Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jarzap
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 319
    • Sodankylä/Pyhäsalmi

    Mikähän boksi se oikein on tuossa 525:ssa (-92) joka on rattiakselin vasemmalla puolella pultattuna kojelaudan alapuolelle?:think
    "Paska analyysi!"

    Comment

    • 525 TD
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 281
      • IISALMI

      Originally posted by jarzap View Post
      Mikähän boksi se oikein on tuossa 525:ssa (-92) joka on rattiakselin vasemmalla puolella pultattuna kojelaudan alapuolelle?:think
      jos polkimien yläpuolinen verhoilulevy on paikoillaan , siellä ei pitäisi näkyä mitään ihmeellistä , ellet sitten tarkoita tuota : http://www.realoem.com/bmw/showparts...80&hg=51&fg=30

      Comment

      • jarzap
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2004
        • 319
        • Sodankylä/Pyhäsalmi

        Originally posted by 525 TD View Post
        jos polkimien yläpuolinen verhoilulevy on paikoillaan , siellä ei pitäisi näkyä mitään ihmeellistä , ellet sitten tarkoita tuota : http://www.realoem.com/bmw/showparts...80&hg=51&fg=30
        Siis siellä verhoilujen alla. Joku siemensin boksi se on, vaan ei saa osanumerosta enää selvää niin ei voi hakekkaan tuolta realoemista.
        "Paska analyysi!"

        Comment

        • fipanpelt
          Bimmer Rookie
          • Mar 2004
          • 179
          • Tampere

          e34 poikkituki taakse?

          Onko kukaan tehnyt tai löytänyt poikkitukea taakse konttiin?

          Tarkoitus tehdä sen niin ylös kun mahdollista, ettei vie mitään tilaa kontista.
          Eli ideoita kaivataan...

          Panu
          - www.peltolat.com -
          F11 M-sport, 318is Class II, 1502, K1

          Comment

          • Muurahainen
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 9194
            • Nurmijärvi

            Originally posted by fipanpelt View Post
            Onko kukaan tehnyt tai löytänyt poikkitukea taakse konttiin?

            Tarkoitus tehdä sen niin ylös kun mahdollista, ettei vie mitään tilaa kontista.
            Eli ideoita kaivataan...

            Panu
            Sedan malliinko tarkoitat?

            Kertokaapa auttaako tuollainen oikeastaan mitään jos sitä ei tue myös muualle koriin kuin pelkkiin iskareiden yläpäihin?
            Äkkiä ajateltuna jos tuollisessa tuessa on mutka niin hyöty häviää samalla siinä jos vääntöä ei johdeta muualle tuesta.

            Toisaalta ei takaiskaritornit taida kauheasti sivusuunnassa edes vääntyillä edes kovassa ajossa...

            Comment

            • Cell
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 7037
              • Uusikaupunki

              Eipä ole mitään merkitystä takapoikkituella tolla akselistorakenteella.
              325i -08
              i3 REx -17
              M5 -98 Imolarot
              535i -90 N/A project (maatumassa)

              Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

              Comment

              • Playpig
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2006
                • 888
                • Iisalmi

                Startti paskana?

                On tässä ilmaantunut tuohon omaan pommiin sellainen vika, ettei meinaa lähteä käyntiin kylmänä.

                Startti kyllä pyörii hyvin, mutta se "ei ota kiinni". Aamulla yleensä kun yrittää käynnistää niin tapahtumasarja menee näin.

                Starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuupotenssiin miljoona-tumps-starttaus-meinaa lähteä mutta eipäs lähdekään--starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-tumps-starttaus ja käyntiin.

                Eli avainta pitää rumpata tuossa on ja acc välillä aina kun ei lähde käyntiin. Ostanko uuden startin suoraan vai voiko tuo johtua jostain muusta. Otan vaikka videota tuosta jos ei auennut teille kanssa-autoilijoille tuo kuvaus ongelmasta.

                EDIT: Auto on 1/93 525iA ajettu 250tkm.
                Last edited by Playpig; 29-09-2009, 11:52.
                Nyt: E39 530DA Touring -98

                ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93

                Comment

                • fipanpelt
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2004
                  • 179
                  • Tampere

                  poikkituki

                  e34 sedania tarkoitin.
                  Kattelin takakontin iskareiden päätä ja aika ylös tulisi eli ei juuri tilaa veisi.
                  Mutta onko sitten oikeasti hyötyä, no ei varmaan, eli unohdan. Jos ei joku hyvää syytä siihen keksi, miksi laittaisi. Eipä googlestakaan tuollaista viritystä löydy...
                  - www.peltolat.com -
                  F11 M-sport, 318is Class II, 1502, K1

                  Comment

                  • Juzbe
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2004
                    • 1066
                    • Pori

                    Originally posted by Playpig View Post
                    On tässä ilmaantunut tuohon omaan pommiin sellainen vika, ettei meinaa lähteä käyntiin kylmänä.

