Originally posted by FbonE
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
alkaa toi alaväännön puute keljuttamaan, eli mikä oli se vika m50b25tu koneessa kun kone alkaa kunnolla vääntämään vasta 5000rpm kohdilla ja teho tulee hurjana piikkinä(kiva ohittaessa kun yhtäkkiä tulee tehopiikki ja tarjoaa perää sivulle) tuossa koneessa pitäisi paras vääntö tulla 4200rpm.. vikakoodeja ei ole.
edit: älkää sanoko että perusjuttu, tuollaisia ne on.. ei niiden kuulu olla tuollaisia!
edit2: kylmänä ja puolilämpöisenä toimii ja vääntää hyvin alhaalta asti, lämmöt kun on normaalit niin väännöt häviää.Last edited by Tuokki2; 25-01-2011, 00:02.Skyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEikait se vaihdelaatikko tilannetta muuta. Kun on vaijerikaasu niin kyllähän se on ihan täysin mahdollista että se jumii. Tyhjäkäyntimootti myös voi olla toinen osa syyllinen.
Tyhjäkäyntimoottoria ite epäilisin. Noh jos alkaa tekemään useammin niin käyttää auki ja putsailee.
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostOnko E34:set galvanoituja? Jos eivät niin mikä korimallit ovat galvanoituja??F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Ikävästi korkkasi takaiskarin, mutta onhan tuollakin ajeltu. Hiukan nitisee ja hattuhyllyä koputtelee montuissa.
Minusta on aika turha hylkäysperuste katsastuksessa, kun antaa kuitenkin 14% iskarille kone ja motarilla ei kuulu mitään, ainoastaan hiljaisissa vauhdeissa kun on monttua...
Paljonkohan noissa on se raja että alkavat ehdotella iskarinvaihtoa? Edessä olisi nyt 85% / 70 % ja se toinen taka on 66%. Niin toi kuvan iskari ei mennyt läpi Nyt auto pajalla.
Mistä kohtaa tuo nyt sitten on mennyt haperoksi, kun tuossa ei näy kun vähän ruostetta. Yläpää varmaan pettänyt?
ex E34 520iA M50B20 sedan 1991
ex E12 520iA M20B20 sedan 1981
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostYlätuennan vulkanointi revennyt irti ja sillonhan se on menoa. Aika härskin näköstä kyllä.
Kesällä olisin hoitanut itse koko homman.
Mikä toi vulkanointi tarkalleen ottaen on. Eihän kumiosa kuitenkaan voi tossa kuvan tapauksessa pettää kun toi metallilätkä kuuluu ylätukikumin päälle? Iskarin yläpää varmaan revennyt tosta kohti missä on ruosteen ja kirkkaan metallin raja?
Muutenhan tossa ei ole mitään ylimääräistä roinaa, toi pehmuste "vahapaperi" kuuluu asiaan ja se piti repiä hiukan, ja kumihattu on tietty tossa ylhäällä, siinä ei mitään vikaa myöskään ole.ex E34 520iA M50B20 sedan 1991
ex E12 520iA M20B20 sedan 1981
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostMetalliholkki on siis kiinteä tuossa ylätuennassa, joka on revennyt irti. Kosteus päässy sinne ja ruostunu irti.
Onhan tuossa oma hommansa jos alkaa itse turaamaan. Voi olla että joutuu kuitenkin tekemään eteen samat hommat lähivuosina. Nyt kuitenkin osaan varautua ja osatkin näyttää löytyvän varaosakaupasta. Marmorilla saattaa maksaa enemmän kuin auton arvo.
Edessä vaan joutuu ottamaan huomioon sen laakerointijutun, kai. Mutta eiköhän se sinne mahdu kun laittaa vaan.ex E34 520iA M50B20 sedan 1991
ex E12 520iA M20B20 sedan 1981
Comment
-
-
Onkos -89 525:ssä (m20) vakiona katti? Otteessa ei ainakaan ole merkitöjä siitä tai muusta vähäpäästöisyydestä.
Toki katsomalla se selviäisi mutta kun tuola on ennen keskiänkkäriä joku tee-se-itse koteloitu hässäkkä peltilevyillä sun muilla hienoilla ratkasuilla niin en viittiny repiä sitä suoraan auki kun ei tiedä mitä sieltä paljastuu.ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
-
Originally posted by 426Hemi View PostOnkos -89 525:ssä (m20) vakiona katti? Otteessa ei ainakaan ole merkitöjä siitä tai muusta vähäpäästöisyydestä.
Toki katsomalla se selviäisi mutta kun tuola on ennen keskiänkkäriä joku tee-se-itse koteloitu hässäkkä peltilevyillä sun muilla hienoilla ratkasuilla niin en viittiny repiä sitä suoraan auki kun ei tiedä mitä sieltä paljastuu.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostKysy konttorilta onko vähäpäästöinen. Ei nyky otteissa lue vaikka olisi.ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostUteliasuuttani kysyn onko mimmoinen homma esim vaihtaa automaattikylmäkone manuaalisen tilalle?
Itselläni tämä projekti mietinnässä, ehkä. Tosin ko autossa ei ole ilmastoinita laisinkaan, automaattisen kaikki osat toki saan purku seiskasta.
Comment
-
Comment