Ei joku mukava tyyppi viittis mitata m51d25 motin imuilman lämpöanturin vastusta, kun on mielellään viileä kone? kuumana ei niin mukava mitata... Vai löytyykö jostain netin syövereistä arvoja??
Ei joku mukava tyyppi viittis mitata m51d25 motin imuilman lämpöanturin vastusta, kun on mielellään viileä kone? kuumana ei niin mukava mitata... Vai löytyykö jostain netin syövereistä arvoja??
Jahas, löysinkin lopulta netistä seuraavat arvot:
+20C 6200ohm
+80C 660ohm
Vielä kun jossain välissä kerkiäisi kattoo, että onko arvot siellä päinkään
Vielä kun jossain välissä kerkiäisi kattoo, että onko arvot siellä päinkään
Ja siinä se vika ilmeisesti oli pöllytykselle ja uupumiselle. ajon jälkeen imusarja oli vajaa 60 astetta lämmin päältä mitattuna ja vastus tais olla 1300-1500, en muista tarkkaan. Luulin jopa että voipi olla kohillaankin. Noh kone jäähtyi puoltoista tuntia konepelti auki ja imusarjan lämpötila 37. Resistanssi hyppäskin sitte päälle 30kOhmin...
Kerran ex 535 akkua vaihdellessa napsahti tuosta kohtaa juuri sellanen "latta" poikki eikä siihen isoa väkivaltaa tarvittu.. eli joku heikko lenkkihän siinä kohtaa on.
Kutistesukan kun otti pois niin sellanen ohkanen kikkare siinä oli mikä oli taitoksesta keskeltä katki..
Saattoi tietty olla joku entisen omistajan patenttikin mutta mutta
näyttäis olevan siellä jonkinlainen putki/kotelo,kun toi kaapeli tekee tuollaisen terävän mutkan:think teipit pois ja katselemaan.
siellä teipin sisällä voi olla hapettumia
Kerran ex 535 akkua vaihdellessa napsahti tuosta kohtaa juuri sellanen "latta" poikki eikä siihen isoa väkivaltaa tarvittu.. eli joku heikko lenkkihän siinä kohtaa on.
Kutistesukan kun otti pois niin sellanen ohkanen kikkare siinä oli mikä oli taitoksesta keskeltä katki..
Saattoi tietty olla joku entisen omistajan patenttikin mutta mutta
Juu ei se on "fusible link" Ei nyt varsinaisesti kolaria varten.
Toinen siis noista pääsulakkeista taitaa olla 50a jos oikein muistan.
Tuon pitäisi pysyä juuri ehjänä kolarissa kun läpi kulkee ikkunat, keskuslukko yms.
Comment