Originally posted by turbosukka
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juu huomattu on mutta ei sille kannata mitään tehä ennenku loppuu vedentulo sisään
BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
-
Seuraa sitä kaapelia edes vähän pidemmälle. Ei se kaukana ole.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
Ei joku mukava tyyppi viittis mitata m51d25 motin imuilman lämpöanturin vastusta, kun on mielellään viileä kone? kuumana ei niin mukava mitata... Vai löytyykö jostain netin syövereistä arvoja??
Comment
-
Katoin niin pitkälle ku pysty, ei näy. Tuskin se nyt etupenkinkään alla onOriginally posted by |foder| View PostSeuraa sitä kaapelia edes vähän pidemmälle. Ei se kaukana ole.
BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
No jopas... :thinkOriginally posted by Rhodry View PostKatoin niin pitkälle ku pysty, ei näy. Tuskin se nyt etupenkinkään alla on
Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
Jahas, löysinkin lopulta netistä seuraavat arvot:Originally posted by maanmittaaja View PostEi joku mukava tyyppi viittis mitata m51d25 motin imuilman lämpöanturin vastusta, kun on mielellään viileä kone? kuumana ei niin mukava mitata... Vai löytyykö jostain netin syövereistä arvoja??
+20C 6200ohm
+80C 660ohm
Vielä kun jossain välissä kerkiäisi kattoo, että onko arvot siellä päinkään
Comment
-
Mitä tossa sähköteipin alla on?Originally posted by Rhodry View PostKatoin niin pitkälle ku pysty, ei näy. Tuskin se nyt etupenkinkään alla on
Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
Eikös siinä se lättäsulake ole mikä törmäyksen sattuessa napsahtaa poikki ja katkasee virratOriginally posted by Läbä View PostMitä tossa sähköteipin alla on?BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
Ja siinä se vika ilmeisesti oli pöllytykselle ja uupumiselle. ajon jälkeen imusarja oli vajaa 60 astetta lämmin päältä mitattuna ja vastus tais olla 1300-1500, en muista tarkkaan. Luulin jopa että voipi olla kohillaankin. Noh kone jäähtyi puoltoista tuntia konepelti auki ja imusarjan lämpötila 37. Resistanssi hyppäskin sitte päälle 30kOhmin...Originally posted by maanmittaaja View PostJahas, löysinkin lopulta netistä seuraavat arvot:
+20C 6200ohm
+80C 660ohm
Vielä kun jossain välissä kerkiäisi kattoo, että onko arvot siellä päinkään
Comment
-
-
Kerran ex 535 akkua vaihdellessa napsahti tuosta kohtaa juuri sellanen "latta" poikki eikä siihen isoa väkivaltaa tarvittu.. eli joku heikko lenkkihän siinä kohtaa on.Originally posted by Muurahainen View PostNo eihän E34:ssä kaapelissa ole paukkua...
Kutistesukan kun otti pois niin sellanen ohkanen kikkare siinä oli mikä oli taitoksesta keskeltä katki..
Saattoi tietty olla joku entisen omistajan patenttikin mutta mutta
BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
En ihan varma oke kun unohdin illalla varmistaa mutta veikkaisin että johtoja.Originally posted by Läbä View PostMitä tossa sähköteipin alla on?BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
näyttäis olevan siellä jonkinlainen putki/kotelo,kun toi kaapeli tekee tuollaisen terävän mutkan:think teipit pois ja katselemaan.
siellä teipin sisällä voi olla hapettumiaLast edited by waudeville; 05-09-2014, 09:29.e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
Juu ei se on "fusible link" Ei nyt varsinaisesti kolaria varten.Originally posted by turbosukka View PostKerran ex 535 akkua vaihdellessa napsahti tuosta kohtaa juuri sellanen "latta" poikki eikä siihen isoa väkivaltaa tarvittu.. eli joku heikko lenkkihän siinä kohtaa on.
Kutistesukan kun otti pois niin sellanen ohkanen kikkare siinä oli mikä oli taitoksesta keskeltä katki..
Saattoi tietty olla joku entisen omistajan patenttikin mutta mutta
Toinen siis noista pääsulakkeista taitaa olla 50a jos oikein muistan.
Tuon pitäisi pysyä juuri ehjänä kolarissa kun läpi kulkee ikkunat, keskuslukko yms.
Comment
-
Originally posted by Läbä View PostMitä tossa sähköteipin alla on?Riittävästi kun kairaa, niin toinen sulake. Näyttäis, että akulle tulevasta kaapelista puuttuisi muuan pikku boxi.Originally posted by Rhodry View PostEn ihan varma oke kun unohdin illalla varmistaa mutta veikkaisin että johtoja.
E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
Comment