Autosta löytyy hifisysteemi mutta kontista puuttuu vahvari. Toimiiko jos vaihtaa jonkun tarvike vahvarin tilalle (jotain ihmeliittimiä siellä kaiutinpiuhojen lisäksi) vai onko yksinkertaisesti paras hommata bemarin oma vahvari?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by J__L View PostAutosta löytyy hifisysteemi mutta kontista puuttuu vahvari. Toimiiko jos vaihtaa jonkun tarvike vahvarin tilalle (jotain ihmeliittimiä siellä kaiutinpiuhojen lisäksi) vai onko yksinkertaisesti paras hommata bemarin oma vahvari?
Comment
-
-
Originally posted by Kibitzer View PostE34 535 90. Onko tuossa paikat webaston akulle ja lisäakulle, vai kuuluisiko muuta tuonne muuta? Myös nuo releet ja sulakkeet aiheuttavat ihmetystä- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostTaitaa olla sisäisesti egs loorassa?
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostRele löytyi boksin sisältä ja uus rele maksaa 6€. Nyt on boksi putsattu sisältä, ja jos vika ei poistu, niin kattoo johtosarja läpitte ja jos sieltä ei löydy mitään niin kolvi käteen ja rele vaihtoon. Ei paha homma mitä tossa tutkailtua tuli, kunhan löytyy vaan tarpeeks teräväkärkinen kolvi.
Eiköhän se siitä ehjene luulisin.
Comment
-
-
Originally posted by jrjustus View PostMorjens, en siis ole nyt löytänyt mistään vakio iskunvaimentimia eteen E34 520 vm 89 mistähän mahtaisi saada?
KL-Varaosat, merkkiliike...
Motonet yms paikalliset varaosapisteet.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by jrjustus View PostNo lähes kaikista mistä katsonu niin vm 90 ylöspäin?
Jos internet on ollut tähän asti hakulaitteena niin suosittelen seuraavaksi kokeilemaan puhelinsoittoa tai vierailua lähimpään varaosamyymälään.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Käynnistysongelma:
E34 525 -93 käynnistyi huonosti, röpötti pari sekuntia ja sammui. Eikä lähtenyt enää käyntiin. Starttimoottori pyörii hitaammin ja hitaammin joka yrityksellä, joten päättelin että akku on tullu tiensä päähän, mutta yleismittari näytti akun jännitteeksi 12,32 auton ollessa sammuksissa. Eikös tuo ole aika optimaalinen lukema? Voiko akku olla pois pelistä vaikka jännite on hyvä? Sormet ristissä toivon että tää ei ole mikään kallis juttu.
Edit: Syyllinen ei ollutkaan akku, vaan ilmeisesti jotain ilmapuolen häikkää. Kauheella sahaamisella ja kenkimisellä saatiin auto käymään. Oisko ilmamassamittari sökö?Last edited by Kv1984; 20-02-2015, 17:32.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
12,32 on kyllä suht matala jännite, mutta se ei kerro kaikkea. Akun tyypistä ja iästä riippuen täysi akku antaa 12,6v-13v~. Voit kokeilla mitata paljonko jännite sukeltaa kun starttaa. Se on tärkempi tieto tuossa käynnistyksessä. Kuullostaa kyllä, että ongelmasi on akussa. Kokeile elvyttää akkua laturilla, jos lähtee siten toimimaan kannattaa selvittää mistä virran loppuminen on johtunut mm. akun ikä, seisottaminen, latausjännite, pätkäajo. Tarvittaessa uusi akku ettei jätä käynnistymättä uudestaan.Last edited by Gineer; 20-02-2015, 17:02.
Comment
-
-
Kokeiltiin toisella, täyteen ladatulla akulla -> ei auttanut.
Rutkasti kaasua ja hirveesti starttailua, huohotinputki ja imuilmaputki irtonaisena, sitten lähti. Kävi 10 min. ihan tasaisesti. Saa nähdä käynnistyykö enää seuraavan kerran. Mä epäilen jotain tukkeumaa huohotinputkessa tai ilmaputkissa, tai sitten ilmamassamittari on päässyt paskaantumaan.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostKokeiltiin toisella, täyteen ladatulla akulla -> ei auttanut.
Rutkasti kaasua ja hirveesti starttailua, huohotinputki ja imuilmaputki irtonaisena, sitten lähti. Kävi 10 min. ihan tasaisesti. Saa nähdä käynnistyykö enää seuraavan kerran. Mä epäilen jotain tukkeumaa huohotinputkessa tai ilmaputkissa, tai sitten ilmamassamittari on päässyt paskaantumaan.
Comment
-
Comment