Originally posted by Tomba87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostAha, luulin että katsastus tulossa kun päästöjä mittaillaan...Siksi meinasin päästöt katsoa että tietäs vieläkö ne katit on yhtään hengissä. Mutta voiha se olla ettei ole kun kerran sisuskalut liikkuu.
Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Konda112 View Postolisiko hommassa järkeä..? siis vaihtaa se 1.8i... 1.8iässäksi..? olisiko siinä kova homma.. olisi motti tiedossa mutta kaukana täältä missä asun niin ei voi käydä kattomassakaan sitä.. niin tietäs vähän jos asia helpottuis jos teillä olisi tietoa.?
Comment
-
-
Oiskohan niinku E36:ssa? Eli ne säätönamiskat vain vedetään irti ja niiden alta paljastuu ruuvit. Sitten paneeli kammetaan irti laidoista ja alta paljastuu yksi polttimo, josta valo johdetaan kirkkaita putkia pitkin kaikkiin säätimiin.
Näyttäs ainaki siltä.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostOiskohan niinku E36:ssa? Eli ne säätönamiskat vain vedetään irti ja niiden alta paljastuu ruuvit. Sitten paneeli kammetaan irti laidoista ja alta paljastuu yksi polttimo, josta valo johdetaan kirkkaita putkia pitkin kaikkiin säätimiin.
Näyttäs ainaki siltä.
Säätönamiskat siis irti tottakai eka, mutta siellä alla ei ole ruuvit.Last edited by zener; 02-04-2009, 10:07.
Comment
-
-
Ei jumalauta tää tuuri ei lopu vissiin koskaan, tällä kertaa viskon ropeli ja sen ympärillä oleva "tuulitunneli" paskana. Starttasin autoa niin vitullinen rutina kuului, pelti auki ja ropelin palasia joka puolella. Mikähän helvetti tuon särki? Ei siellä mitään eläimiäkään näkynyt konehuoneessa.Nyt joutuu ajelemaan ilman viskoa(tai siis visko on kyllä paikallaan) kunnes saa uuden ropelin, ei kai tuon pitäisi näillä keleillä ainakaan ajossa lämpöjä nostaa? Onko sillä "tuulitunnelilla" kuinka suuri merkitys? Taitaa olla ettei tuota saa ostettua muualta kuin marmoritiskiltä niin jos jättäisi sen laittamatta.
Last edited by Tomba87; 04-04-2009, 19:49.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostEi jumalauta tää tuuri ei lopu vissiin koskaan, tällä kertaa viskon ropeli ja sen ympärillä oleva "tuulitunneli" paskana. Starttasin autoa niin vitullinen rutina kuului, pelti auki ja ropelin palasia joka puolella. Mikähän helvetti tuon särki? Ei siellä mitään eläimiäkään näkynyt konehuoneessa.Nyt joutuu ajelemaan ilman viskoa(tai siis visko on kyllä paikallaan) kunnes saa uuden ropelin, ei kai tuon pitäisi näillä keleillä ainakaan ajossa lämpöjä nostaa? Onko sillä "tuulitunnelilla" kuinka suuri merkitys? Taitaa olla ettei tuota saa ostettua muualta kuin marmoritiskiltä niin jos jättäisi sen laittamatta.
Kyllä se auto toimii ilman sitä tuulitunneliaki, mutta hyvähän sen olisi olla kuitenkin kunnossa.
Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut
Comment
-
-
Itellä oli 520 ja 535 ilman tunnelia, kyllähän se toimii, mutta ei jäähdytysteho ole ihan optimaalinen tietenkään..
Oma kysymys: Mistä helvetistä löydän E34 sopivan läpivirtaavan takapöntön? Motonetistä sais halvalla, mutta on yhdellä 2" sisäänmenolla, vähän liian pieni.. Pitäs olla kahdella 2" tai sitten yhdellä 3" vissiin..:think Ja kahdella ulostulollaVoi myös laittaa jotain mistä sais ihan tehdastekosen takapöntön/catbackin HALVALLA
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Ilman sitä käy helposti niin, että alkaa visko huutamaan todella usein. Ilmavirta ohjautuu liikaa muualta ja visko tarraa kiinni, kokeiltu on.
Anna kun arvaan, kuskin puoleisesta ylänurkasta hajosi? Se muovi tuntuu hapertuvan kuskin puolelta todella hauraaksi, ylänurkka puuttuu M60 koneisista lähes kaikista ja omasta revin pois kun hajosin täysin käsiin. Itse ainakin haen tiskiltä uuden, ei noi muovikäikäleet niin ihmeitä maksa ja toimivuuteen vaikutus on ihan tuntuva, kuten myös konehuoneen yleisilmeeseen.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostIlman sitä käy helposti niin, että alkaa visko huutamaan todella usein. Ilmavirta ohjautuu liikaa muualta ja visko tarraa kiinni, kokeiltu on.
Anna kun arvaan, kuskin puoleisesta ylänurkasta hajosi? Se muovi tuntuu hapertuvan kuskin puolelta todella hauraaksi, ylänurkka puuttuu M60 koneisista lähes kaikista ja omasta revin pois kun hajosin täysin käsiin. Itse ainakin haen tiskiltä uuden, ei noi muovikäikäleet niin ihmeitä maksa ja toimivuuteen vaikutus on ihan tuntuva, kuten myös konehuoneen yleisilmeeseen.Ropelistakin kaikki siivet lähes juuresta poikki. Täytyy se varmaan tilata huomenna sitten uusi ropeli ja tunneli marmoritiskiltä, mitä netistä katselin niin ilmeisesti jotain n. 60e maksaisi yhteensä.
Veikkaisin että se tunneli jäi laturin vaihdon yhteydessä jotenkin huonosti paikalleen, ja nyt sitten startatessa pääsi ropeli tavottamaan johonkin kulmaan, ei kai siinä oikein muuta vaihtoehtoa ole.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
Comment