Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16464
    • Asikkala

    Originally posted by Tomba87 View Post
    Kiinnosta nuo päästöt niinkään, jos vain olisi saanut tuon kolinan loppumaan, "väliaikaisratkaisuna".
    Aha, luulin että katsastus tulossa kun päästöjä mittaillaan...

    Comment

    • Tomba87
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 4029
      • Imatra

      Originally posted by jr66 View Post
      Aha, luulin että katsastus tulossa kun päästöjä mittaillaan...
      Leimaa on kesäkuuhun asti. Siksi meinasin päästöt katsoa että tietäs vieläkö ne katit on yhtään hengissä. Mutta voiha se olla ettei ole kun kerran sisuskalut liikkuu.
      Luukku auki ja risut kyytiin

      Comment

      • Konda112
        Bimmer Rookie
        • Oct 2008
        • 92
        • Pudasjärvi/Oulu

        olisiko hommassa järkeä..? siis vaihtaa se 1.8i... 1.8iässäksi..? olisiko siinä kova homma.. olisi motti tiedossa mutta kaukana täältä missä asun niin ei voi käydä kattomassakaan sitä.. niin tietäs vähän jos asia helpottuis jos teillä olisi tietoa.?

        Comment

        • -weke-
          BTCF Member
          • Oct 2008
          • 97
          • Pohjois-Pohjanmaa

          Originally posted by Konda112 View Post
          olisiko hommassa järkeä..? siis vaihtaa se 1.8i... 1.8iässäksi..? olisiko siinä kova homma.. olisi motti tiedossa mutta kaukana täältä missä asun niin ei voi käydä kattomassakaan sitä.. niin tietäs vähän jos asia helpottuis jos teillä olisi tietoa.?
          Miksi se is:n kone pitäs siihen istuttaa? Kaipaatko lisää tehoa? Tekemisen puutten vuoksi? Täh?

          Comment

          • Kapanos
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2006
            • 1394
            • Kirkkonummen Westend

            Mites tossa M5:sessa saa vaihdettua ne lämmittimen säätimen valot? myös sen yläpuolella olevan säätimen mistä säädetään kylmä tai lämmin ilma valo on palanut..

            autossa ei ole aut.ilm
            E30 M50tic -90
            E34 M5 -90
            E91 325d M-sport -07
            Ford F100 -53 LS edition

            Comment

            • Kapanos
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2006
              • 1394
              • Kirkkonummen Westend

              any one?:think
              E30 M50tic -90
              E34 M5 -90
              E91 325d M-sport -07
              Ford F100 -53 LS edition

              Comment

              • Ha2
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 1786
                • Oulu

                Oiskohan niinku E36:ssa? Eli ne säätönamiskat vain vedetään irti ja niiden alta paljastuu ruuvit. Sitten paneeli kammetaan irti laidoista ja alta paljastuu yksi polttimo, josta valo johdetaan kirkkaita putkia pitkin kaikkiin säätimiin.

                Näyttäs ainaki siltä.
                E61 525d LCI

                Comment

                • zener
                  Moderator
                  • Oct 2004
                  • 14449
                  • Oulu

                  Originally posted by Ha2 View Post
                  Oiskohan niinku E36:ssa? Eli ne säätönamiskat vain vedetään irti ja niiden alta paljastuu ruuvit. Sitten paneeli kammetaan irti laidoista ja alta paljastuu yksi polttimo, josta valo johdetaan kirkkaita putkia pitkin kaikkiin säätimiin.

                  Näyttäs ainaki siltä.
                  Ruuvveilla on tuo osa 6 kiinni, eli koko säätöpaneeli käteen ja ristipää meisselillä tuo osa 6 irti, jonka jälkeen voi polttimot vaihtaa.

                  Säätönamiskat siis irti tottakai eka, mutta siellä alla ei ole ruuvit.
                  Last edited by zener; 02-04-2009, 10:07.
                  E65 730dA '04 klick
                  F10 520dA '11 klick
                  E34 520iA (2.8l) '91 klick

                  Instagram


                  "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                  Comment

                  • Tomba87
                    BTCF Member
                    • Oct 2004
                    • 4029
                    • Imatra

                    Ei jumalauta tää tuuri ei lopu vissiin koskaan, tällä kertaa viskon ropeli ja sen ympärillä oleva "tuulitunneli" paskana. Starttasin autoa niin vitullinen rutina kuului, pelti auki ja ropelin palasia joka puolella. Mikähän helvetti tuon särki? Ei siellä mitään eläimiäkään näkynyt konehuoneessa. Nyt joutuu ajelemaan ilman viskoa(tai siis visko on kyllä paikallaan) kunnes saa uuden ropelin, ei kai tuon pitäisi näillä keleillä ainakaan ajossa lämpöjä nostaa? Onko sillä "tuulitunnelilla" kuinka suuri merkitys? Taitaa olla ettei tuota saa ostettua muualta kuin marmoritiskiltä niin jos jättäisi sen laittamatta.
                    Last edited by Tomba87; 04-04-2009, 19:49.
                    Luukku auki ja risut kyytiin

                    Comment

                    • Muurahainen
                      BTCF Member
                      • Dec 2006
                      • 9194
                      • Nurmijärvi

                      Itsellä ei ole kuin "puolikas" tunnelia. Ei tunnu kyllä haittaavan vaikka vähän hanaakin antaisi.

