Originally posted by Ansis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by S4Driver View PostAika harvoin vaan on kelejä jolloin niitä sumareita voi laillisesti käyttää.
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostLähteekö e30:stä samalla tavalla?Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
-
Originally posted by Ansis View PostEipä noista e34 sumareistakaan mitään hyötyä ole jos ajatellaan suomen olosuhteita ja yli 40 kmh nopeuksia. Otin polttimot pois jo ennen katsastusta.
Vois keväämmällä laittaa niiden tilalle led-päivävalot jotka saa palaa olamn parkkejakin. Niiden alareuna jää sitten sallituun tasoon. Muutenkin noi e34 valot on kolmanneksi huonoimmat omistamistani ajoneuvoista, huonommaksi pääsee pappa Tunturi ja polkupyörä. Kirkkain valaisin vaikuttaa olevan kaukovalojen merkkivalo, joka melkein häikäisee. Vois vaihtaa siihen himmeemmän polttimon..DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by joccede View PostOnko M50B25 koneelliselle E34 bimmerille 290tkm paljon? Ja tuleeko tuossa vaiheessa varautua mihinkään suurempiin remppoihin/muihin ongelmiin jos oletetaan että konetta on huollettu normaalisti?
Comment
-
-
Originally posted by joccede View PostOnko M50B25 koneelliselle E34 bimmerille 290tkm paljon? Ja tuleeko tuossa vaiheessa varautua mihinkään suurempiin remppoihin/muihin ongelmiin jos oletetaan että konetta on huollettu normaalisti?
Comment
-
-
Laitetaan nyt tähän threadiin koska tämä ainakin on aktiivinen Eli mikä on pakosarjan kiinnitykseen käytettävien kuparisten mutterien funktio? Eli mutterit ovat kuparia ja uutena soikeita reiästään.. Pitäisikö niiden pysyä paremmin kiinni kuin normaali teräksiset mutterit? Mikä on lämpötilojen vaikutus asiaan? :think Mitenkäs kiristys, eli kiristyykö kerralla, laitetaanko kylmänä vai pitääkö vielä lämpenemisen jälkeen tehdä jotain jälkikiristyksiä?
Laitoin omaan e34 m20b25:seen jokin aika sitten Schmiedmannin RST Sport pakosarjan ja jäi vähän vuotamaan kannen ja pakosarjan välistä vaikka kuinka kirraa muttereita. Osa muttereista on vanhoja nylpättyjä p*skoja ja muutaman vaihdoin motonetistä pakoputkihyllystä löytyneisiin messinkisiin. Pakosarja ei pitäisi enää kinnata mistään kohdin koriin, joten seuraava operaatio tupla tiivisteet (vanhat tiivisteet ovat noin 3 kk vanhat ja täysin ehjät) ja uudet mutterit.. kannatusta?Nyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
-
Itsellä kanssa oli ongelmia Schiedmann(?) rosteri pakosarjan kanssa, minun sarjassa vuoti 4 ja 6 pytyn välistä -> oli laipat hitsattu vinoon ja näin ollen jäi kantamaan. Ettei sulla olis samanlailla? ilmeisesti ollut joku huonompi erä tai jtn.. Itse kävin vaihtamassa pakosarjan uuteen ja sen jälkeen ei ongelmaa. Tai käytät sorvarilla joka oikasee pinnan täysin suoraksi + uusi tiiviste niin ei pitäs vuotaaE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostKuparisuudesta en tiedä, mutta jos mutterin reikä on soikia niin silloinhan se on lukkomutteri.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostVaihda ne sun 400tkm ajetun miinan paskat umpiot uusiin ja kerrot sitten lisää mielipiteitä
No ei oo miinalla noin paljoa vissiin rullattu, valoilla vieläkin vähemmän kun on jotkut enkelinpillutkin?
Yllättävän paljon näkyy foorumikirjottelijoista olevan laittomien valaisimien ja laittoman käytön kannallaE34 535
Comment
-
Comment