Taas tyhmiä kysymyksiä. Mikä on tuo toinen vaijeri kaasuläpän vivustolla? Entäpä se hernekeittopurkin kokoinen mötti jossa vaijerin toinen pää on kiinni? No entäpä kuuluuko tässä toisessa vaijerissa olla kumiputken pätkä joka estää kaasuläppää avautumasta kokonaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by sepi79 View PostTaas tyhmiä kysymyksiä. Mikä on tuo toinen vaijeri kaasuläpän vivustolla? Entäpä se hernekeittopurkin kokoinen mötti jossa vaijerin toinen pää on kiinni? No entäpä kuuluuko tässä toisessa vaijerissa olla kumiputken pätkä joka estää kaasuläppää avautumasta kokonaan?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
'93 525i alustakysymys:
Hyllyssä jo löytyvät 40/10mm madaltavat H&R jouset on tarkoitus asentaa samalla kun uusin iskarit, ja olisi hyvä saada siis hieman lyhyemmät iskarit.
Autossa ei ole M-sport alustaa. Tämän sivuston: http://www.fahrwerke24.de/index.php?siteid=fw04&lang=en Mukaan autooni menisi siis tuo vaihtoehto "-2". M-sport alustaiselle menisi vaihtoehto "-3".
Voinko ostaa M-sport alustaisen iskarit ja heittää plug & Play suoraan kiinni madallusjousien kanssa, vai onko noissa paljonkin eroa?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View Post'93 525i alustakysymys:
Hyllyssä jo löytyvät 40/10mm madaltavat H&R jouset on tarkoitus asentaa samalla kun uusin iskarit, ja olisi hyvä saada siis hieman lyhyemmät iskarit.
Autossa ei ole M-sport alustaa. Tämän sivuston: http://www.fahrwerke24.de/index.php?siteid=fw04&lang=en Mukaan autooni menisi siis tuo vaihtoehto "-2". M-sport alustaiselle menisi vaihtoehto "-3".
Voinko ostaa M-sport alustaisen iskarit ja heittää plug & Play suoraan kiinni madallusjousien kanssa, vai onko noissa paljonkin eroa?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by sepi79 View PostTaas tyhmiä kysymyksiä. Mikä on tuo toinen vaijeri kaasuläpän vivustolla? Entäpä se hernekeittopurkin kokoinen mötti jossa vaijerin toinen pää on kiinni? No entäpä kuuluuko tässä toisessa vaijerissa olla kumiputken pätkä joka estää kaasuläppää avautumasta kokonaan?e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostKehtas pyytää a-tarvikkeessa 80€/kpl noista kumeista mitkä maksaa tiskillä alle 60€ kappale...e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by MPV View PostPölysuoja ensiksi männän ympärille siten että se satulan uraan tuleva osa on ilmassa. Ei siis vielä lopulliseen paikkaansa, vaan siihen männän alaosaan. Sitten pujotetaan se vapaana oleva suojakumin pää (toinen päähän on männässä) uraansa, ja kun asiallisesti paikoillaan, niin painetaan mäntä paikoilleen. Tuo jarrumäntähän ikäänkuin lukitsee tuon pölysuojan paikoilleen.
Comment
-
-
noniin, nythän se myrkyn lykkäsi. ehtihän se jo kaks viikkoa ajossa oleenkin. eli koneena m60b40 vm-94. huomasin jo ensimmäisien päivien aikana, että pölläyttää välillä käynnistäessä ja tämä taisi tapahtua vain lämpimällä koneella. tänään kun kurvailin kotia kohti niin ihmettelin mutkasta kiihdytyksen jälkeen että mistäs moinen "öljypilvi" taustapeiliin tupsahti. Pysähdyin seuraavaan risteykseen, ovi auki ja kaasua.. kyllä siinä oli maailma sinisenä ajelin hissukseen loppumatkan ja auto jäi nyt tohon pihaan makaamaan. toivottavasti ei ole kansiremppaa tiedossa. viisaammat valistakoon?
edit: jos se nyt olis kuitenkin se separaattorin kalvo? tuntuu vaan oudolta, kun se on kuulemma aika hiljan vaihdettu tohon entisen omistajan mukaan. kone käy kyllä muuten niinkun pitää, enkä huomannut mitään poikkeavaa. savuttaa vaan niin perkeleesti, paitsi ihan pintakaasulla.Last edited by Kwame; 29-07-2010, 14:42.e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
-
-
Originally posted by Kwame View Postedit: jos se nyt olis kuitenkin se separaattorin kalvo? tuntuu vaan oudolta, kun se on kuulemma aika hiljan vaihdettu tohon entisen omistajan mukaan. kone käy kyllä muuten niinkun pitää, enkä huomannut mitään poikkeavaa. savuttaa vaan niin perkeleesti, paitsi ihan pintakaasulla.
Comment
-
-
Originally posted by -Sipe- View PostMistä saa e32/e34 umpioihin tummaoptiikka ristikoita? Ylimääräiset umpiot löytyy ja ristikot pitäis löytää niin sais tummat valot.
Tuolta löysin omat E34seen, todella hyvät tulee kunhan malttaa asennella rauhassa._____________________
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostMistäs tämä johtuu, että vilkut alko viime reissulla välkkymään välillä tuplanopeudella? Helteen tepposia vai joku rele tms vetelee viimesiään?
Edit: huomasin just et VÄLILLÄ... Kannattaa tarkistaa ne takavilkkujen kannat, itellä oli ainakin hapettunu ja muuta paskaa ko teki samanlailla.
Comment
-
Comment