Originally posted by JJT
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E28 Kysymyksiä ja vastauksia
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ilmeisesti on vääränlainen vesipumppu sitte. Syyläristä lähtee ohut letku sille mehukattipurkille.. Eli ei muuta kun erillaista vesipumppua vaihtamaan ja paisaria hommaamaan?Last edited by RoadRacing; 07-12-2010, 00:48.sigpic
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Joo, uudemman mallisesta vesipumpusta puuttuu tuo paisarin lähtö.Originally posted by RoadRacing View PostIlmeisesti on vääränlainen vesipumppu sitte. Syyläristä lähtee ohut letku sille mehukattipurkille.. Eli ei muuta kun erillaista vesipumppua vaihtamaan ja paisaria hommaamaan?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Offtopic:
Miten noilla uusilla Bimmereillä voi ajaa - TALVELLA?
- Luistonesto.
- Varmaan kiihdyttäessäkin joku esto?
- Nelipyöräveto.
- Möyrintäautomatiikka?
- Ohjauksenvirheliikkeidenkorjaus?
Onko UUSI BMW enää "ajajan auto"?
PS. Nautitaan motarin ramppi läpi sivuttain
- siinä kumminkaa tutkaa oo -
							
						Last edited by tsbmw; 07-12-2010, 21:54.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Eipä taida olla absit välttämättömät. On saanut uutena ilmankin.Originally posted by uho-matti View Postvm 86. 520:iin olis tarkoituksena vaihtaa m30b35 moottori. selviääkö tuossa akselisto/jarru muutoksilla vai pitääkö alkaa abs:sien kanssa värkkäämään."Ehtiikö herneet pehmetä?" -J.A. Sandels-
e90 335i
Ex: e28 518i x2, e28 528i, e34 540ia x2, e39 525i, e38 740ia
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Älä unta nää...Originally posted by Bimmero View PostEipä taida olla absit välttämättömät. On saanut uutena ilmankin.
PS. Mittee mahtannoo oikkee rahtierata se "turboruuvvi" - suoasinkos sittäe AENAI halutessain kiäntää mihin ny millonnii - katastuksessa nui, tahe polliisiaatonii kohallai suijjaatttaasin kuokkoo?Last edited by tsbmw; 08-12-2010, 17:19.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
kyllä siitä 3,4litrasesta on vähän tullu haaveiltua. tuo jarru asia vaan hieman mietityttää.Originally posted by tsbmw View PostÄlä unta nää...
PS. Mittee mahtannoo oikkee rahtierata se "turboruuvvi" - suoasinkos sittäe AENAI halutessain kiäntää mihin ny millonnii - katastuksessa nui, tahe polliisiaatonii kohallai?bmw e61 - 535da
POHJANMAA CONNECTION
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
No voep olla taikka sitten voep olla toisinnii. Mutta kuitenkin, kyllä sen koneen sinne ilman abseja saa... on nähty ja on ollut jopa muutoskatsastettu, ja vielä suomessa.Originally posted by tsbmw View PostÄlä unta nää...
PS. Mittee mahtannoo oikkee rahtierata se "turboruuvvi" - suoasinkos sittäe AENAI halutessain kiäntää mihin ny millonnii - katastuksessa nui, tahe polliisiaatonii kohallai suijjaatttaasin kuokkoo?
Ja kyllä voit kääntää sen turboruuvin aina siihen asentoon kun vain haluat
							
