Jees, pitää huomenna purkaa ja putsata se paketti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by thst View PostMikähän mahtaa kolista koneen takaosassa/laatikossa, kun vapaalla ja kytkin ylhäällä joskus tyhjäkäynnillä pitää kolinaa. Voisko olla vauhtipyörä ja kuinka vakavaa tuo on?
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostEikö painelaakeri pidä sellaista laahaavaa ääntä? Ja sitten kun kytkimen nostaa nopeasti ylös niin kolahtaa :think
Comment
-
-
Originally posted by thst View PostJoo, sammutaessa rolahtaa jos kytkin ylhäällä. Pitää myös sellaista kolinaa/vinkaisee joskus liikkeelle lähtiessä, että mitäpä lottoatte vian aiheuttajaksi Et pitäskö tuolta melkein koko paketti vaihtaa sitten?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOriginally posted by Harri G View PostEikö painelaakeri pidä sellaista laahaavaa ääntä? Ja sitten kun kytkimen nostaa nopeasti ylös niin kolahtaa :think
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostKovastihan se vauhtipyörään viittaa.
Comment
-
-
Originally posted by thst View PostJeps, vähän samaan tässä itse olen päätymässä. Onko kuinka tyhmää ajella kun se tuollaista melua pitää? Kun välillä pitää kuitenkin päästä kulkemaan.. Ja mitähän mahtaa uusi kustantaa, vai ostaako käytettynä? :think
Comment
-
-
Originally posted by thst View PostJeps, vähän samaan tässä itse olen päätymässä. Onko kuinka tyhmää ajella kun se tuollaista melua pitää? Kun välillä pitää kuitenkin päästä kulkemaan.. Ja mitähän mahtaa uusi kustantaa, vai ostaako käytettynä? :thinkE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostKojelauta purkaa, vaihtaa lämmityslaite sellaiseen versioon jossa niitäkin ilmakanavia mitä manuaalisessa ohjataan vaijerein, ohjataan läppämoottorilla, sitä en osaa sanoa voiko pelkät läppämoottorit asentaa manuaaliseen laitteeseen. Myös antureita taitaa olla automaattilaitteessa enempi. Johdotusta mahdollisesti, Ihka ja käyttöpaneeli sekä kojelaudan keskisuuttimet säätörullalla tarvitaan lisäksi.
Itselläni tämä projekti mietinnässä, ehkä. Tosin ko autossa ei ole ilmastoinita laisinkaan, automaattisen kaikki osat toki saan purku seiskasta.
Eikai ne seiskan osat kaikki passaa? Ainaki mitä ite yhtä purkuseiskaa kattelin niin ite säätöpaneeli on eri jos ei mikään muu
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostMikä auto? E34 M30? Siihenhän saa kohtuu helposti kovan vauhtipyörän+E28 535i kytkimen.
Anna rallattaa vain, jos muuten pelaa. Useammat kaverit ajaneen kymmeniä tuhansia kilometrejä, eikä se siitään ole pahentunut.
Comment
-
Comment