Originally posted by jakeluvesimies
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E28 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
"Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä
-
-
Originally posted by 9313juha View PostEikös tuo se "kova" 4-vaihteinen, jota valmistettiin hetken aikaa rinnan EH-esivalintaisen kanssa? Mullakin yksi vähän ajettu 728iA:sta 90-luvulla purettu lojuu joutavana. Lukkoturbiinille on jokin heräte, jonka mukaan se osaa kytkeytyä. En nyt ulkoa muista ETK:ta vilkaisematta onko laatikossa mitään sähköistä esim. nopeussignaalia vai päätteleekö nopeuden mekaanisesti/alipaineen ohjaamana. Jos jälkimmäinen, luulisi alipainetiietoa pystyvän manipuloimaan. Jenkeissä esim. Chevy C1500 4,3l TH700R4 -laatikossa lukkoturbiini on toteutettu siten, että on kakai D-asentoa. Toisessa turbiini kytkeytyy, toisessa ei. Jälkimmöistä pitäisi käyttää nurkaa-ajossa ja vaunun vedossa.
Comment
-
-
Onkos kaikkissa 518-520 rumpujarrut takana? Jostain muistelin lukeneeni, että jossain viimesimmissä 520 olis levyjarrut takana?Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by Läbä View PostOnkos kaikkissa 518-520 rumpujarrut takana? Jostain muistelin lukeneeni, että jossain viimesimmissä 520 olis levyjarrut takana?"Ehtiikö herneet pehmetä?" -J.A. Sandels-
e90 335i
Ex: e28 518i x2, e28 528i, e34 540ia x2, e39 525i, e38 740ia
Comment
-
-
Originally posted by Bimmero View PostOikein oot lukenu...Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by eicca75 View Postmoro. pari kyssäriä. 34:sen jarrut kävi vissiin suoraan eteen 28:siin. mut kuinkas nuo takajarrut? levyt löytyy ja absit. ja kuinkas noi m50 suuttimet tuohon m20 pataan. menikös ne suoraan vaan vaihtamalla?Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Jaahas tänään piti lähtee käyttään bemaria leimalla 3 vuoden seisonnan jälkeen, mutta kappas eipä vanhus jaksanut vaihde päällä oikein kerätä kierroksia. Vapaalla/parkilla otti paremmin jenkaa, mutta silloinkin yläkierroksilla alkoi hyytymään.
Vanha omistaja oli epähuomiossa joskus kaatanut pakkasnestettä kanisterista tankkiin, mutta oli putsannut tankin ja vaihtanut bensan suodattimen huomattuaan virheensä. Kävin vähän tankkaamassa uutta bensaa, ja alkoi hetken vapaalla polkemisen jälkeen toimimaan paremmin. Kuumottelee vaan nyt että onkohan pakkasnestebensa saanut suuttimet sen verran tukkoon, että ei jaksa, enää aueta isommilla kierroksilla? Kuinkas riippuvainen tällainen e28 on akusta? Tuntui starttaus vaan aika laiskalta
E: Masinolilla saatu käyntiin.Last edited by KarkkainenL; 09-11-2015, 22:38.Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Ison obc:n retrofit, mitkä osat tarvitaan luovuttajasta?-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
-
Originally posted by leksii View PostMitä jousijäykkyyksiä ootte käyttäny BC:n alustan yhteydessä?
Comment
-
-
Itellä nyt BC Racing noilla vakioilla 7/6 kg jousilla ja vois olla m20 kanssa melkeen löysemmätkin. Luulen että m30 kanssa just passelit, kunhan sen sais vaan eka keulilleVikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
Comment