Huoh.
IMM, tulpat ja venakopan tiiviste vaihdettu, uusia puolia kokeiltu, imuletkut tarkistettu, ICV puhdistettu ja rasvattu. Kylmänä toimii tyhjäkäynti ok ja ajamaan pystyy, ei nyi. Ajat koneen lämpimäksi, polkaset kytkimen pohjaan ni melkein joka kerta sammuu. Lievimmillään heittelee kierroksia alle neljästäsadasta lähemmän 2000. Eli kuumalla koneella ei tyhjäkäynti pelaa yhtään.
Nyt on tyhjäkäynti säädetty yli tonniin että pysyy kuumanaki käynnissä, ei vain taida olla menossa päästöistä läpi tälleen
Ens viikon alussa vaihdamma lambdan ja nykäsemmä katin irti, katotaan mitä ilmiöitä se aiheuttaa.
Kellään mitään ideoita mitä muuta pitäs tutkia? Alkaa mennä hermo ja käy kukkaron päälle tämmönen, tämäki päivä meni miinukselle ku sinipunaset valot vilkku taustapeilissä
Joku puhu täällä joskus että kaasuläpän asentotunnistimesta pitäs kuulua naksaus ku vääntää kaasusta..? Pitääkö auton olla käynnissä tai ees avaimet kakkosasennossa kyseistä naksausta odotellessa?
IMM, tulpat ja venakopan tiiviste vaihdettu, uusia puolia kokeiltu, imuletkut tarkistettu, ICV puhdistettu ja rasvattu. Kylmänä toimii tyhjäkäynti ok ja ajamaan pystyy, ei nyi. Ajat koneen lämpimäksi, polkaset kytkimen pohjaan ni melkein joka kerta sammuu. Lievimmillään heittelee kierroksia alle neljästäsadasta lähemmän 2000. Eli kuumalla koneella ei tyhjäkäynti pelaa yhtään.
Nyt on tyhjäkäynti säädetty yli tonniin että pysyy kuumanaki käynnissä, ei vain taida olla menossa päästöistä läpi tälleen
Ens viikon alussa vaihdamma lambdan ja nykäsemmä katin irti, katotaan mitä ilmiöitä se aiheuttaa.
Kellään mitään ideoita mitä muuta pitäs tutkia? Alkaa mennä hermo ja käy kukkaron päälle tämmönen, tämäki päivä meni miinukselle ku sinipunaset valot vilkku taustapeilissä
Joku puhu täällä joskus että kaasuläpän asentotunnistimesta pitäs kuulua naksaus ku vääntää kaasusta..? Pitääkö auton olla käynnissä tai ees avaimet kakkosasennossa kyseistä naksausta odotellessa?
Comment