Pulttia kun käyttää pois ni näkee onko hipsinyt. Todennäköisesti
Värittelin pulttien päät mustaksi mutta eipä niihin silti jäänyt jälkiä. Eikä ne pidä enää mitään ylimääräisiä ääniäkään.. Ongelma poistui siis itsestään eikä mulla ole mitään käsitystä mistä ääni oli peräisin.
Kuinka pitkät pyöränpultit e34 voi laittaa? Mulla on nyt 10-11 kierrosta eli 15mm tai vähän yli ja joku sielä naputtaa vähän.
Ei kai 10×17 et 20 vanne voi ihan niin lähellä tukivartta pyöriä että sisäreunan tasapainot hilpsii tukivarren pokkaukseen? Vanteen reunan ja tukivarren välissä on muutama milli tyhjää ja vanteen reuna on saman muotoinen kunn peltivanteessa. Pulttien päähän ei niiden kovuudesta johtuen jää näkyviä jälkiä
10x18 et19, kohtalaisen lintassa ja auto täynnä otti kiinni, napautti ne painot irti ja olan yli niin ei oo kuulunu enää mitään. En edes tiedä että kuka helvetti ja missä välissä on tuommoset painot laittanu
10x18 et19, kohtalaisen lintassa ja auto täynnä otti kiinni, napautti ne painot irti ja olan yli niin ei oo kuulunu enää mitään. En edes tiedä että kuka helvetti ja missä välissä on tuommoset painot laittanu
Mulla oli viime kesänä 10.5x18 et 20 vanteet mutta tukivarret onkin sen malliset että isompi vanne sopii sisäreunan kannalta paremmin paikalleen.
Näissä nykyisissä on sisäreunalla 5g paino joka kai teoriassa saattaisi osua tukivarren pokkaukseen mutta mitään jälkiä siinäkään ei näkynyt.
Ehkä sulla oli joku kaveri tehnyt källin ja liimaillut vähän ylimääräisiä painoja vanteeseen
Tietääkö joku mistä löytyy tai mikä on osanumero E34 touringin (ehkä myös sedanin) kattotelineiden aukkojen (?) peitekumeille?
Kyseessä siis kumiprofiili joka siihen loveen on mahdollista painaa paikoilleen jolloin kolo on huomattavasti siistimmän näköinen.
Toinen etummaisista lyhyemmistä kumeista on lentänyt jonnekin ja uusi pitäisi saada.
Realoemista en löydä noita kumeja ollenkaan vaikka yritys on ollut kova.
Tämäpä se ongelma juuri on kun nuo muovihelmat vaikeuttaa asiaa huomattavasti.
Nyt olisi jo nosturi sisällä ja ensimmäiset nostot e61 kanssa tehty.
e34 kanssa pitää alkaa jotain apadterijuttuja väsäämään. Tällä hetkellä ajatuksena joko pilkkoa jääkiekoista sopivia paloja -->Tässä voin ongelmaksi tulla että korkeus on hieman rajallinen kun kiekko on tuuman paksu. Hyvänä puolena olisi että kiekko on hieman joustava ja ei tarvitsisi olla aivan sen kolon muotoinen.
Toinen vaihtoehto on sorvata muovitangosta jonkinlaiset adapterit. Tässä korkeuden voisi valita rajattomasti, mutta kun tuo muovi on tosi kovaa niin sitten pitäisi saada muoto osumaan aika tavalla kohdalleen.
Jääkiekoista onnistuin pahvimallia avuksi käyttämällä värkkäämään sopivat adapterit joita käyttämällä on nyt ainakin kerran nostettu touring nosturilla ilman helmojen tai tunkin paikan rikkomista.
Se ulompi ja matalampi "nystyrä" jäi kiekon kohdalle, mutta kiekko joustaa sen verran että ei ainakaan vielä taittunut tms.
Toki voisi vielä jatkokehittää sen verran että tekisi tuolle nystyrälle kiekkoihin upotuksen.
Tietääkö joku mistä löytyy tai mikä on osanumero E34 touringin (ehkä myös sedanin) kattotelineiden aukkojen (?) peitekumeille?
Kyseessä siis kumiprofiili joka siihen loveen on mahdollista painaa paikoilleen jolloin kolo on huomattavasti siistimmän näköinen.
Toinen etummaisista lyhyemmistä kumeista on lentänyt jonnekin ja uusi pitäisi saada.
