Jees, pitää huomenna purkaa ja putsata se paketti.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Painelaakeri pitää sellasta "naputtavaa" ääntä. Rolahtaako jos vapaalla kytkin ylhäällä sammutat auton? Silloin se on tuplamassa.Originally posted by thst View PostMikähän mahtaa kolista koneen takaosassa/laatikossa, kun vapaalla ja kytkin ylhäällä joskus tyhjäkäynnillä pitää kolinaa. Voisko olla vauhtipyörä ja kuinka vakavaa tuo on?
Comment
-
En oo moista vielä tavannu, varmaan mahdollista. Aina on naputellu kytkin ylhäällä ja loppuu kun painat kytkimen pohjaan.Originally posted by Harri G View PostEikö painelaakeri pidä sellaista laahaavaa ääntä? Ja sitten kun kytkimen nostaa nopeasti ylös niin kolahtaa :think
Comment
-
Kovastihan se vauhtipyörään viittaa.Originally posted by thst View PostJoo, sammutaessa rolahtaa jos kytkin ylhäällä. Pitää myös sellaista kolinaa/vinkaisee joskus liikkeelle lähtiessä, että mitäpä lottoatte vian aiheuttajaksi
Et pitäskö tuolta melkein koko paketti vaihtaa sitten?
Comment
-
Ittellä ainaki entises M40:s tuo painelaakeri piti hirviää sihinän ja rahinan sekotusta kytkinpoljin painettuna alas, kytkin ylähällä ei sitten taas kuulunu mitään. Eikä kolissu kyllä vaikka kuinka nopiasti nosti kytkintä.Originally posted by zener View PostEn oo moista vielä tavannu, varmaan mahdollista. Aina on naputellu kytkin ylhäällä ja loppuu kun painat kytkimen pohjaan.Originally posted by Harri G View PostEikö painelaakeri pidä sellaista laahaavaa ääntä? Ja sitten kun kytkimen nostaa nopeasti ylös niin kolahtaa :think
Comment
-
Jeps, vähän samaan tässä itse olen päätymässä. Onko kuinka tyhmää ajella kun se tuollaista melua pitää? Kun välillä pitää kuitenkin päästä kulkemaan.. Ja mitähän mahtaa uusi kustantaa, vai ostaako käytettynä? :thinkOriginally posted by zener View PostKovastihan se vauhtipyörään viittaa.
Comment
-
Mikä auto? E34 M30? Siihenhän saa kohtuu helposti kovan vauhtipyörän+E28 535i kytkimen.Originally posted by thst View PostJeps, vähän samaan tässä itse olen päätymässä. Onko kuinka tyhmää ajella kun se tuollaista melua pitää? Kun välillä pitää kuitenkin päästä kulkemaan.. Ja mitähän mahtaa uusi kustantaa, vai ostaako käytettynä? :think
Comment
-
Anna rallattaa vain, jos muuten pelaa. Useammat kaverit ajaneen kymmeniä tuhansia kilometrejä, eikä se siitään ole pahentunut.Originally posted by thst View PostJeps, vähän samaan tässä itse olen päätymässä. Onko kuinka tyhmää ajella kun se tuollaista melua pitää? Kun välillä pitää kuitenkin päästä kulkemaan.. Ja mitähän mahtaa uusi kustantaa, vai ostaako käytettynä? :thinkE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Originally posted by WSE1 View PostKojelauta purkaa, vaihtaa lämmityslaite sellaiseen versioon jossa niitäkin ilmakanavia mitä manuaalisessa ohjataan vaijerein, ohjataan läppämoottorilla, sitä en osaa sanoa voiko pelkät läppämoottorit asentaa manuaaliseen laitteeseen. Myös antureita taitaa olla automaattilaitteessa enempi. Johdotusta mahdollisesti, Ihka ja käyttöpaneeli sekä kojelaudan keskisuuttimet säätörullalla tarvitaan lisäksi.
Itselläni tämä projekti mietinnässä, ehkä. Tosin ko autossa ei ole ilmastoinita laisinkaan, automaattisen kaikki osat toki saan purku seiskasta.
Eikai ne seiskan osat kaikki passaa? Ainaki mitä ite yhtä purkuseiskaa kattelin niin ite säätöpaneeli on eri jos ei mikään muu
Comment
-
M50B20 toimittaa koneen virkaa.Originally posted by zener View PostMikä auto? E34 M30? Siihenhän saa kohtuu helposti kovan vauhtipyörän+E28 535i kytkimen.
Juu, on tuokin muutaman tonnin tuossa jo rallatellut eikä kummemmaksi ole muuttunut ja muuten pelaa ihan hienosti. Mutta kyllä se välillä sen verran ilkeetä ääntä pitää, että jos ei ihan omaisuutta korjaus maksa, niin mielellään kuntoon laittaisi :thinkAnna rallattaa vain, jos muuten pelaa. Useammat kaverit ajaneen kymmeniä tuhansia kilometrejä, eikä se siitään ole pahentunut.
Comment

Comment