetarit huonoon asentoon tms.? Aikaisemmin ollut minulla takavedoissa eibach tai h&r mutta tähän tarve olisi kyllä madaltaa enemmän kuin 30mm niin onko mitään vaihtoehtoja? Pikaisesti etsiessä nelikkoon vain - 30mm tarjolla :think
Varttimailivetojakin vedetty eli on saanut kunnolla runtuaja vetarit vielä ehjät.
G08 iX3 LCI M-Sport Charged Plus
Ex: F39 X2 xDrive 25e M-sport/M-Performance,
F36 430d Gran Coupe xDrive M-Sport 341 hv/642 nm
1/4 posti 12 999 s ja posti 236 km/h
Comment
-
-
Originally posted by mimayl View PostMeillä tossa 430 xdrivessä H&R jouset ja ei ole ollut mitään ongelmia. Noi H&R madaltaa todellisuudessa enemmän kuin tuon 30 mm ainakin edessä.
Varttimailivetojakin vedetty eli on saanut kunnolla runtuaja vetarit vielä ehjät.
H&Rllä taas näkyy olevan 45/30mm madaltavat jouset nelivetoon isommalla 2 litraisella.
Hienostihan tuo sinun nelonen istuu noilla hr:lläLast edited by pexodus; 18-02-2018, 12:02.BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View PostTäytynee sitten niitä katsella, eibachilla ainut käypäinen malli jossa akselimassat ja malli oikea on 30mm madaltava
H&Rllä taas näkyy olevan 45/30mm madaltavat jouset nelivetoon isommalla 2 litraisella.
Hienostihan tuo sinun nelonen istuu noilla hr:lläF11 530
Comment
-
Comment