Realoemista en löydä noita kumeja ollenkaan vaikka yritys on ollut kova.
Tällaiset ainakin löysin: 51138149169 eteen ja 51138149170 taakse. Linkki.
Keskisuulakkeista tulee sinistä ja punaista ilmaa sen mukaan mitä pyöritettävistä nupeista säätää, eli ihan niin kun pitääkin. Keskisuulakkeen rullalla pitäisi pystyä valitsemaan tuleeko ilma lämppärin kennon läpi vai suoraan ulkoa. Eikö? Rulla ei toimi mutta se ei nyt taida liittyä tähän millään tavalla.
Mitäs sitten tehdään kun lämmönsäätimet selvästi toimii, koska kojelaudan ja ovien suulakkeista tulevan ilman lämpöä pystyy säätämään. Tuulilasille ja jalkoihin tulee kuitenkin pelkkää lämmitettyä ilmaa.
Onko lämmityslaitteessa jotain lämmönsäätöön liittyviä läppiä jotka on nyt jumittuneet sinne kuuman puolelle vai mistä tätä nyt lähtisi selvittämään?
Ulkona on 15 lämmintä ja hytissä 78.
Keskisuulakkeista tulee sinistä ja punaista ilmaa sen mukaan mitä pyöritettävistä nupeista säätää, eli ihan niin kun pitääkin. Keskisuulakkeen rullalla pitäisi pystyä valitsemaan tuleeko ilma lämppärin kennon läpi vai suoraan ulkoa. Eikö? Rulla ei toimi mutta se ei nyt taida liittyä tähän millään tavalla.
Mitäs sitten tehdään kun lämmönsäätimet selvästi toimii, koska kojelaudan ja ovien suulakkeista tulevan ilman lämpöä pystyy säätämään. Tuulilasille ja jalkoihin tulee kuitenkin pelkkää lämmitettyä ilmaa.
Onko lämmityslaitteessa jotain lämmönsäätöön liittyviä läppiä jotka on nyt jumittuneet sinne kuuman puolelle vai mistä tätä nyt lähtisi selvittämään?
Ulkona on 15 lämmintä ja hytissä 78.
Oisko vesiventtiili jumissa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kojelaudan suulakkeista tulee kuitenkin kuumaa tai "kylmää" sen mukaan mitä niistä nupeista pyörittää. Eikö ne vaikuta nimenomaan vesiventtiileihin?
Kojelaudan ja ovien suulakkeiden lämpötilaa säädetään vesiventtiilin lisäksi läpällä joka ohjaa ilman lämppärin kennon läpi (kuumaa) tai ohi (viileää).
ja nuohan ovat NO, eli normaalisti auki, jolloin ei vaadi edes jumia päästääkseen lämmintä läpi.
+ noista vesiventtiileistä menee kuluvan karan/jumivan solenoidin lisäksi myös tiivisteitä rikki.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Kojelaudan ja ovien suulakkeiden lämpötilaa säädetään vesiventtiilin lisäksi läpällä joka ohjaa ilman lämppärin kennon läpi (kuumaa) tai ohi (viileää).
Vesiventtiili siellä on jumissa.
Läppä siis liikkuu niiden kahden hellan nupin pyörittelyllä? Se selittäis tietysti miksi niiden nuppien pyörittely vaikuttaa kojelaudan ja ovien suulakkeiden puhaltamaan ilmaan mutta ei muihin..
Pakkohan sen venttiilin on tosiaan olla jumissa jos hyttiin tulee ylipäätään ollenkaan lämmintä..
Pitää varmaan hankkia uusi venttiilipaketti ja ropata se kuntoon.
ja nuohan ovat NO, eli normaalisti auki, jolloin ei vaadi edes jumia päästääkseen lämmintä läpi. + noista vesiventtiileistä menee kuluvan karan/jumivan solenoidin lisäksi myös tiivisteitä rikki.
Venttiileiden ohjauksen mittasin alkutalvesta toimivaksi mutta itse venttiileitä en tietenkään kylmillä keleillä alkanut kopeloimaan. Uusia venttiileitä etsintään siis.
Aika monta kertas ollut vika myös virransyötössä. Vaikks mittasin että vesiventtiileille tulee 12v niin virtas ei kuokenut ja venttiilit jäi auki asentoon. Toimi suoralla kaapelilla akulta. Vika voi olla ilmastoinnin paneelissa tai ohjain moduulissa
Comment