Mites jos ei ole penkinlämmittimiä tehtaalta tullessa ni onhan sinne kuitenkin johdot heitetty valmiiks?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kun lämmönsäädin on väännetty ääriasentoonsa kuskin puolelta (kylmään tai kuumaan) niin silloin lämppäri antaa yhtä aikaa kylmää tai kuumaa molemmille puolille, riippumatta vänkärin puolen lämmönsäätimen asennosta.E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
-
Originally posted by ^alexi^ View PostTuli tosiaan vähän epäselvästi kysyttyä tuota penkinlämmitin asiaa, tarkotus oli kysyä että onko kaikissa valmiina koriin laitettu tulemaan lattioita pitkin sinne penkkien alle vai onko mahdollista että neki puuttuu?Nyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by ;1795146En osaa vastata tuleeko kaikissa piuhat, mutta ainakin itsellä oli näin. Oma on 5/88 tehty 525 ja mulle tuli maton alle piuhat. Eli ei periaattessa iso rasti tarkastaa. penkki on kiinni kahdella isolla torxilla kiskojen takaosasta ja edessä on koukut pitämässä jakkaraa paikallaan. Lisäksi turvavyön kiristimen vaijeri pitää irroittaa niin penkki lähtee irti. Puolessavälissä penkkiä on matossa saumakohta jota raottamalla pitäisi löytyä nippusiteillä kiinnitetty johtonippu. Tämän jälkeen homma on plug & play Piuhat kiinni ja persegrilli pitäisi olla valmis
Comment
-
-
Totajuu muutamat välikysymykset kun tuli muutamapäivä taaksepäin ostettua.
Kattoluukku. Näkyi jotai muttereita sun muita kun sitä kädellä hieman raotin. Sähköllä ei liiku suuntaan eikä toiseen?
Takavalot ei käy sedanista?
Moottorin tyyppikoodi sijaitsee missä? Tai lähinnä mistä huomaa helpoiten onko 2,0 vai 2,5 tai 2,5 vanos?
Kytkimen vaihto? Mitä kaikkea pitää purkaa ja kuinka paljon?
Comment
-
-
Originally posted by sasu` View PostTotajuu muutamat välikysymykset kun tuli muutamapäivä taaksepäin ostettua.
Kattoluukku. Näkyi jotai muttereita sun muita kun sitä kädellä hieman raotin. Sähköllä ei liiku suuntaan eikä toiseen?
Takavalot ei käy sedanista?
Moottorin tyyppikoodi sijaitsee missä? Tai lähinnä mistä huomaa helpoiten onko 2,0 vai 2,5 tai 2,5 vanos?
Kytkimen vaihto? Mitä kaikkea pitää purkaa ja kuinka paljon?
Ei käy.
http://www.autopower.se/begagnatguid...50b25vanos.jpg Vanos "pahka" jakopään kohdalla.
En tiedä m50 moottorista varmaksi, mutta villi veikkaus että startin lähettyvillä on lohkossa koodi, ja kannessa imusarjan alla jokin merkintä.
En ole ikinä ollut e34:n alla missä on m50 kone, mutta vaikeuksia voi tulla jonkin verran laatikon pulttien irroituksessa. pakoputki, lämpöpelti, kardaani, laatikon kannatinrauta, kytkimen työsylinteri laatikon oikeasta etukulmasta.
Laatikon vivusto kannattaa ehkäpä jättää kiinni ja ottaa keppineen alas.
Comment
-
-
Originally posted by Dillinger View PostSopiiko vakkari suoraan automaattivaihteisesta manuaalivaihteiseen ?
Comment
-
-
Originally posted by jrasi View PostKokeilin tossa hakuakin käytellä, mutta tuntu, ettei mikään hakusana toiminu... Muttamutta
Tarttis noi kampikammion kattovalot vaihtaa, mutta mitkä olis hyvät? M50 siis patana...DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment