Ebaystä noita löytyy monenlaista settiä. Tilasin itelle tollasen missä tulee nuo tatitkin mukana kun jotenkin muistelen että ne olis ollut jo sillon aikapäiviä sitten vähän syöpyneen näköiset. Pelkkiä tiiviste settejä saa vähän halvemmalla. https://www.ebay.com/itm/112177753023
Jes suuri kiitos! Muista päivitellä e34 N/A projektia
Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva http://velkakello.fi/
Jes suuri kiitos! Muista päivitellä e34 N/A projektia
Joo muistetaan Ollut kyllä tehtävälistalla pistää ajan tasalle. On vaan niin pirusti perässä tuo mun projekti topikki että varattava vähän reippaammin aikaa tarinoida
Hellurei ja hellät tunteet! Onkos kukaan vaihtanu e34 525tds vehkeeseen kytkintä? Mulla olisi kytkimen vaihto edessä joten kaikki niksit sun muut on tervetulleita (ensimmäinen kytkimen vaihto minulle koskaan). Olen myös lukenut että nuo asetelmat pitäs "resetoija", oonko aiva hakoteillä vai tuleeko uudet asetelmat esijännitettyinä.
olisin vailla kuvia toukan katosta ilman(=irti purettuna) "kattokaidelistoja".
eli esim. linkeistä projektitopikkeihin joista ko. kuvia löytyisi olisin kiitollinen
edit: ja mites leveet nokkapellit tarvikkeena mahtaa sopia orggis lokasuojien väliin,
kannattaako ees yrittää? :think
olisin vailla kuvia toukan katosta ilman(=irti purettuna) "kattokaidelistoja".
eli esim. linkeistä projektitopikkeihin joista ko. kuvia löytyisi olisin kiitollinen
edit: ja mites leveet nokkapellit tarvikkeena mahtaa sopia orggis lokasuojien väliin,
kannattaako ees yrittää? :think
tuskin, mutta jostain nettikaupasta katsoessani oli leveälle maskille
tarkoitetut konepellit eri tarvikevalmistajalta kuin vanhemmat/"kapeat",
niin tulipa nyt mieleen kysyä mielipidettä sillä tarkennuksella, ettei mua
noiden toisten sopivuus kiinnosta..
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
tuskin, mutta jostain nettikaupasta katsoessani oli leveälle maskille
tarkoitetut konepellit eri tarvikevalmistajalta kuin vanhemmat/"kapeat",
niin tulipa nyt mieleen kysyä mielipidettä sillä tarkennuksella, ettei mua
noiden toisten sopivuus kiinnosta..
Aaa joo nyt tajusin. Tarkoitit V8/facelift peltiä tuolla leveellä. Kyllähän minullakin nyt käy hieman hitaalla.
Nonii vaihdoin tossa akut mittaristoon, nopeusmittari kyl alkoi toimimaan. Mutta muuten ei kyl mikään muu alkanu toimimaan ja tuli kaupanpäälle semmonen vika et ain kun räpsäyttää tai laittaa pitkät päälle nii palaa sulakkeet 2 ja 3. Mistä mahtais johtua? Ja miten sais nää muiden mittareiden toimimattomuudetkin?
Sain tuollaisen ison obc käsiini. Autossani on pikku obc ja alkuperäiswebasto sen ohjauksella. Jos laitan foorumin ohjeen mukaan ison obc niin toimiiko kaikissa isoissa obc se webasto ohjaus myös,tietty jos saisin joskus webaston laitettua kuntoonkin
Last edited by Lehtafi; 19-04-2020, 03:46.
Reason: Kyllä pitäisikin onnistua
Ilmastoinnin ollessa pois päältä puhaltaa kojelaudan sivuilla olevista suuttimista sekä jalkoihin tulikuumaa, vaikka säädöt kylmällä. Kuuman puhallus loppuu kun ilmastoinnin painaa päälle. Automaatti ilmastointi. Miekka uusittu, vesiventtiili testattu, kaikki läppämoottorit tarkastettu.
Oliko tähän se kuuluisa takalasin lämppärin liittimen irroitus mahdollinen "korjaus"?
Update tähän liittyen. Tein autoon ihan normaalisti ilmastoinnin huollon, jonka jälkeen puhalluksen lämmöt alkoi toimia just kuten pitääkin.
Eihän tuolla pitäisi olla mitään vaikutusta asiaan, eli tämä jäi tällä erää mysteeriksi.
Toisen IHKA ohjainlaitteen hommasin jo jemmaan jos häikkä palaa.
E34 520i M20B20 -89 ja jarruja pitäis uusia koko auton ympäri nii meinasin tilata Saksasta setin. Katsoin vaan että tuota etulevyä on saanu sekä tuuletettuna koossa 302x22mm että ihan normaalina levynä koossa 302x12mm. Meneekö tuo tuuletettu malli tämmöseen normaalilevylle tarkoitettuun satulaan vai pitääkö satula olla eri? :think
E34 520i M20B20 -89 ja jarruja pitäis uusia koko auton ympäri nii meinasin tilata Saksasta setin. Katsoin vaan että tuota etulevyä on saanu sekä tuuletettuna koossa 302x22mm että ihan normaalina levynä koossa 302x12mm. Meneekö tuo tuuletettu malli tämmöseen normaalilevylle tarkoitettuun satulaan vai pitääkö satula olla eri? :think
Comment