                    Startti kyllä pyörii hyvin, mutta se "ei ota kiinni". Aamulla yleensä kun yrittää käynnistää niin tapahtumasarja menee näin.

                    Starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuupotenssiin miljoona-tumps-starttaus-meinaa lähteä mutta eipäs lähdekään--starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-starttaus-tsiuuu-tumps-starttaus ja käyntiin.

                    Eli avainta pitää rumpata tuossa on ja acc välillä aina kun ei lähde käyntiin. Ostanko uuden startin suoraan vai voiko tuo johtua jostain muusta. Otan vaikka videota tuosta jos ei auennut teille kanssa-autoilijoille tuo kuvaus ongelmasta.

                    EDIT: Auto on 1/93 525iA ajettu 250tkm.
                    Startti auki ja putsaamaan,saattaa vähän jumissa olla. Samalla uudet hiilet jos auki otat,tietysti helpommalla pääset kun haet uuden startin mutta ei halvemmalla

                    Comment

                    • MTV
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2005
                      • 337
                      • JKL

                      Tietääkö joku onko E34:seen saatavissa irroitettavaa vetokoukkua ja mitähän mahtaisi suunnilleen kustantaa?
                      Exät: E21 320/6 -81, E28 528iA -85, E34 535iA -89,
                      E34 540iA -93

                      Comment

                      • -manageri-
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2009
                        • 228

                        Jos jollain tarjota beigeä m-sport sisustaa (jos kankailla, niin pelkät etupenkit, jos nahkaa niin takapenkitkin) niin pistäköön privaa!

                        Ei tunnu noita beigejä kovin paljoa olevan...

                        Comment

                        • Rocla
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2002
                          • 7692
                          • Kajaani

                          Originally posted by baijeri88 View Post
                          nyt ilmaantu vähä erikoisempi vika.. elikkä vänkärin puolen parkki palaa koko ajan vaikka valot ois pois päältä... mistä lähtis vikaa etsimään?:think
                          Kopsautappa nyrkillä kevyesti kokeeksi siellä kuskin puoleisen sulakerasian sisällä olevaa ohjainlaatikkoa, jossa lukee LKM, en tosin muista että menevätkö parkin sen kautta, mutta saman kuuloisiin ajovalo oireisiin se on usein syy.
                          Olli.

                          Comment

                          • Arnolds
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 3311
                            • Kajjjaani

                            Originally posted by Rocla View Post
                            Kopsautappa nyrkillä kevyesti kokeeksi siellä kuskin puoleisen sulakerasian sisällä olevaa ohjainlaatikkoa, jossa lukee LKM, en tosin muista että menevätkö parkin sen kautta, mutta saman kuuloisiin ajovalo oireisiin se on usein syy.
                            sieltä kautta, sieltä kautta.
                            F26 xDrive20d TwinPower

                            EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                            Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                            Comment

                            • Playpig
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2006
                              • 888
                              • Iisalmi

                              Originally posted by Juzbe View Post
                              Startti auki ja putsaamaan,saattaa vähän jumissa olla. Samalla uudet hiilet jos auki otat,tietysti helpommalla pääset kun haet uuden startin mutta ei halvemmalla
                              Näkyy olevan melko ahtaasi tuolla. Varmaan ainakin imusarja pitää ottaa irti ennenkuin tuon saa edes jotenkin irti? EDIT: Tarviin vissiin uuden imusarjan tiivisteen jos otan sen irti?

                              Voiko tämä vika muuten johtua siitä, että tuohon on vaihdettu kevättalvella kokonaan uusi virtalukko?
                              Last edited by Playpig; 29-09-2009, 23:33. Reason: Lisäys
                              Nyt: E39 530DA Touring -98

                              ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93

                              Comment

                              • Visny
                                Bimmer Rookie
                                • Jun 2009
                                • 31
                                • Finland

                                zf5hp18

                                Osaisiko joku kertoa millainen automaattivaihteiston liitin on 11/90 valmistetussa e34 525i zf5hp18 automaatilla varustetussa autossa? Paha päästä tällä hetkellä katsomaan, kun auto seisoo huoltoaseman pihalla ja pakkia ei saa kytkettyä päälle. Vaihteisto muutenkin pikkuvikainen, joten ajattelin vaihtaa vaihdelaatikon suoraan. Olen käsittänyt, että olisi ainakin kaksi liitin vaihtoehtoa? pyöreä ja 16 pinninen?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