Originally posted by timpl3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ||Nixu|| View PostEli ostin E34 525tds -93 bmw:n.. Kysymys kuuluu että mistähän voisi johtua että ahtaa 1.3-1.4bar ja savua ei näy yhtään? Korkeilta tuntuu ahtopaineet ja matalilta syötöt, kiihtyvyyskin tuntuu aika heikolta. Missään boksissa en nähny "vastus viritystä" vai minkälainen se sit onkin.. Eli haluiasin ahdot aika vakioks 1bar ja syöttöä enemmän. Mitä pitäisi tehdä? Kulkua enemmän, vahinkoa vähemmän. Saisko nopeita vastauksia?
Comment
-
-
Originally posted by okko View PostE34 525TDS:n ostaminen tulee olemaan tähänastisen elämäsi suurin virhe. Eräs foorumilainen on asian parhaiten ilmaissut: "Baijerilainen remonttisimulaattori"
Vika saattaa olla hukkaportin jumitus. Savua ei ihan älyttömiä kuulu tullakkaan.
No sehän piristiVolvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOnko turbon painekellolta alipaineletku pois? Omassa ex. TDS:ssä oli otettu pois ja ahto mitä turbo vaan jaksoi ~1,4-1,5bar:ia... Letku paikalleen ja putos vakioon. Eikä kulussa ollu mitää eroa tietenkään.Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
-
Originally posted by okko View PostE34 525TDS:n ostaminen tulee olemaan tähänastisen elämäsi suurin virhe. Eräs foorumilainen on asian parhaiten ilmaissut: "Baijerilainen remonttisimulaattori"
Vika saattaa olla hukkaportin jumitus. Savua ei ihan älyttömiä kuulu tullakkaan.Originally posted by ||Nixu|| View PostNo sehän piristi
Täytyy tosin koputtaa puutaE34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostJos vain kehtaat niin mittaa ihmeessä! Jotenkin tuntuu oudolle että noissa puslissa olisi jotain eroa rautaisien ja alumiinisten välillä, mutta kai niissä sitten on.. :think Täytyy tosiaan nuo vakaajat mitata ihan työntömitalla niin tuleepahan varmasti tilattua sitten oikean kokoiset._____________________
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Alpina E34 View PostEhkä näissäkin on parempia yksilöitä? Nimim. 110tkm ilman tekniikkamurheita, nyt lasissa ~385000km. Tankin siirtopumppu, hehkut ja suuttimien paluuletkut ainoastaan vaihdettu tekniikkapuolelle. Öljyt + suodatin 8tkm välein. Käyttö ja huolto vaikuttaa varmaan aika paljon luotettavuuteen :think
Täytyy tosin koputtaa puutaVolvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
-
e34 530 m30b30 ei starttaa
Eli otsikon mukainen lötkö ei nyt vaan jostakin syystä starttaa. Akku on kunnossa ja virtaa piisaa, akun kengät putsasin. Startti ei siis sano todellakaan mitään. Lueskelin että mankan vaihdon jälkeen joillakin olisi sähköt takkuilleet ja epäilykseni kohdistuvat tällä hetkellä virtalukolle tulevaan startin piuhaan, mutta mitä muita "vikavaihtoehtoja" tulisi tässä tapauksessa ottaa huomioon? Startin solenoidi, akun pääsulake, startin maadoitus?? Apuja!!!
E: kyseessä ilmeisesti katkos virtalukon ja startin välillä. eli mankkaa asentaessa tuli vissiin murjottua piuha solmulle ja nyt pääsee sitten piuhoja uudistamaan.Last edited by Ssaannttttuu; 02-05-2010, 03:24.
Comment
-
-
Originally posted by Ssaannttttuu View PostEli otsikon mukainen lötkö ei nyt vaan jostakin syystä starttaa. Akku on kunnossa ja virtaa piisaa, akun kengät putsasin. Startti ei siis sano todellakaan mitään. Lueskelin että mankan vaihdon jälkeen joillakin olisi sähköt takkuilleet ja epäilykseni kohdistuvat tällä hetkellä virtalukolle tulevaan startin piuhaan, mutta mitä muita "vikavaihtoehtoja" tulisi tässä tapauksessa ottaa huomioon? Startin solenoidi, akun pääsulake, startin maadoitus?? Apuja!!!Olli.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOnko turbon painekellolta alipaineletku pois? Omassa ex. TDS:ssä oli otettu pois ja ahto mitä turbo vaan jaksoi ~1,4-1,5bar:ia... Letku paikalleen ja putos vakioon. Eikä kulussa ollu mitää eroa tietenkään.Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
-
Ihan ekoissa m50 koneisissa 520i autoissa on siis ylivaihdelaatikko ja tiheähkö perä(ei kuitenkaan niin järkyttävän tiheä, kuin m20 520i autoissta)
Nytpä varsinainen kysymys, onko tällaisen ennen 1991 valmistetun 520i:n kardaanin takapäässä ristikko vai vakionopeus nivel? Eli jos kysymys oli liian epäselvä, niin onko kardaani kiinni perässä neljälllä vai kuudella mutteirilla?
Realoem väitti vähän sekavaa, vakionopeusniveltä siellä ei ollut, mutta sanoppa sitten varmaksi, kun koko kardaanin kuvaan se on kuitenkin piirretty ja kardaanin nimen perässä lukee constant velocity joint.Olli.
Comment
-
Comment