Originally posted by Peltsii
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Peltsii View PostEi, mutta samanlailla kovettuu käyttämättömyyttään. Okei, vaihtakaa kompressorinne ja tiivisteenne, itse en niin tekisi kuitenkaan jos yhden talven aikana on kaasut karannut, eriasia jos ilmastointi olisi ollut vuosia käyttämättä
Comment
-
-
Kävin lampun kanssa tirkistelemässä tarkemmin niin näyttää kompuran tarroissakin lukevan että R134 only ja myös osanumeron sain katsottua joka vahvisti asian.. Ilmeisesti joku vaihtanut uudemman mallisen kompuran jossain vaiheessa tuohon. Aiemmin päättelin että on uudemmat aineet täyttöventtiileistä ja sinisen korkin juuressa olevasta Waeco r134a tarrasta.
Onko tuo osa numero 2 se tiiviste ja jos on niin voiko se oikeasti maksaa noin älyttömästi?
Pystyykös tuon vaihtamaan ilman että ottaa kompuran irti autosta? jos magneettikytkin on vain tuolla yhdellä pultilla kiinni niin tilaa olisi ainakin ihan hyvin sen irroittamiseen.:thinkLast edited by Juhi$; 14-04-2010, 18:37.
Comment
-
-
e34 535 -91 manuaali ilmastointi.
Aineet on pysyneet sisässä (varmaan muutama vuos takaperin laitettu..).
Ilmastointinappia kun painaa, valo syttyy mutta mitään ei tapahdu sisällä eikä konehuoneessa
Kaveri epäili että magneettikytkin mennyt?
Jos se on tosta magneettikytkimestä kiinni, niin onnistuuko sen vaihto öljymontulla ilman että tartteis koko keulaa purkaa? :think
Comment
-
-
Mistäs tiedät että aineet on sisällä? Ota magneettikytkimen piuha irti ja mittaa tuleeko siihen +12v (kompura maissa). Jos jännite tulee muttei kytkin nappaa kiinni niin sitten se vika on siinä. Veikkaanpa vaan että paineet puuttuu järjestelmästä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostMistäs tiedät että aineet on sisällä? Ota magneettikytkimen piuha irti ja mittaa tuleeko siihen +12v (kompura maissa). Jos jännite tulee muttei kytkin nappaa kiinni niin sitten se vika on siinä. Veikkaanpa vaan että paineet puuttuu järjestelmästä.
Comment
-
-
Originally posted by -manageri- View PostEikös ne paineet voi testata siitä "venttiilistä" mikä on pelkääjänpuolella tulppien lähettyvillä? :think
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostVoihan ne kun tökkää ilmastoinnin huoltolaitteen kiinni ja tarkistaa. En suosittele ronkkimaan ja painelemaan niitä liittimiä ominpäin, kylmäaine tekee hyvät palovammat jos iholle pääsee ja pahimmassa tapauksessa voi vaikka suihkauttaa silmille.
Comment
-
-
alusta asiaa
Tuli tilattua Saksasta e34:een Meylen alatukivarret, reaktiotangot, koiranluut, sekä joku edukas raidetankopaketti, missä kaikki kolme tankoa. Varalle tilasin vielä nuo takakelkan isot puslat, jos tulee tarvis vaihtaa. Mutta ajattelin ensin nyt laitattaa tuon etupään kuntoon. Apusimpukan helan arvelin käydä tarvikeliikkeestä hakemassa, mutta kannattaakos tuohon samaan syssyyn nyt vielä ehdottomasti jotain muuta vaihtaa samalla kertaa?
Oireet autossa ovat kolahtelu pienellä nopeudella töyssyissä, ravistaa jarrutettaessa ja esim. liikennevaloja lähestyttäessä kun jarruttaa niin etenee sillai vähän nykien. Moottoritie nopeuksilla huono suuntavakavuus, saa olla kokoajan ohjaamassa, varsinkin jos on yhtään sivutuulta. Pitäiskö iskarit myös uusia? Renkaita vaihtaessa huomasin, että kosteat oli etutolpat alapäistä. :think
Comment
-
-
Originally posted by jyliaho View PostTuli tilattua Saksasta e34:een Meylen alatukivarret, reaktiotangot, koiranluut, sekä joku edukas raidetankopaketti, missä kaikki kolme tankoa.
If you love your BMW use Lemforder parts only!!!! Else you will change your parts every year...
Comment
-
Comment