Originally posted by pyroz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F3x Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by 314da View PostS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostJa nämäkö oli niitä BMW alkuperäisiä?
Tälläiset tuli meidän uuteen f39 ja toimii.Last edited by miyli; 05-06-2021, 07:48.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostTästä taatusti alkuperäisiä samaan hintaan https://www.leebmann24.de/rdci-radel...33-x5-f15.html
Tälläiset tuli meidän uuteen f39 ja toimii.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostNiin tuo on kappalehinta ja Ebayssa oli koko setti?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Mulla on Bemarin omat TPMS:t ja toisissa vanteissa HUFin anturit. Molemmat toimii yhtä hyvin ja samalla tavalla. Tarkkaan ottaen HUFit oli liki ainoat jotka kävi Lemmareiden adaptereihin.
Yleisesti ottaen en kyllä edes yrittäisi kiinankopioilla. Mut kukin tyylillään.
JarppaBMW i4M50 individual -23
exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12
e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Comment
-
-
Originally posted by 314da View PostSamoja Continentalin tekemiä antureita OE varmaan oikea määritelmä!F20 116d
E63 645
E28 528
F30 320d x-drive
F31 335d x-drive
ex. e92 335d, e91 325I pre-lci, e84 X1 2.0d x-drive, e91 320d,e90 320i,e46 316i, e87 118d, e46 320i, e46 330xd, e46 330d, e39 528i, e32 750i, e32 730i, e34 525i
KTM 1290 Super Adventure
K1200S
ex. K1200RS, K1200R, F800S, R1100S
Comment
-
-
Originally posted by Jarppa63 View PostMulla on Bemarin omat TPMS:t ja toisissa vanteissa HUFin anturit. Molemmat toimii yhtä hyvin ja samalla tavalla. Tarkkaan ottaen HUFit oli liki ainoat jotka kävi Lemmareiden adaptereihin.
Yleisesti ottaen en kyllä edes yrittäisi kiinankopioilla. Mut kukin tyylillään.
Jarppa
Koodatkaa koko TPMS pois ja vaha kunnon RPA päälle niin ei aina tarvitse miettiä antureita kun vaihtelee renkaita tai vanteita. Se toimii ihan yhtä hyvin, kun ei sillä mitään lisäarvoa ole että näkee paineet näytöltä.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Tuli ostettua tuollainen f30 316i vm. 2013. Löytyy sporttinahat ja kattoluukkua yms. pientä kivaa. Ainoa miinus on tietysti tehopuoli, toki kulutus on mukavan matala.
Onkohan kellään kokemusta ohjelmoinnista ko. malliin? Sama moottori löytyy ilmeisesti 320i-mallista, josta puristettu hieman enemmän tehoa ulos. Celtictuning lupailee kuitenkin yli 200 hevosvoimaa ohjelmalla. Ohjelma kiinnostaisi, mutta uskaltaako 150tkm ajettua ajettua moottoria puristaa noin korkeaviritteiseksi?F30 330e -18
ex:F30 316i -13
ex:E36 316 -93
ex:E36 323 -96
Comment
-
-
Originally posted by Joelbmw View PostTuli ostettua tuollainen f30 316i vm. 2013. Löytyy sporttinahat ja kattoluukkua yms. pientä kivaa. Ainoa miinus on tietysti tehopuoli, toki kulutus on mukavan matala.
Onkohan kellään kokemusta ohjelmoinnista ko. malliin? Sama moottori löytyy ilmeisesti 320i-mallista, josta puristettu hieman enemmän tehoa ulos. Celtictuning lupailee kuitenkin yli 200 hevosvoimaa ohjelmalla. Ohjelma kiinnostaisi, mutta uskaltaako 150tkm ajettua ajettua moottoria puristaa noin korkeaviritteiseksi?
Eipä 320i:llä ja tuolla ole koneen puolesta juurikaan yhteistä. 316i on PSA-moottori (Citroen, Peugeot, BMW). Sitten taas 320i ja 328i on "käytännössä" sama kone, joista irtoaa helposti vajaa 300hv.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by Joelbmw View PostTuli ostettua tuollainen f30 316i vm. 2013. Löytyy sporttinahat ja kattoluukkua yms. pientä kivaa. Ainoa miinus on tietysti tehopuoli, toki kulutus on mukavan matala.
Onkohan kellään kokemusta ohjelmoinnista ko. malliin? Sama moottori löytyy ilmeisesti 320i-mallista, josta puristettu hieman enemmän tehoa ulos. Celtictuning lupailee kuitenkin yli 200 hevosvoimaa ohjelmalla. Ohjelma kiinnostaisi, mutta uskaltaako 150tkm ajettua ajettua moottoria puristaa noin korkeaviritteiseksi?
Mulla on 92tkm (ostettu 24tkm mittarissa) ajettu 10/2014 valmistettu 316iA F31. 66tkm kohdalla ohjelmoitu Motorbitissä. Vakiona mitattu dynossa 153hp/254Nm. Ohjelmoituna 205hp/328Nm. Eihän tuo nytkään mikään raketti ole, mutta ei harmita ajella toisinkuin vakiona. Eikä pieni bensakone muutu miksikään diesel tyyliseksi vääntökoneeksi vaikka kuinka ohjelmoisi. Tämä on kuulemma käytännössä pakollinen jos lastuttaa ja asensinkin jo etukäteen:
Siihen en osaa ottaa kantaa että uskaltaako noilla kilsoilla tehdä mitään. Motorbitin kaveri suositteli vaan että puolittaa öljyn- ja tulpanvaihtovälin.
Comment
-
-
Tuli hommattua 335i xdriveen Eisenmann takapönttö, jonka asennus vaatii ehkä hieman takapuskurin modausta.
Onko antaa suosituksia Itä-Helsingin alueelta hyvästä mestasta, jossa tuollaisen snadin homman voisi teettää?
Ja "opettakaa samalla tyhmää", saako vanhan vaimentimen mukaan kuluitta vai onko takapönttö runkopanttiosa, josta joutuu maksamaan jotain jos haluaa vanhan takapöntön talteen.f31 335i xdrive
ex-Toyota Rav-4
ex-e92 335i xdrive
ex-e90 330i xdrive
ex-e61 530d xdrive
ex-f31 330d xdrive
Comment
-
Comment