Mittariston kondensaattorit ja ledinäytöt
Tämä ei tullut konkkien vaihdolla kuntoon. Analogi(viisari)mittarit toimivat siis alun perinkin, samoin varoitusvalot ym. eli kaikki mikä on hehkulampuilla toteutettu.
Trippi- ja km-mittarilukema, huoltovalo / CC-näyttö sekä automaattilaatikon valinnat ovat ledinäytöillä ja ne ovat edelleen epäkunnossa, aivan kuten aaapen laittamassa linkissäkin näkyy. Aluksi voi toimia, mutta olla myös toimimatta, seuraavaksi tekstit menevät sekaisin ja pomppivat sinne tänne ja lopuksi häviävät kokonaan ja taustavalot jäävät himmeänä vilkkumaan taustalle. Tämä kai vaatisi joko jonkun piirikortin tai muiden osien vaihtoa tai sitten koko mittariston uusimisen tullakseen kuntoon.
Omassa katiskassa oli uudempi mittaristo (540iA -93), jossa oli eri setti kondensaattoreita ja piirilevy irtoaa eri tavalla; ts. hajottamalla kertakäyttöiset kiinnikkeet eikä nätisti ruuveilla. Jos ylläpito näkee tarpeelliseksi, niin voin koostaa tästä harjoituksesta ohjeet tälle mittarimallille (osat, miten auki ja millä kasaan + jonkinlaiset kuvat).
Originally posted by E39-530A
View Post
Trippi- ja km-mittarilukema, huoltovalo / CC-näyttö sekä automaattilaatikon valinnat ovat ledinäytöillä ja ne ovat edelleen epäkunnossa, aivan kuten aaapen laittamassa linkissäkin näkyy. Aluksi voi toimia, mutta olla myös toimimatta, seuraavaksi tekstit menevät sekaisin ja pomppivat sinne tänne ja lopuksi häviävät kokonaan ja taustavalot jäävät himmeänä vilkkumaan taustalle. Tämä kai vaatisi joko jonkun piirikortin tai muiden osien vaihtoa tai sitten koko mittariston uusimisen tullakseen kuntoon.
Omassa katiskassa oli uudempi mittaristo (540iA -93), jossa oli eri setti kondensaattoreita ja piirilevy irtoaa eri tavalla; ts. hajottamalla kertakäyttöiset kiinnikkeet eikä nätisti ruuveilla. Jos ylläpito näkee tarpeelliseksi, niin voin koostaa tästä harjoituksesta ohjeet tälle mittarimallille (osat, miten auki ja millä kasaan + jonkinlaiset kuvat).
Comment