						"Ehtiikö herneet pehmetä?" -J.A. Sandels-
e90 335i
Ex: e28 518i x2, e28 528i, e34 540ia x2, e39 525i, e38 740ia
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Turboruuviloeta uon vaella, tie miun kinner tarvihtoo voemmoa! Kuntuotannii uon huoveellu ylöskorjoomisesta ja aenae vähännii koettaessaen - on tullunna kaekenlaeset räntieraokset vastoan! "Turboruuvvi" suoattas ollannii jonniinlaenen helepotus immeesen elämeen? Suasko sen "turboruuvvin" sovitettuva remelilöehennii - jonennii?Originally posted by Bimmero View PostNo voep olla taikka sitten voep olla toisinnii. Mutta kuitenkin, kyllä sen koneen sinne ilman abseja saa... on nähty ja on ollut jopa muutoskatsastettu, ja vielä suomessa.
Ja kyllä voit kääntää sen turboruuvin aina siihen asentoon kun vain haluat
Jotta katastuksessa voema poekkee?Last edited by tsbmw; 08-12-2010, 18:36.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Terveppä taas.
Nyt on alkanut huolettamaan tuon vanhan herran lämmöt.
Eli autohan on edelleen se 518 e28 ja 84
No tässä pirssissä ei tarvi palella. Talvellakaan.
Eli lämpö mittari nousee normi ajossa sinne mittarissa keskikohan ja punarajan väliin.
Mitähän tuolle keksisi kun tuossa hetki taka päin oli ne yli 25 pakkaset niin silloin ei noussuku vähän yli puolen välin.
Tänään vaihoin termostaatin ja nesteet ilmasinki kunnolla ja vielä näyttää nuo lämmöt nousevan tuohon mihin ennenki. Joskus kun kaupungissa ajaa niin saattaa pysyä tasan puolessavälissä mutta viimeistään nelos tietä ajaessa nousee tuohon punaisen ja puolenvälin väliin. Yleensä nousee sinne yli puolen välin kaupungissaki.
Mitä tuolle tekisi???? Epäilen että visko ei toimi mutta tuntuu ihmeeltä ku kaikki valittaa että ei lämpeä ja suunittelevat viskon poistoa.
Ilmiö tuli tässä jokin tovi sitten kesällä ei ollu syksyllä ei miusta ollu moista.
Sanokaa viisaammat että mikä tuota vaivaa???????
Termostaatti oli 85 niinku etellinenki edellinen näytti olevan BMW:n leimalla varustettu
(Kopissa hiki ainaki valuu jos pitää lämmitystä täysillä ja puhallinta 1 tai 2 asennossa)-BMW e46 320d aut -04
-Toyota HiAce 4X4 -89
-Suzuki sj 410 -87
-Volvo Amazon b18 -63
-BMW e28 518 -84 "vanha herra" ex
-VW kupla 1300 -68 "kuura kyttyrä" ex
-Mercedes benz w110 -66 "heckflosse" ex
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Meikäläisellä oli samanlaista ongelmaa 518:ssa. Vaihdoin termostaatin ja vesipumpun ja sen jälkeen ei käynyt lämmöt kertaakaan yli puolenvälin.Originally posted by tyhtis View PostTerveppä taas.
Nyt on alkanut huolettamaan tuon vanhan herran lämmöt.
Eli autohan on edelleen se 518 e28 ja 84
No tässä pirssissä ei tarvi palella. Talvellakaan.
Eli lämpö mittari nousee normi ajossa sinne mittarissa keskikohan ja punarajan väliin.
Mitähän tuolle keksisi kun tuossa hetki taka päin oli ne yli 25 pakkaset niin silloin ei noussuku vähän yli puolen välin.
Tänään vaihoin termostaatin ja nesteet ilmasinki kunnolla ja vielä näyttää nuo lämmöt nousevan tuohon mihin ennenki. Joskus kun kaupungissa ajaa niin saattaa pysyä tasan puolessavälissä mutta viimeistään nelos tietä ajaessa nousee tuohon punaisen ja puolenvälin väliin. Yleensä nousee sinne yli puolen välin kaupungissaki.
Mitä tuolle tekisi???? Epäilen että visko ei toimi mutta tuntuu ihmeeltä ku kaikki valittaa että ei lämpeä ja suunittelevat viskon poistoa.
Ilmiö tuli tässä jokin tovi sitten kesällä ei ollu syksyllä ei miusta ollu moista.
Sanokaa viisaammat että mikä tuota vaivaa???????
Termostaatti oli 85 niinku etellinenki edellinen näytti olevan BMW:n leimalla varustettu
(Kopissa hiki ainaki valuu jos pitää lämmitystä täysillä ja puhallinta 1 tai 2 asennossa)e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	isoR
Miltähän se jäähytin näyttää? Monesti noissa vanhemmissa murenee kennon rivat irti niistä ohuista putkista, ja sen jälkeen ei oikein jäähdytin toimi suunitellusti. Vaikuttaa juurikin nopeassa ajossa jäähdytystehoon.Originally posted by tyhtis View PostTerveppä taas.
Nyt on alkanut huolettamaan tuon vanhan herran lämmöt.
Eli autohan on edelleen se 518 e28 ja 84
No tässä pirssissä ei tarvi palella. Talvellakaan.
Eli lämpö mittari nousee normi ajossa sinne mittarissa keskikohan ja punarajan väliin.
Mitähän tuolle keksisi kun tuossa hetki taka päin oli ne yli 25 pakkaset niin silloin ei noussuku vähän yli puolen välin.
Tänään vaihoin termostaatin ja nesteet ilmasinki kunnolla ja vielä näyttää nuo lämmöt nousevan tuohon mihin ennenki. Joskus kun kaupungissa ajaa niin saattaa pysyä tasan puolessavälissä mutta viimeistään nelos tietä ajaessa nousee tuohon punaisen ja puolenvälin väliin. Yleensä nousee sinne yli puolen välin kaupungissaki.
Mitä tuolle tekisi???? Epäilen että visko ei toimi mutta tuntuu ihmeeltä ku kaikki valittaa että ei lämpeä ja suunittelevat viskon poistoa.
Ilmiö tuli tässä jokin tovi sitten kesällä ei ollu syksyllä ei miusta ollu moista.
Sanokaa viisaammat että mikä tuota vaivaa???????
Termostaatti oli 85 niinku etellinenki edellinen näytti olevan BMW:n leimalla varustettu
(Kopissa hiki ainaki valuu jos pitää lämmitystä täysillä ja puhallinta 1 tai 2 asennossa)
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kokeile vaihtaa lämpömittarin anturi. Pitäis olla alle 10€ osa...Originally posted by tyhtis View PostTerveppä taas.
Nyt on alkanut huolettamaan tuon vanhan herran lämmöt.
Eli autohan on edelleen se 518 e28 ja 84
No tässä pirssissä ei tarvi palella. Talvellakaan.
Eli lämpö mittari nousee normi ajossa sinne mittarissa keskikohan ja punarajan väliin.
Mitähän tuolle keksisi kun tuossa hetki taka päin oli ne yli 25 pakkaset niin silloin ei noussuku vähän yli puolen välin.
Oma 518 -84 teki samanlaista ja anturin uusimisella mittari näyttä taas oikein.Kokeilemalla se selviää...
Comment
 
Comment