                      Ilmeisesti käynyt joskus samoin.

                      Comment

                      • M-Lead
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2007
                        • 1500
                        • Oulu

                        Originally posted by Tomba87 View Post
                        Ei jumalauta tää tuuri ei lopu vissiin koskaan, tällä kertaa viskon ropeli ja sen ympärillä oleva "tuulitunneli" paskana. Starttasin autoa niin vitullinen rutina kuului, pelti auki ja ropelin palasia joka puolella. Mikähän helvetti tuon särki? Ei siellä mitään eläimiäkään näkynyt konehuoneessa. Nyt joutuu ajelemaan ilman viskoa(tai siis visko on kyllä paikallaan) kunnes saa uuden ropelin, ei kai tuon pitäisi näillä keleillä ainakaan ajossa lämpöjä nostaa? Onko sillä "tuulitunnelilla" kuinka suuri merkitys? Taitaa olla ettei tuota saa ostettua muualta kuin marmoritiskiltä niin jos jättäisi sen laittamatta.
                        Oliskohan moottorinkannatinkumit sen verta lopussa, että startatessa moottori heilahti turhan paljon ja silpo tunnelin?
                        Kyllä se auto toimii ilman sitä tuulitunneliaki, mutta hyvähän sen olisi olla kuitenkin kunnossa.

                        Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut

                        Comment

                        • Peltsii
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2007
                          • 7061
                          • Turenki

                          Itellä oli 520 ja 535 ilman tunnelia, kyllähän se toimii, mutta ei jäähdytysteho ole ihan optimaalinen tietenkään..

                          Oma kysymys: Mistä helvetistä löydän E34 sopivan läpivirtaavan takapöntön? Motonetistä sais halvalla, mutta on yhdellä 2" sisäänmenolla, vähän liian pieni.. Pitäs olla kahdella 2" tai sitten yhdellä 3" vissiin..:think Ja kahdella ulostulolla Voi myös laittaa jotain mistä sais ihan tehdastekosen takapöntön/catbackin HALVALLA
                          DUCATI 1098 RACING EVO

                          Comment

                          • Cell
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2004
                            • 7037
                            • Uusikaupunki

                            Ilman sitä käy helposti niin, että alkaa visko huutamaan todella usein. Ilmavirta ohjautuu liikaa muualta ja visko tarraa kiinni, kokeiltu on.

                            Anna kun arvaan, kuskin puoleisesta ylänurkasta hajosi? Se muovi tuntuu hapertuvan kuskin puolelta todella hauraaksi, ylänurkka puuttuu M60 koneisista lähes kaikista ja omasta revin pois kun hajosin täysin käsiin. Itse ainakin haen tiskiltä uuden, ei noi muovikäikäleet niin ihmeitä maksa ja toimivuuteen vaikutus on ihan tuntuva, kuten myös konehuoneen yleisilmeeseen.
                            325i -08
                            i3 REx -17
                            M5 -98 Imolarot
                            535i -90 N/A project (maatumassa)

                            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                            Comment

                            • Tomba87
                              BTCF Member
                              • Oct 2004
                              • 4029
                              • Imatra

                              Originally posted by Cell View Post
                              Ilman sitä käy helposti niin, että alkaa visko huutamaan todella usein. Ilmavirta ohjautuu liikaa muualta ja visko tarraa kiinni, kokeiltu on.

                              Anna kun arvaan, kuskin puoleisesta ylänurkasta hajosi? Se muovi tuntuu hapertuvan kuskin puolelta todella hauraaksi, ylänurkka puuttuu M60 koneisista lähes kaikista ja omasta revin pois kun hajosin täysin käsiin. Itse ainakin haen tiskiltä uuden, ei noi muovikäikäleet niin ihmeitä maksa ja toimivuuteen vaikutus on ihan tuntuva, kuten myös konehuoneen yleisilmeeseen.
                              Kyllä tuo meni kokolailla aivan säpäleiksi. Ropelistakin kaikki siivet lähes juuresta poikki. Täytyy se varmaan tilata huomenna sitten uusi ropeli ja tunneli marmoritiskiltä, mitä netistä katselin niin ilmeisesti jotain n. 60e maksaisi yhteensä.

                              Veikkaisin että se tunneli jäi laturin vaihdon yhteydessä jotenkin huonosti paikalleen, ja nyt sitten startatessa pääsi ropeli tavottamaan johonkin kulmaan, ei kai siinä oikein muuta vaihtoehtoa ole.
                              Luukku auki ja risut kyytiin

                              Comment

                              • Cell
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2004
                                • 7037
                                • Uusikaupunki

                                Älä sitten aja jos ropelli ei ole tasapainossa, menee vesipumpun laakeri paskaksi.
                                325i -08
                                i3 REx -17
                                M5 -98 Imolarot
                                535i -90 N/A project (maatumassa)

                                Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