Originally posted by thst
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Deckki View PostJees, pitää huomenna purkaa ja putsata se paketti.
E: niin joo ja alavesiletku ei lämpeä. Kävin uuden termostaatin hakemassa vaikka epäilen ettei vika ole siinä.Originally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
Comment
-
-
Originally posted by Vibaa View PostNyt kun näistä tuli puhe, sulattaako pissapojat lumen konepelliltä vai onko se huoltovalo joka sen tekee siellä alla? Ihmettelin vain onko toinen pissapojanlämmitin rikki vai ei:think
Siis siitä suuttiemien ympäriltä sulaa.
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postjos E34 525i:ssa on lämmitetyt sivupeilit ja lämmitetyt lukot, niin onko myös lämmitetyt pissapojan suuttimet?
mitää kuuluu niin sanottuun lämpö pakettiin?1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostOtappa huviksesi auki ne suuttimet joku päivä mikäli askarruttaa, veikkaan kokemuksesta, että eivät ole kyllä astettakaan lämmenneet enää moneen vuoteen, vaikka olisi mitä paketteja uutena ruksattu...
Originally posted by Vibaa View PostMutta ei sellaista noin 10cm+ * 10cm+ aluetta?
Comment
-
-
Mun E34:ssä on ohjaus löysä, ja täältä sivuilta on löytynykki kaikkee vinkkii et mikä sen aiheuttaa (en kyllä tiedä vielä tarkkaan mikä). Kokeilin ekana säätää ohjausvaihdetta (ei auta)
Sitä boxia säätäessä huomasin että säätöruuvin vierestä törröttää joku ihan törkeen löysän näkönen pultti... En viitti kiristää sitä ennen ku kysyn (jos sekin on vaikka joku säätö?)
Pultti näkyy kuvassa (kiiltävä, pieni)
Comment
-
-
Originally posted by Shrewd View PostMun E34:ssä on ohjaus löysä, ja täältä sivuilta on löytynykki kaikkee vinkkii et mikä sen aiheuttaa (en kyllä tiedä vielä tarkkaan mikä). Kokeilin ekana säätää ohjausvaihdetta (ei auta)
Sitä boxia säätäessä huomasin että säätöruuvin vierestä törröttää joku ihan törkeen löysän näkönen pultti... En viitti kiristää sitä ennen ku kysyn (jos sekin on vaikka joku säätö?)
Pultti näkyy kuvassa (kiiltävä, pieni)
Osa 1
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Kokeilin boxii eka
Mulla ei oo työkalua joka olis 32mm ja mahtuis sinne jarrun ja kaasun väliin polkimien taa , niin kokeilin eka tota boxia. Mut joo tiesin että toiki on yks mahollisuus siihe löysyyteen.
Hankin jostain työkalun tota varten ni pääsen testailee. Mut entä se pultti siin kuvas? Mikä se o, voiko sen kiristää?
Comment
-
-
Muutama tyhmä kysymys:
1) Kuuluuko puhaltimen nopeuden säädön katkaisijassa olla selvät pykälät 1-4 välillä? Mulla on vaan tasapaksua, sellaista mitä 0-1 asennon portaattomassa säädössä on. En oo muissa autoissa moiseen törmänny, vissiin joku osa särki?
2) Älyääkö 4HP-laatikko olla laittamatta liian pientä vaihdetta silmään jos vaikka satasen vauhdista nykäisee ykkösen silmään?
3) Onko kamalan epäterveellistä pyöräyttää automaattivaihteinen auto kapealla tiellä käsijarrulla ympäri dee päällä?
Comment
-
-
Originally posted by Valtsude View PostMuutama tyhmä kysymys:
1) Kuuluuko puhaltimen nopeuden säädön katkaisijassa olla selvät pykälät 1-4 välillä? Mulla on vaan tasapaksua, sellaista mitä 0-1 asennon portaattomassa säädössä on. En oo muissa autoissa moiseen törmänny, vissiin joku osa särki?
2) Älyääkö 4HP-laatikko olla laittamatta liian pientä vaihdetta silmään jos vaikka satasen vauhdista nykäisee ykkösen silmään?
3) Onko kamalan epäterveellistä pyöräyttää automaattivaihteinen auto kapealla tiellä käsijarrulla ympäri dee päällä?
2)Miksi ihmeessä noin edes pitäisi tehdä? Ainakin talviasennossa menee se vaihde päälle minkä käskee mutta seuraksia en ole viitsinyt kokeilla (näin siis 5HP18 laatikolla ainakin).
3)Sama kysymys kuin edelliseen. Jos päästät kaasun ajoissa ennen käsijarrun vetämistä niin onnistuu mutta jos on vielä veto päällä niin auto sammuu (kääntyy kyllä kuitenki)
Comment
-
-
Originally posted by Aguél View Post2)Miksi ihmeessä noin edes pitäisi tehdä?
N ja R välissäkään ei vissiin oo mitään muuta kuin kahvan mekaaninen nappula estämässä auton liikkuessa kepukan siirtymistä sinne? Että pakki ja parkkikin menee varmaan millon vaan päälle. :think
Comment
-
Comment