Löytyykös noita kardaanin takapään cv niveliä jostain tarvikeosana? Orkkikselle antoi kl-varaosat hintaa 313€, mikä tuntuu aika tyyriiltä
Nykyinenkään ei varsinaisesti kyllä rikki ole, mutta siinä on jo pieni välys ja suojakumissa pienoinen reikä. Vai onko noihin iloa laittaa vaan uudet rasvat sisään? Auto -89 535i typ210 perällä.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
-
M60b30 oikein toimivan IMM:n livedatan arvot pitäisi olla?
Samaa käytetty myös M50 2.5 ja M62 3.5 edit: myös S50Last edited by JaniR; 14-03-2018, 13:33.-Turku Connection- & MummyTownCruiser
Comment
-
Tietääkö kukaan minkä värinen on alkuperäiselle antennivahvistimelle menevä johto tuolla soittimen takana? Lisäksi on myös hukassa jatkuvan virran ja virtalukolta tulevan herätevirran värit. On meinaan melkonen sokeripala härdelli tehty tuonne
MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
Muistaakseni valkoinen, loput löytyy ETM:stä
EDIT: punavalkoinen on jatkuva +12vLast edited by Axum; 18-03-2018, 01:35.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Kytkentäkaaviot taitaa löytyä täältä. Niistä selviää mm johtojen värit.
Comment
-
käynti ongelma
Eli olisi E34:n kanssa seuraavanlaisia ongelmia:
Moottorina M60B30 ja sen perässä 5hp18
Moottori käy vain kuljettajan puolen sylintereillä eli vänkärin puollelle ei tule ollenkaan kipinää.
Vaihdelaatikko tuntuisi olevan vikatilassa ja siitä johtuen luistaa.
Nämä ongelmat alkoivat yhtäkkiä ja ovat pari kertaa ilmenneet ja nyt ne ovat jääneet päälle koko ajan.
Autoon on vaihdettu nokan ja kampiakselin asentotunnistimet ja niillä ei ole vaikutusta. Puristuspaineet on mitattu ja niissä ei ollut mitään hälyyttävää.
Vikakoodeja ei pääse jostain syystä lukemaan kun mikään vikakoodin lukija ei pääse moottorin eikä vaihdelaatikon ohjainlaitteeseen sisään. Autoon on myös toista ecua kokeiltu ei vaikutusta
Mistähän tällaiset oireet voisivat johtua ja mitä kannattaisi alkaa tutkimaan.Last edited by Bode86; 25-04-2018, 20:41.nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto
Sotkamo connection 
Comment
-
Onks näissä katit molemmin puolin? Toisen puolen katti tukossa?Originally posted by Bode86 View PostEli olisi E34:n kanssa seuraavanlaisia ongelmia:
Moottorina M60B30 ja sen perässä 5hp18
Moottori käy vain kuljettajan puolen sylintereillä eli vänkärin puollelle ei tule ollenkaan kipinää.
Vaihdelaatikko tuntuisi olevan vikatilassa ja siitä johtuen luistaa.
Nämä ongelmat alkoivat yhtäkkiä ja ovat pari kertaa ilmenneet ja nyt ne ovat jääneet päälle koko ajan.
Autoon on vaihdettu nokan ja kampiakselin asentotunnistimet ja niillä ei ole vaikutusta. Puristuspaineet on mitattu ja niissä ei ollut mitään hälyyttävää.
Vikakoodeja ei pääse jostain syystä lukemaan kun mikään vikakoodin lukija ei pääse moottorin eikä vaihdelaatikon ohjainlaitteeseen sisään. Autoon on myös toista ecua kokeiltu ei vaikutusta
Mistähän tällaiset oireet voisivat johtua ja mitä kannattaisi alkaa tutkimaan.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
Mulla on talviautona ollu m50b25 koneinen manuaali e34 vuodelta -90
Varastossa pölyttyy m5 kytkinasetelma s38b36 koneisesta autosta samaa ikäluokkaa kuin tuo oma kansanmalli.
Kytkin muistini mukaan sama halkaisija. Käykö tuo asetelma autooni?E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Nyt saatana menee hermot. Missä vielä voi olla vika kun ikkunat, kattoluukku ja pyyhkijät ei toimi, sulakkeet ok, pääsulake ok, takaluukun johtosarja ok ja rm-boksikin vaihdettu ja silti ei toimi?BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
Takapenkin alla niiden kaikkien boksien alla semmoisia paksuja johtonippuja. Niiden kunto kannattaisi tarkistaa. Eli johtoja on niputettu yhteen. Nämä liitokset saattavat hapettua ja vaativat toimenpiteitä eli käytännössä voi tinata niitä yhteen.Originally posted by Rhodry View PostNyt saatana menee hermot. Missä vielä voi olla vika kun ikkunat, kattoluukku ja pyyhkijät ei toimi, sulakkeet ok, pääsulake ok, takaluukun johtosarja ok ja rm-boksikin vaihdettu ja silti ei toimi?
Lähtisin sieltä nyt tutkailemaan.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Lisäksi kaavio käteen ja yleismittarilla tutkimaan että mihin asti virta kulkee.Originally posted by Haju69 View PostTakapenkin alla niiden kaikkien boksien alla semmoisia paksuja johtonippuja. Niiden kunto kannattaisi tarkistaa. Eli johtoja on niputettu yhteen. Nämä liitokset saattavat hapettua ja vaativat toimenpiteitä eli käytännössä voi tinata niitä yhteen.
Lähtisin sieltä nyt tutkailemaan.
Nuo on joskus aika hanurista tutkia mutta kun oppii lukemaan kaaviota niin helpottuu homma reilustiE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Tekniikan vaihto kyseessä, automaatti laatikko m60 perässä, iso vaihde koko ajan päällä. Mikä mahtaa vaikuttaa tuohon että on iso vaihde päällä koko ajan.?Pakko vaihteillakaan ei mitään merkitystä. Laatikko ja boksi toimivasta autosta otettu ettei niissä pitäisi olla ainakaan vikaa... Keppiin kytketty sähköt yms niinkuin kuuluukin. Saako tuon tilan nollattua jotenkin, akun irti käyttö ei vaikutta mitään
e: perävälitys väärä, vaikuttaako? ei ole kytketty mittaristoon mitenkään.Last edited by mualari; 16-05-2018, 01:15.e46 330d facelift touring
e23 bagged/m60
EX: e34 525i -96 stankke touring
EX: e30 316i -88 sedan Winterbeater
EX: e34 520i -89 sedan
Comment
-
Originally posted by mualari View PostTekniikan vaihto kyseessä, automaatti laatikko m60 perässä, iso vaihde koko ajan päällä. Mikä mahtaa vaikuttaa tuohon että on iso vaihde päällä koko ajan.?Pakko vaihteillakaan ei mitään merkitystä. Laatikko ja boksi toimivasta autosta otettu ettei niissä pitäisi olla ainakaan vikaa... Keppiin kytketty sähköt yms niinkuin kuuluukin. Saako tuon tilan nollattua jotenkin, akun irti käyttö ei vaikutta mitään
e: perävälitys väärä, vaikuttaako? ei ole kytketty mittaristoon mitenkään.
Saako laatikko nopeustiedon?E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Teinkin asiasta jo osto ilmoituksen mutta vastauksien puutteessa levittelen asiaa tännekkin jos joku sattuis vaikka näkemään, eli hakusessa olisi E34seen Camper ja caster säätöön säätölevyt jos jollain sellaiset sattuu semmoiset löytymään tai tietää keltä kannattaa kysyä laittakaa privaa
Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
Comment