Onko takapenkin alla oleva päävirtasulake tutkittu?
Takapenkin alla oleva(t) pääsulakkeet ehjiä. Mittariston nappasin irti ja vaihdoin sieltä pari konkkaa, nyt tuntuisi nopeusmittari toimivan. Muihin vikoihin ei ollut vaikutusta.
Webaston lisäakkukin näytti löytyvän takaluukusta, pitää sen kunto tarkastaa jossain kohti.
Nyt alkoi bemarin kytkin kettuileen, haulla löytyi muutama samankaltainen tapaus muttei selkeää vastausta mikä se lopullinen vika sitten oli.
Kytkin muuttui sellaiseksi että se irrottaa heti kun vähänki painaa, ja samalla liikkellelähdettäessä koko auto nypyttää hieman. Samalla kuuluu kevyttä rohinaa kytkimen seudulta.
Ei ole kyllä mitn fakta tietoa, joten hatusta veikkailen, että olisiko painelaakeri?
Ihankuin olisin kuullut tai lukenut jostain samanlaisista ongelmista ja veikkausta oli muilla, että painelaakeri, tiedä sitten. Joku paremmin tietävä voi valistaa enemmän?:think
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Sisältyykö se tohon ensimmäiseen varusteeseen? Jos ei niin sitten on jälkiasennettu.
Ja se selittää että suomenkielisestä käyttöohjekirjasta ei löytynyt hakusanoista 'Vakinopeudensäädin'.
Jostain käyttöohjeita tuolle vakkarille?
Sisältyykö se tohon ensimmäiseen varusteeseen? Jos ei niin sitten on jälkiasennettu.
Ja se selittää että suomenkielisestä käyttöohjekirjasta ei löytynyt hakusanoista 'Vakinopeudensäädin'.
Jostain käyttöohjeita tuolle vakkarille?
työnnä eteenpäin:menee päälle ja lisää vauhtia
vedä taaksepäin: vähennä vauhtia
ylös tai alas: pois päältä
paina rattiakselia kohti: hakee edellisen asetetun nopeuden esim jos joutunut jarruttamaan yms.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
työnnä eteenpäin:menee päälle ja lisää vauhtia
vedä taaksepäin: vähennä vauhtia
ylös tai alas: pois päältä
paina rattiakselia kohti: hakee edellisen asetetun nopeuden esim jos joutunut jarruttamaan yms.
Ei ketään sattuis arvaamaan että mikä on vikana. Jäähynesteitä hukkaa, 92 525 m50 vanos.
Puhaltimesta tulee nesteitten haju, jos kovinkin on päällä.
Syyläri ja letkut tuntuis olevan kuivia, että lämppärin kenno vai mikäonkaan niin vuotais?
Selviikö jollain tiivisteiden vaihdolla vai pitääkö hakea uus kenno, vai olisko se ylipäänsä vikana?
E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
Ei ketään sattuis arvaamaan että mikä on vikana. Jäähynesteitä hukkaa, 92 525 m50 vanos.
Puhaltimesta tulee nesteitten haju, jos kovinkin on päällä.
Syyläri ja letkut tuntuis olevan kuivia, että lämppärin kenno vai mikäonkaan niin vuotais?
Selviikö jollain tiivisteiden vaihdolla vai pitääkö hakea uus kenno, vai olisko se ylipäänsä vikana?
Todennäköisesti kenno tai sen yhteydessä olevat o-renkaat vuotavat.
Behrin kenno:
Kyllä se sieltä lähtee, kuhan on justiin eikä melkeen oikianlainen ulosvetäjä (toisin ku meikällä oli). Meneekö tilalle Powerflexiä vai orggiskamaa? Itte heitin Powerflexit ja oli vallan ihanaa asentaa <3.
Juu, ite laitan strong flexit sinne, uretaaniset nekin on.
Nyt olisi arvon foorumilaisille pähkinä purtavaksi:
Potilaana -91 535i
Toissapäivänä ilmaantui sellainen vika että aamuisin starttauttaa helvetin pitkään (1-2 min) eikä tuona aikana edes lupaile mutta lähteekin sitten laakista käyntiiin, sama vika esillä lyhyempien taukojen kanssa mutta huomattavasti lievempänä.
Moottorin käydessä "ryntäyttää" kierroksia noin 10 sek. välein (800-1500-500-800) ja saattaa sammuakkin.
liittimet ja virranjakaja tarkistettu koskeuden varalta+bensaanpaineensäädin+tyhjäkäyntimoottori vaihdettu tuloksetta.
Nyt olisi arvon foorumilaisille pähkinä purtavaksi:
Potilaana -91 535i
Toissapäivänä ilmaantui sellainen vika että aamuisin starttauttaa helvetin pitkään (1-2 min) eikä tuona aikana edes lupaile mutta lähteekin sitten laakista käyntiiin, sama vika esillä lyhyempien taukojen kanssa mutta huomattavasti lievempänä.
Moottorin käydessä "ryntäyttää" kierroksia noin 10 sek. välein (800-1500-500-800) ja saattaa sammuakkin.
liittimet ja virranjakaja tarkistettu koskeuden varalta+bensaanpaineensäädin+tyhjäkäyntimoottori vaihdettu tuloksetta.
Velipojal oli hiuka samansorttisii ongelmii omansa kanssa,ei kyl ryntäilly tolleen,mut kävi epätasaset,vika oli kampiakselin asentotunnistimes...
Comment